Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsin het ziekenhuis door drugs

in het ziekenhuis door drugs

97 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Syl zei:
Was destijds bij "dreamsfields" en grietje die mee was nam van vreemde dat blue aan.
Ze had geen flauw idee wat erin zat..
Ze is doodziek naar huis gegaan.
Klik om te vergroten...
Jaa dat ia egt troep was ook 1ste keer dat ik t gebruikte. en ik heb veel gebruikt begon al was k 12 13 maar deze troep brak me de nek. ik heb egt veel geluk gehad. want had erbij gezopen. Gesnoven en wiet gerookt. Maar dan heeft je vriendin ook.veel mazzel gehad. Hoor geloof mij als.je hoort wat je ervan kan krijgen allemaal nou.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jbruinsma zei:
Jaa dat ia egt troep was ook 1ste keer dat ik t gebruikte. en ik heb veel gebruikt begon al was k 12 13 maar deze troep brak me de nek. ik heb egt veel geluk gehad. want had erbij gezopen. Gesnoven en wiet gerookt. Maar dan heeft je vriendin ook.veel mazzel gehad. Hoor geloof mij als.je hoort wat je ervan kan krijgen allemaal nou.
Klik om te vergroten...
De laatste x dat ik bij mijn vaste dealer speed kocht kwam hij ook aan met blue.
Hij was er schijnbaar trots op en liet het aan me zien.
Blij dat ik het nooit genomen heb
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Syl zei:
De laatste x dat ik bij mijn vaste dealer speed kocht kwam hij ook aan met blue.
Hij was er schijnbaar trots op en liet het aan me zien.
Blij dat ik het nooit genomen heb
Klik om te vergroten...
Jaa trots hoeft ie er niet op te zijn hoor.dat spul is zo krachtig nou.en wie zegt dat er niet nog meer door zit . Heb er alle dagen nog spijt van en vooral die nasleep tenminste heb ik wel. Heb er nu soms nog last van na alles. Maar goes dat je het niet hebt genomen heele slimme beslissing😉👍🏻👍🏻
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Indirect wel, ironisch genoeg was de enige keer dat ik drugsgerelateerd de spoedeisende hulp vanbinnen heb bekeken een alcohol-kwestie. (Verder totaal logisch dat alle harddrugs praktisch illegaal zijn behalve deze, hoor.) Ikzelf was niet degene die opgenomen werd, maar ik ging als steun mee in de ambulance. Ik zat bij een vereniging en we vierden daar oud en nieuw. Een vriendin van mij dronk teveel, terwijl ik naar haar toe liep toen ze buiten stond te kotsen ging ze opeens totaal out. We konden haar nog net min of meer opvangen. Doodeng. Ze kwam niet bij bewustzijn en bleef overgeven, dus in stabiele zijligging, ambulance bellen en naar ziekenhuis. Daar ging onze oudejaarsavond. In het ziekenhuis bleef ze ook bewusteloos, bloed werd afgenomen en de conclusie was ofwel alcoholvergifting ofwel vergiftiging door een drug die al snel niet meer aantoonbaar is zoals GHB (ik vermoed toch het eerste want we hadden uit dezelfde fles gedronken, haar alcoholpercentage was niet extreem hoog meer, maar er ging nogal wat tijd overheen). Uiteindelijk zeiden ze tegen mij dat ik naar huis kon gaan en dat ze mij zouden bellen als ze bijgekomen was. Het aparte was dat ik nauwelijks thuis was - het ziekenhuis was niet ver van mijn huis - of zij belde zelf op mijn mobiel, met een doodnormale stem en de vraag wat er gebeurd was. Wel verward en enigszins beschaamd. Geen kater, niets. Ik snap daar nog steeds niets van.

Maar heel blij dat ze oké was!
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
In theorie had het ook GHB kunnen zijn. Misschien had ik niet genoeg uit die fles gedronken om het zelf te merken. Maar ik vermoed zelf toch alcohol als meest logische verklaring. Ik ben ook wel geschrokken toen van hoe plotseling het gebeurde. Die sjit is niet onschuldig.

