Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug is jou favoriet?

Welke drug is jou favoriet?

39 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
CuriousExplorer zei:
4mmc.
Klik om te vergroten...
Hier was ik naar opzoek :tearsofjoy:
G
GoldenGrowLid
ligt eraan.

wil ik een avond chillen dan heb ik het allerliefst benzos en wiet

wil ik een avond trippen dan toch het liefst klassieke truffels

wil ik hard gaan dan coke / 3mmc
H
Hardcore_frkLid
Dexamfetamine (van de apotheek)!
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
Morfine IR tabletz.
Edit: Verkeerde topic, is niet mijn favoriet. Wel een van de favorieten.
M
MezelfLid
transformated zei:
Dat is een analoge versie en rc van de Qualuude drug die je zie in The Wolf of Wallstreet wanneer Leonardo Dicaprio die witte pil ziet nemen en dan probeert met ze auto te rijden in de nacht. Het is wel wat duur omdat je er maar 2-3 dosissen eruit haalt als je een goed effect wil hebben maar dat kan van persoon tot persoon liggen. Ik was letterlijk 48u high van de SL-164, je gaat slaap en je komt even high wakker πŸ˜‚ Ik denk de beste omschrijving die ik het kan geven is een Uber-ultieme benzo high met een warm dekentje en je voelt je er ook goed van.
Klik om te vergroten...
Hoe is de dip na die 48uur je lekker voelen? Wil het gerust eens researchen maar iets wat je 48uur lekker laat voelen zal daarna wel lekker dippen toch?...

OT: Ik zou heel lang Psilocybine gekozen hebben maar misschien kies ik nu voor (1p)LSD. Verder is het wel erg situatie gebonden. Lievelings drug voor een festival zal bij mij zeker geen psilocybine zijn maar hoogstwaarschijnlijk MDMA of 6-apb.. Ik denk dat LSD ook nog wel lekker zou zijn op bepaalde feestjes :) .
t
transformatedLid
Mezelf zei:
Hoe is de dip na die 48uur je lekker voelen? Wil het gerust eens researchen maar iets wat je 48uur lekker laat voelen zal daarna wel lekker dippen toch?...
Klik om te vergroten...
Een dip had ik er zelf eigenlijk niet van ook al duurde het toch zolang. Waarschijnlijk had ik geen dip ervan omdat het ook werkte zoals een super benzo.
C
Cruelti.Lid
Heroine
P
PoederpretLid
John Trap zei:
Dexamfetamine (van de apotheek)!
Klik om te vergroten...
Verkopen ze dex bij de apotheek joh? XD
V
VchipLid
Paddo's.

15gr mexicaantjes en ik ben het universum.
R
RobventieldopLid
3mmc en Mdma kristallen
B
BuuLid
Ik probeer al tijden een top 3/5 te maken maar ik kom er niet uit.

In willekeurige volgorde
- DMT
- 4-FA
- Amfetamine (73%) + GHB
C
CuriousExplorerLid
Miauw:) zei:
3mmc en Mdma kristallen
Klik om te vergroten...

Zo doe je je naam oneer aan .
R
RobventieldopLid
CuriousExplorer zei:
Zo doe je je naam oneer aan .
Klik om te vergroten...
Haha
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
Mijn favoriet is NN-DMT
t
transformatedLid
Geen flauw idee eigenlijk. Heb al zoveel verschillende middelen gebruikt dat er een paar de eerste plaats krijgen.
1P-LSD, Oxycodone, O-PCE en SL-164. Daar kan ik niet uitkiezen welke me favoriet is dus een 4-delige gedeelde 1ste plaats.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
transformated zei:
Geen flauw idee eigenlijk. Heb al zoveel verschillende middelen gebruikt dat er een paar de eerste plaats krijgen.
1P-LSD, Oxycodone, O-PCE en SL-164. Daar kan ik niet uitkiezen welke me favoriet is dus een 4-delige gedeelde 1ste plaats.
Klik om te vergroten...
Hmm, SL-164 die ken ik nog niet. Interessant?
t
transformatedLid
BBKING zei:
Hmm, SL-164 die ken ik nog niet. Interessant?
Klik om te vergroten...
Dat is een analoge versie en rc van de Qualuude drug die je zie in The Wolf of Wallstreet wanneer Leonardo Dicaprio die witte pil ziet nemen en dan probeert met ze auto te rijden in de nacht. Het is wel wat duur omdat je er maar 2-3 dosissen eruit haalt als je een goed effect wil hebben maar dat kan van persoon tot persoon liggen. Ik was letterlijk 48u high van de SL-164, je gaat slaap en je komt even high wakker πŸ˜‚ Ik denk de beste omschrijving die ik het kan geven is een Uber-ultieme benzo high met een warm dekentje en je voelt je er ook goed van.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
transformated zei:
Klik om te vergroten...
Okee, dus toch zeer interessant lees ikπŸ˜πŸ’―
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
transformated zei:
Klik om te vergroten...
Dacht ik verdorie de meeste drugs geprobeerd te hebben, kom ik een half jaar geleden tot de ontdekking van de RC's. Wat naarπŸ€“
C
CuriousExplorerLid
4mmc.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."