Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe een gripzakje openen?

Hoe een gripzakje openen?

74 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ik ook op jullie manier met een normaal weedgripzakje.
Maar als het wat kleiner is , zoals waar sos in zit doe ik het zo.
Of bij sommige rc's in kleinegripjes zoals enkele lsd blotters bvb , dan is het te klein en scheur ik de zijkant mee open als ik de grip open wil doen..
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Ja ik ook op jullie manier met een normaal weedgripzakje.
Maar als het wat kleiner is , zoals waar sos in zit doe ik het zo.
Of bij sommige rc's in kleinegripjes zoals enkele lsd blotters bvb , dan is het te klein en scheur ik de zijkant mee open als ik de grip open wil doen..
Klik om te vergroten...

Gripzakje coke/speed snij ik kapot.
Spul gaat toch op 😅🤣😂
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
inner_search zei:
Ja ik ook op jullie manier met een normaal weedgripzakje.
Maar als het wat kleiner is , zoals waar sos in zit doe ik het zo.
Of bij sommige rc's in kleinegripjes zoals enkele lsd blotters bvb , dan is het te klein en scheur ik de zijkant mee open als ik de grip open wil doen..
Klik om te vergroten...

Haha oke! Ja euh, komt misschien ook door mijn ienieminie handjes dat ik niet echt zo snel probleem mee heb, ook niet bij kleinste zakjes🤣
20200818_220124_copy_300x400.jpg
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Perenijsje zei:
Haha oke! Ja euh, komt misschien ook door mijn ienieminie handjes dat ik niet echt zo snel probleem mee heb, ook niet bij kleinste zakjes🤣
Bekijk bijlage 8494
Klik om te vergroten...
Heb ook geen berenpoten hoor.
15977814107055999233161833335758.jpg
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Gripzakje coke/speed snij ik kapot.
Spul gaat toch op 😅🤣😂
Klik om te vergroten...
Speed snijd ik ook open , was het std me aceton dus alles moet eruit...
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Stap voor stap uitleg met foto's!
Klik om te vergroten...

Juist geprobeerd op verschillende zakjes. De grote zakjes waar mijn keta inkomt gaat op jouw manier inderdaad makkelijk open!! Hero.
Maar bij die kleine 1g coke-zakjes is het juist alsof ik het sluitgedeelte slechts meer toewrijf. :P

Wel een techniek/tip om te houden en vaker te proberen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Met een pincet, ideaal voor kleine zakjes
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
heyol zei:
Maar bij die kleine 1g coke-zakjes is het juist alsof ik het sluitgedeelte slechts meer toewrijf. :P
Klik om te vergroten...
Iets meer druk met duim en wijsvinger zettèop de kleintjes.
En als je al wat op hebt , eerst je zweethandjes eens drogen doet wonderen :wink: 🤣
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
inner_search zei:
Stap voor stap uitleg met foto's!
Goed gesloten gripzak.
Bekijk bijlage 8489

Wijsvinger en duim op het gripgedelte plaatsen en wat druk op zetten.
Bekijk bijlage 8490
Bekijk bijlage 8491
En dan duim naar achter schuiven , en wijsvinger naar voor (of visa versa.)

Nu nog gesloten
Bekijk bijlage 8492
Nu open.
Bekijk bijlage 8493
Klik om te vergroten...
Prostyle.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb weleens gripzakjes met een gaatje in het bovenste randje. Als ik dan wat over heb en dat weer terug wil doen in het zakje, valt het door dat gaatje. Dat is ook kut.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Schaar.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Perenijsje zei:
Haha oke! Ja euh, komt misschien ook door mijn ienieminie handjes dat ik niet echt zo snel probleem mee heb, ook niet bij kleinste zakjes🤣
Bekijk bijlage 8494
Klik om te vergroten...

he wtf heb ik zulke grote klauwen dan? 😂
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeelanddude zei:
he wtf heb ik zulke grote klauwen dan? 😂
Klik om te vergroten...
of een kleine aansteker:thinking:


Edit: mooi topic weer dit. naast de sokfetish nu ook een handfetish topic:tearsofjoy:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeelanddude zei:
he wtf heb ik zulke grote klauwen dan? 😂
Klik om te vergroten...

Wel mooie handen..
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Juun zei:
of een kleine aansteker:thinking:
Klik om te vergroten...
Neuh, gewoon een normalen bic aansteker 😂
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
7EC59CFF-03FE-4DF7-93E3-154E8E250E4A.jpegSick man, ik heb echt tering lange vingers 😂
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hahaha ik heb ook weer wat ontketend hoor 🤣🤣🤣
Leuk om te zien allemaal 🖐🖐🖐
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Iedereen heeft ook altijd een gebogen duim. De mijne is kaarsrecht, kan die echt niet buigen. 😐
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#19
Natozlato zei:
Ik heb weleens gripzakjes met een gaatje in het bovenste randje. Als ik dan wat over heb en dat weer terug wil doen in het zakje, valt het door dat gaatje. Dat is ook kut.
Klik om te vergroten...
Zeer herkenbaar!
Of er blijft nog wat poeder vanboven tussen de randjes zitten, en je beweegt te snel en alles vliegt door de huiskamer...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nope, hier ook zo 😄

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."