#1
Dat snap ikdat zegt niet dat je xtc tablet 405 mg MDMA bevat hè.. zeg ik even voor de volledigheid
ook bindmiddelen etc.
Dat snap ikdat zegt niet dat je xtc tablet 405 mg MDMA bevat hè.. zeg ik even voor de volledigheid
ook bindmiddelen etc.
Deze heb ik zelf ook. Werkt vrij aardig. Begint vanaf 10mg enigzins stabiele waardes te geven. Het weegbakje wat erbij zit vind ik niks. Ik gebruik zelf altijd een papiertje + een kalibratiegewicht van 10g. Zo zit je gelijk mooi in het midden van het weegbereik van de weegschaal.On balance cj 20.
Bij metingen is er altijd sprake van toleranties en herhaalbaarheid. Bij degelijke apparatuur zal in de datasheet vermeld staan wat deze toleranties zijn. Bij de meeste goedkope weegschaaltjes staat dit niet vermeld helaas. Ook bij de on balance cj20 wordt dit niet vermeld.kdacht dat de foutmarge 5 mg is btw (?)
Gelukkig hebben wij een mooi metrisch meetsysteem. I.p.v. dat we rare eenheden moeten omrekenen kan je makkelijker met getallen werken.Ik wil geen moeite doen voor een extra berekening, Dus niet terugrekenen
Check wel even je maximale capaciteit van de weegschaal. 50g klinkt als een mogelijke maximaal weegbereik voor een milligrammen weegschaal. Ik weet dat sommige weegschalen worden geleverd met een calibratiegewicht wat gelijk is aan het max. gewicht.. dan gebruik je 50g inplaats van 20g en weeg je vanaf 50g je poeder af
Als men dit niet eens begrijpt zou je ook geen drugs moeten doen want dan heb je al je hersencellen hard nodig.Gelukkig hebben wij een mooi metrisch meetsysteem. I.p.v. dat we rare eenheden moeten omrekenen kan je makkelijker met getallen werken.
Waar in het imperial systeem een stone bestaat uit 14 pounds en een pound bestaat uit 16 ounces of 7000 grains en een ounce weer uit 16 dram, kan je in het metrisch systeem gewoon de komma verschuiven.
1mg = 0,001g (milli betekend één duizendste, met drie nullen. De komma verschuift drie plekken)
1mcg = 0,001mg = 0,000001g (micro betekend miljoenste. Zes nullen)
0,001 gram is een milligram. Die pil van 0,405 gram is 405 milligram. Dat moet je toch wel kunnen aflezen? Dat is niet rekenen, dat is tellen.Volgens mij ben ik niet duidelijk in mijn geschrift en lees ik over jullie berichten heen.
Ik wil geen moeite doen voor een extra berekening, Dus niet terugrekenen.
Hoofdrekenen was vroeger niet mijn lievelingsvak.
Het Chinese weegschaaltje weeg wel in milligrammen af.
Maar laat ik de vraag zo stellen, misschien is het eenvoudiger dan ik denk.
In welke eenheden berekenen jullie xtc pil, 2 -cb poeder, mdma kristal, keta, San Pedro en speed.
In de toekomst zouden er nog stofjes kunnen worden uitgebreid.
Zo weegt 1 xtc pil van mij 0,405 gram in milligrammen krijg je een absurd lange cijfer reeks.
Ik ben ervan uitgegaan dat deze stoffen allemaal in milligrammen worden gewogen. Vooral met de stoffen zoals 2-cb poeder.
Die werken nauw.
Ik heb geen gewichtje van 20 gram erbij gekregen (ook niet de gene uit China) wel het kalibreer gewichtje van 50 gram.
Bedankt :P
Creatief hahaAls je echt een soort rekenbeperking hebt, zou je ook nog de 0 en de komma/punt kunnen afplakken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."