Fijn dat ze er zonder kleerscheuren vanaf kwam inderdaad!
Klik om te vergroten...
Jaman egtwel ik gebruikte ook 1 keer zooi met ghb erin had ak wat ervoor in de mik zegmaar coke en drank. Nou datging helemaal fout. En ook nog na die tijd hyperventilatie angst enzv. Ben nog in therapie dus net wat je zei ze mag blij wezen dat ze er zo vanaf kwam ceker weten👍🏻👍🏻
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Indirect wel, ironisch genoeg was de enige keer dat ik drugsgerelateerd de spoedeisende hulp vanbinnen heb bekeken een alcohol-kwestie. (Verder totaal logisch dat alle harddrugs praktisch illegaal zijn behalve deze, hoor.) Ikzelf was niet degene die opgenomen werd, maar ik ging als steun mee in de ambulance. Ik zat bij een vereniging en we vierden daar oud en nieuw. Een vriendin van mij dronk teveel, terwijl ik naar haar toe liep toen ze buiten stond te kotsen ging ze opeens totaal out. We konden haar nog net min of meer opvangen. Doodeng. Ze kwam niet bij bewustzijn en bleef overgeven, dus in stabiele zijligging, ambulance bellen en naar ziekenhuis. Daar ging onze oudejaarsavond. In het ziekenhuis bleef ze ook bewusteloos, bloed werd afgenomen en de conclusie was ofwel alcoholvergifting ofwel vergiftiging door een drug die al snel niet meer aantoonbaar is zoals GHB (ik vermoed toch het eerste want we hadden uit dezelfde fles gedronken, haar alcoholpercentage was niet extreem hoog meer, maar er ging nogal wat tijd overheen). Uiteindelijk zeiden ze tegen mij dat ik naar huis kon gaan en dat ze mij zouden bellen als ze bijgekomen was. Het aparte was dat ik nauwelijks thuis was - het ziekenhuis was niet ver van mijn huis - of zij belde zelf op mijn mobiel, met een doodnormale stem en de vraag wat er gebeurd was. Wel verward en enigszins beschaamd. Geen kater, niets. Ik snap daar nog steeds niets van.

Maar heel blij dat ze oké was!
Klik om te vergroten...
Ja daar mag jij/zij idd blij van zijn. Egt eng ook he bah Kun je nagaan door alcohol nog wel. Net wat je zei normaal.zou je denken ghb maar dat kloot dat is heel snel uit.je systeem zeggen ze. Zeiden ze ool tegen mij bij de eerste hulp. Maar gelukkig is ze er gied vanaf gekomen👍🏻
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jbruinsma zei:
Meen je niet wat n teringstreek flikkers ook he. Egtwaar pohh en ook nog aanranden k hoop dat ie zal branden in de hel. Dat is wel heel erg en ook nog 6 soorten drugs in je bloed wauw. Ik da ht dat ik al ver heen was toen het gebeurde met 3 soorten. (had blue gebruikt k wist niet meer wat k deed troep hoor zat ghb mdma en speed in ) en had gezopen erbij en gesnoven ook. Maar je hebt ceker gelijk rotte appels lopen er ceker rond man. En zoals ik t lees heb je ook nog geluk gehad dan. En als je schrok na die tijd hebje dat lang gehad? Ik wel trouwens ben nog in therapie voor angst omdat ik dacht dat ik doodging. En ook nog zeggen als.excuus ik werd geil van drugs maar goed dat ie in elkaar is getimmerd zo een is t leven niet waard. En hoe gaat hey nu verder geen angst meer of zulke dingen? Want toen mij zoiets gebeurde heb k n soort trauma van
Klik om te vergroten...

Ik vind de opmerking ‘flikkers ook hè’ niet erg gepast, deze gebeurtenis is verschrikkelijk maar zegt totaal niets over onze medemens die toevallig homoseksueel is.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jbruinsma zei:
Ja daar mag jij/zij idd blij van zijn. Egt eng ook he bah Kun je nagaan door alcohol nog wel. Net wat je zei normaal.zou je denken ghb maar dat kloot dat is heel snel uit.je systeem zeggen ze. Zeiden ze ool tegen mij bij de eerste hulp. Maar gelukkig is ze er gied vanaf gekomen👍🏻
Klik om te vergroten...

