1. paddo / truffel
2. ketamine
3. speed
2. ketamine
3. speed
Met dubbele tong ?Alcohol; de conversaties die ik na een halve fles whiskey voer, ongekend.
Zeg dat welAmfetamine en 2c-b maken me altijd wel kanshebber in het kampioenschap slap lullen![]()
Telt dat als diepgang?Amfetamine en 2c-b maken me altijd wel kanshebber in het kampioenschap slap lullen![]()
Geen idee veel speed die uitwerkt wel met benzo'sTelt dat als diepgang?
Goeie vraag, waarschijnlijk niet, maar het is meestal wel erg creatief.Telt dat als diepgang?
Ja, leuk is het wel! Tenzij de ontvanger van je gepraat nuchter isGoeie vraag, waarschijnlijk niet, maar het is meestal wel erg creatief.
Op welke manier staat mentaal zijn in de weg voor het voor diepgang zorgen?LSD heeft bij mij de neiging om soms te mentaal te worden, wat dan ten koste gaat van de diepgang.
Je zit dan nog in concepten. Ik ervaar het als een dieper en subtieler bewustzijn als je van hoofd naar hart gaat, van denken naar voelen. Het denken verdwijnt, maar het weten (van steeds subtielere energieën) verdiept. Nog dieper dan het voelen is het zijn, waar je 1 wordt met het meest subtiele.Op welke manier staat mentaal zijn in de weg voor het voor diepgang zorgen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."