Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ÂĐ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe een gripzakje openen?

Hoe een gripzakje openen?

74 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gympie zei:
wow!.. machtige rimpels!.. mooie foto.
Klik om te vergroten...

Oud worden he , but thanks 😄
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gripzakjes? Ik haal alles per kilo.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Och man, die zakjes zijn inderdaad een partijtje kut. Soms zijn ze echt met geen mogelijkheid open te trekken zonder ze kapot te scheuren. Poeders horen in kabouterpost verkocht te worden!

Kan ook aan mijn kolenschoppen liggen:

IMG_20200820_140938.jpg
R
RikdekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan het dus nooit wat worden met die envelopjes. Dat gedoe met dat gevouw en zit altijd in het verkeerde gedeelte te lepelen😄
Sowieso is het altijd een gedoe als je achter in een kroeg achter een gokkast aan je sleutel zit te ruiken.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#5
NOG EEN VRAAGJE:
Hoe crushen jullie je ketamine het best (needles). Ik doe altijd in een zakje en dan met een briquet ofzo op duwen/zachtjes hameren maar dan is mijn zakje altijd kapot.

Tussen een klein papiertje vouwen en dan crushen werkt wel maar ook niet 100% ideaal.

Wat is de beste manier die jullie doen?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#6
heyol zei:
NOG EEN VRAAGJE:
Hoe crushen jullie je ketamine het best (needles). Ik doe altijd in een zakje en dan met een briquet ofzo op duwen/zachtjes hameren maar dan is mijn zakje altijd kapot.

Tussen een klein papiertje vouwen en dan crushen werkt wel maar ook niet 100% ideaal.

Wat is de beste manier die jullie doen?
Klik om te vergroten...
Heb je geen vijzel? Zelf nooit staafjes gehad, maar dat zou ik doen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
heyol zei:
NOG EEN VRAAGJE:
Hoe crushen jullie je ketamine het best (needles). Ik doe altijd in een zakje en dan met een briquet ofzo op duwen/zachtjes hameren maar dan is mijn zakje altijd kapot.

Tussen een klein papiertje vouwen en dan crushen werkt wel maar ook niet 100% ideaal.

Wat is de beste manier die jullie doen?
Klik om te vergroten...
Je ketamine op een bankpasleggen , nog een bankpas er op tussen 2 a4 blaren leggen en dan eerst even op kloppe als een gek , en vervolgens rondjes draaien met de bankpas.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#8
inner_search zei:
Je ketamine op een bankpasleggen , nog een bankpas er op tussen 2 a4 blaren leggen en dan eerst even op kloppe als een gek , en vervolgens rondjes draaien met de bankpas.
Klik om te vergroten...
Dat bedoel ik dus, neem toch een vijzel!
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
heyol zei:
NOG EEN VRAAGJE:
Hoe crushen jullie je ketamine het best (needles). Ik doe altijd in een zakje en dan met een briquet ofzo op duwen/zachtjes hameren maar dan is mijn zakje altijd kapot.

Tussen een klein papiertje vouwen en dan crushen werkt wel maar ook niet 100% ideaal.

Wat is de beste manier die jullie doen?
Klik om te vergroten...
Op een a4tje leggen pasje pakken en drukken smeren net alsof je natte pep uitsmeert. Kappen bij elkaar schrapen zo paar x klaar is kees
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
geflipt zei:
Dat bedoel ik dus, neem toch een vijzel!
Klik om te vergroten...
Ja ik heb een vijzel van blauwe natuursteen en die is een beetje poreus (Geen idee of dat goed geschreven is...) Dus ik wil geen dope verspillen in die kleine gaatjes 😂
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
heyol zei:
Ik heb echt al duizend dealers geprobeerd en ze geven echt allemaal van die fucking kutte gripzakjes. Misschien ligt het aan mij maar ik ben altijd een volledige minuut bezig om dat ding open te krijgen.

Tegen de tijd dat mijn zakje open is, is mijn goesting al over of is al de rest al gaan pitten.

Heeft iemand tips & tricks om die kolere-zakjes open te krijgen zonder te sukkelen? Thx.
Klik om te vergroten...
Bestel je op het darknet omdat je coke in zakjes aankomt (1g) ?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
De meesten onder jullie wisten het nog niet maar ik ben een robot wat maakt dat mijn "vingers" niet al te precies zijn waardoor het zakje scheurt. Enige tips om dit te voorkomen?

