#1
wow!.. machtige rimpels!.. mooie foto.
Oud worden he , but thanks ð
wow!.. machtige rimpels!.. mooie foto.
Heb je geen vijzel? Zelf nooit staafjes gehad, maar dat zou ik doen.NOG EEN VRAAGJE:
Hoe crushen jullie je ketamine het best (needles). Ik doe altijd in een zakje en dan met een briquet ofzo op duwen/zachtjes hameren maar dan is mijn zakje altijd kapot.
Tussen een klein papiertje vouwen en dan crushen werkt wel maar ook niet 100% ideaal.
Wat is de beste manier die jullie doen?
Je ketamine op een bankpasleggen , nog een bankpas er op tussen 2 a4 blaren leggen en dan eerst even op kloppe als een gek , en vervolgens rondjes draaien met de bankpas.NOG EEN VRAAGJE:
Hoe crushen jullie je ketamine het best (needles). Ik doe altijd in een zakje en dan met een briquet ofzo op duwen/zachtjes hameren maar dan is mijn zakje altijd kapot.
Tussen een klein papiertje vouwen en dan crushen werkt wel maar ook niet 100% ideaal.
Wat is de beste manier die jullie doen?
Dat bedoel ik dus, neem toch een vijzel!Je ketamine op een bankpasleggen , nog een bankpas er op tussen 2 a4 blaren leggen en dan eerst even op kloppe als een gek , en vervolgens rondjes draaien met de bankpas.
Op een a4tje leggen pasje pakken en drukken smeren net alsof je natte pep uitsmeert. Kappen bij elkaar schrapen zo paar x klaar is keesNOG EEN VRAAGJE:
Hoe crushen jullie je ketamine het best (needles). Ik doe altijd in een zakje en dan met een briquet ofzo op duwen/zachtjes hameren maar dan is mijn zakje altijd kapot.
Tussen een klein papiertje vouwen en dan crushen werkt wel maar ook niet 100% ideaal.
Wat is de beste manier die jullie doen?
Ja ik heb een vijzel van blauwe natuursteen en die is een beetje poreus (Geen idee of dat goed geschreven is...) Dus ik wil geen dope verspillen in die kleine gaatjes ðDat bedoel ik dus, neem toch een vijzel!
Bestel je op het darknet omdat je coke in zakjes aankomt (1g) ?Ik heb echt al duizend dealers geprobeerd en ze geven echt allemaal van die fucking kutte gripzakjes. Misschien ligt het aan mij maar ik ben altijd een volledige minuut bezig om dat ding open te krijgen.
Tegen de tijd dat mijn zakje open is, is mijn goesting al over of is al de rest al gaan pitten.
Heeft iemand tips & tricks om die kolere-zakjes open te krijgen zonder te sukkelen? Thx.
Genoeg !De meesten onder jullie wisten het nog niet maar ik ben een robot wat maakt dat mijn "vingers" niet al te precies zijn waardoor het zakje scheurt. Enige tips om dit te voorkomen?
Voor degenen die zeggen "ja maar SpeedIsLekker, je bent toch helemaal geen robot?" :
Bekijk bijlage 8609
Porseleinen vijzels vanaf ... goedkoop!Ja ik heb een vijzel van blauwe natuursteen en die is een beetje poreus (Geen idee of dat goed geschreven is...) Dus ik wil geen dope verspillen in die kleine gaatjes ð
Bestel je op het darknet omdat je coke in zakjes aankomt (1g) ?
Waarom niet voor mij ? ðPorseleinen vijzels vanaf ... goedkoop!
Niet meer voor jou, maar voor @heyol !
![]()
Porseleinen Vijzel kopen? Alle Vijzels online | bol.com
Op zoek naar een Porseleinen Vijzel? Vijzels koop je eenvoudig online bij bol.com â Gratis retourneren â 30 dagen bedenktijd â Snel in huiswww.bol.com
Net de ket tussen twee bankpassen gelegd, die twee passen tussen een A4'tje gevouwen en was inderdaad zo poeder. Ideaal top tip!
Een vijzel heb ik niet hahha. :P
Je zakje neerleggen en met een glas eroverheen rollen is wat ik altijd deedNOG EEN VRAAGJE:
Hoe crushen jullie je ketamine het best (needles). Ik doe altijd in een zakje en dan met een briquet ofzo op duwen/zachtjes hameren maar dan is mijn zakje altijd kapot.
Tussen een klein papiertje vouwen en dan crushen werkt wel maar ook niet 100% ideaal.
Wat is de beste manier die jullie doen?
Sorry man , weer oneens met jouw vandaag ðEen bankpas zou ik niet gebruiken, evenmin als mijn paspoort. Je wilt geen drugsresten op jouw spullen hebben bij een politie controle..
* En drugs zoals speed maken de chip in uw bankpas onbruikbaar.
Just saying ð
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."