In theorie had het ook GHB kunnen zijn. Misschien had ik niet genoeg uit die fles gedronken om het zelf te merken. Maar ik vermoed zelf toch alcohol als meest logische verklaring. Ik ben ook wel geschrokken toen van hoe plotseling het gebeurde. Scary! Die shit is niet onschuldig.

Fijn dat ze er zonder kleerscheuren vanaf kwam inderdaad!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jbruinsma zei:
Jaman egtwel ik gebruikte ook 1 keer zooi met ghb erin had ak wat ervoor in de mik zegmaar coke en drank. Nou datging helemaal fout. En ook nog na die tijd hyperventilatie angst enzv. Ben nog in therapie dus net wat je zei ze mag blij wezen dat ze er zo vanaf kwam ceker weten👍🏻👍🏻
Klik om te vergroten...

Heftig! Kan me er wel wat bij voorstellen dat zo’n gebeurtenis zeer traumatisch kan zijn.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat is dat blue spul trouwens?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
BBKING zei:
Wat is dat blue spul trouwens?
Klik om te vergroten...
Wat er bij mijn dealer inzat was,

Blue Curaçao, MDMA, GHB en speed
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Heftig! Kan me er wel wat bij voorstellen dat zo’n gebeurtenis zeer traumatisch kan zijn.
Klik om te vergroten...
Jaman heb nog steeds me dagen. dat ik denk dat ik er nooit overheen kom. Alleen door die troep .net wat je zei heb ook n trauma eraan over gehouden. Ben in therapie ervoor. Omdat ik schrok dst ik n halfe dag lang hartkloppingen had. En de arts zei is niet gevaarlijk. Maar alsnog denk ik dat wel. En t raarste is nog die avond dat ik had gebruikt kon ik niet slapen had ik altijd met coke enzv. Dus hele nacht wakker enzv. volgende dag niks aan de hand savonds optijd na bed. Maar de volgende dag moest ik ff wat ophalen en was me ov vergeten. Dus ik dacht ach fuckit pak de fiets wel. En toen moest ik n bult op met de fiets en toen gebeurde het. Werd heel raar egt vaag en voelde me hart tekeer gaan als n malle. en na n tijdje te hebben doorgefiets ging t niet weg. Toen na eerstehulp gegaan mijn liefe moeder haalde me op. Zo blij met haar anders was k er mischien niet geweest. En de dokter verklaarde dat het niet goed was en k geen 40 werd als k zo doordeed. Maarja wie koest voor hartkloppingen. Niemand maar die hartkloppingen kon ook komen omdat ik oververmoeid was door niet slapen de vorige nacht en gebruik en laatste beetje inspanning van de bult op fietsen. Dusja wat zou t zijn he
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Syl zei:
Wat er bij mijn dealer inzat was,

Blue Curaçao, MDMA, GHB en speed
Klik om te vergroten...
Jaa idd heb je precies goed👍🏻👍🏻
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jbruinsma zei:
Jaa idd heb je precies goed👍🏻👍🏻
Klik om te vergroten...
In een pil?
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#15
BBKING zei:
In een pil?
Klik om te vergroten...
Neman vloeibaar zit door de blue Curaçao heen n drankje
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#16
BBKING zei:
In een pil?
Klik om te vergroten...
Maar als je t doet of probeert doe t heel rustig aan man en niet mixen dat komt ni goed
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jbruinsma zei:
Maar als je t doet of probeert doe t heel rustig aan man en niet mixen dat komt ni goed
Klik om te vergroten...
Nee ik moet het niet maar ik had er nog nooit van gehoord. Superlinke combo trouwens.
J
JawzALid
01-01-2024, 00:00
#18
Syl zei:
Wauw heel heftig!!.
Hoe gaat het nu..??
Klik om te vergroten...
Idd heftig!
Ondertussen al enkele jaren compleet nuchter!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gelukkig nog nooit. 🙏🏻
J
JawzALid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben een keer vastgebonden wakker geworden in het ziekenhuis,na de zoveelste braspartij met drank, naderhand is me verteld dat het maar net goed gegaan is (5,6 promille) daar heb ik nog enkel uren kunnen (bekomen)
Toen beslist om me te laten opnemen in een psychiatrische instelling,om te detoxen in een gesloten omgeving,waarna ik daarna een traject(in een andere instelling) kon doen van enkele maanden ivm men verslaving, problemen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."