Voor degenen die zeggen "ja maar SpeedIsLekker, je bent toch helemaal geen robot?" :

087A4BC1-9F6F-4879-8F9B-F614E705AF67.jpeg
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
SpeedIsLekker zei:
De meesten onder jullie wisten het nog niet maar ik ben een robot wat maakt dat mijn "vingers" niet al te precies zijn waardoor het zakje scheurt. Enige tips om dit te voorkomen?

Voor degenen die zeggen "ja maar SpeedIsLekker, je bent toch helemaal geen robot?" :

Bekijk bijlage 8609
Klik om te vergroten...
Genoeg !
Ik zet even je knop even uit ðŸĪŠ ðŸ˜‚
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#14
inner_search zei:
Ja ik heb een vijzel van blauwe natuursteen en die is een beetje poreus (Geen idee of dat goed geschreven is...) Dus ik wil geen dope verspillen in die kleine gaatjes 😂
Klik om te vergroten...
Porseleinen vijzels vanaf ... goedkoop!
Niet meer voor jou, maar voor @heyol !

www.bol.com

Porseleinen Vijzel kopen? Alle Vijzels online | bol.com

Op zoek naar een Porseleinen Vijzel? Vijzels koop je eenvoudig online bij bol.com ✓ Gratis retourneren ✓ 30 dagen bedenktijd ✓ Snel in huis
www.bol.com www.bol.com
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Net de ket tussen twee bankpassen gelegd, die twee passen tussen een A4'tje gevouwen en was inderdaad zo poeder. Ideaal top tip!
Een vijzel heb ik niet hahha. :P
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blauweaap zei:
Bestel je op het darknet omdat je coke in zakjes aankomt (1g) ?
Klik om te vergroten...

Als ik op straat koop komt het ook in zakjes, maar dan in echt van die kleine.
Als ik via darknet bestel komt het in grotere gripzakjes.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
geflipt zei:
Porseleinen vijzels vanaf ... goedkoop!
Niet meer voor jou, maar voor @heyol !

www.bol.com

Porseleinen Vijzel kopen? Alle Vijzels online | bol.com

Op zoek naar een Porseleinen Vijzel? Vijzels koop je eenvoudig online bij bol.com ✓ Gratis retourneren ✓ 30 dagen bedenktijd ✓ Snel in huis
www.bol.com www.bol.com
Klik om te vergroten...
Waarom niet voor mij ? 😅
Een vijzel kan je ook gebruiken voor kruiden te malen hoor :wink:

Nee effe serieus , ik heb geen flauw idee of ik ooit nog aan de harddrugs ga.
Ik kom er zowieso niet meer aan tot Ik echt helemaal nix withdrawl meer heb , wat maanden of een jaar kan duren.

Maar daarna stel ik sporadisch gebruik niet uit.
Maar , ik ben er nog niet uit.
We zien wel:wink:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
heyol zei:
Net de ket tussen twee bankpassen gelegd, die twee passen tussen een A4'tje gevouwen en was inderdaad zo poeder. Ideaal top tip!
Een vijzel heb ik niet hahha. :P
Klik om te vergroten...

Een bankpas zou ik niet gebruiken, evenmin als mijn paspoort. Je wilt geen drugsresten op jouw spullen hebben bij een politie controle..

* En drugs zoals speed maken de chip in uw bankpas onbruikbaar.

Just saying 😜
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
heyol zei:
NOG EEN VRAAGJE:
Hoe crushen jullie je ketamine het best (needles). Ik doe altijd in een zakje en dan met een briquet ofzo op duwen/zachtjes hameren maar dan is mijn zakje altijd kapot.

Tussen een klein papiertje vouwen en dan crushen werkt wel maar ook niet 100% ideaal.

Wat is de beste manier die jullie doen?
Klik om te vergroten...
Je zakje neerleggen en met een glas eroverheen rollen is wat ik altijd deed
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Een bankpas zou ik niet gebruiken, evenmin als mijn paspoort. Je wilt geen drugsresten op jouw spullen hebben bij een politie controle..

* En drugs zoals speed maken de chip in uw bankpas onbruikbaar.

Just saying 😜
Klik om te vergroten...
Sorry man , weer oneens met jouw vandaag 😂
Ik gebruik al jaren mijn bankkaart en pas.
Mijn chip werkt nog perfect , en ik kan je verzekeren dat er zeker 100g substantie door gegaan is:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."