#1
Jaa dat ia egt troep was ook 1ste keer dat ik t gebruikte. en ik heb veel gebruikt begon al was k 12 13 maar deze troep brak me de nek. ik heb egt veel geluk gehad. want had erbij gezopen. Gesnoven en wiet gerookt. Maar dan heeft je vriendin ook.veel mazzel gehad. Hoor geloof mij als.je hoort wat je ervan kan krijgen allemaal nou.Was destijds bij "dreamsfields" en grietje die mee was nam van vreemde dat blue aan.
Ze had geen flauw idee wat erin zat..
Ze is doodziek naar huis gegaan.