#1
Hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat je naar de huisarts bent geweest, die kan je hopelijk helpen. Succes!
Beste meid, zeg alles wat je nu op papier hebt gezet gerust tegen je huisarts. Die kan je het allerbeste helpen hiermee. Sporten en een gezond dieet, daar ga je al een heel eind mee komen in ieder geval.Hii, ik ben een meisje van 13 jaar, zit in 3 vwo, ben 1.74 en ongeveer 60 kilo. Ik ben al een jaar lang zwaar depressief en heb meerdere (slechte) dingen uitgeprobeerd om me beter te gaan voelen. Ik ben begonnen met roken, ik heb geblowd en ik drink. In de laatste 2 maanden heb ik voor t eerst XTC geprobeerd, ik had van meerdere mensen namelijk gehoord dat t heel chill was. Dus ik heb t geprobeerd en voelde me er de eerste keer heel chill door. Ik was lekker gezellig en had veel energie. De keren daarna werd het steeds minder leuk, ik had slechte trips en had zelfs een paar keer gehad dat ik niet meer kon opstaan omdat ik zo moe was door de xtc. Ik wil nu dus ook stoppen, omdat mijn depressie er alleen maar erger door wordt. Maar het lukt me niet... Wat moet ik doen? Heeft iemand tips om te stoppen? Of moet ik hulp vragen aan een volwassene (wat ik eigenlijk niet wil)
Ik heb in de afgelopen 2 maanden ongeveer 15 keer mdma gedaan, ik ben begonnen met een kwartje maar doe ondertussen anderhalve pil. Ik heb de mdma van een goede vriend (ze zijn ook getest).Hoevaak heb je in de afgelopen 2 maanden mdma gedaan en hoeveel mdma heb je in die keren ong per keer gebruikt?
En hoe kom je aan de mdma?
Via vrienden of een dealer?
Je zou eventueel je contacten uit je telefoon kunnen donderen en hun blokkeren.
Die middelen helpen niet .Bij je arts krijg je antidepressiva en binnen twee maanden ben je Zo vrolijk en heb je weer je energie terug.En jij bent echt niet de eerste die daarvoor bij een arts gaat............Ik heb in de afgelopen 2 maanden ongeveer 15 keer mdma gedaan, ik ben begonnen met een kwartje maar doe ondertussen anderhalve pil. Ik heb de mdma van een goede vriend (ze zijn ook getest).
15 keer????????Ik heb in de afgelopen 2 maanden ongeveer 15 keer mdma gedaan, ik ben begonnen met een kwartje maar doe ondertussen anderhalve pil. Ik heb de mdma van een goede vriend (ze zijn ook getest).
Wij willen allemaal dat je vrolijk wordt hoor! Weet je, jij bent pas 13 maar wij herkennen allemaal onszelf in jou en we willen allemaal dat je weer je oude "zelf" wordt. En het is helemaal niet erg om af en toe hulp te vragen.Hii, ik ben een meisje van 13 jaar, zit in 3 vwo, ben 1.74 en ongeveer 60 kilo. Ik ben al een jaar lang zwaar depressief en heb meerdere (slechte) dingen uitgeprobeerd om me beter te gaan voelen. Ik ben begonnen met roken, ik heb geblowd en ik drink. In de laatste 2 maanden heb ik voor t eerst XTC geprobeerd, ik had van meerdere mensen namelijk gehoord dat t heel chill was. Dus ik heb t geprobeerd en voelde me er de eerste keer heel chill door. Ik was lekker gezellig en had veel energie. De keren daarna werd het steeds minder leuk, ik had slechte trips en had zelfs een paar keer gehad dat ik niet meer kon opstaan omdat ik zo moe was door de xtc. Ik wil nu dus ook stoppen, omdat mijn depressie er alleen maar erger door wordt. Maar het lukt me niet... Wat moet ik doen? Heeft iemand tips om te stoppen? Of moet ik hulp vragen aan een volwassene (wat ik eigenlijk niet wil)
Naar je huisarts met je verhaal. SuccesHii, ik ben een meisje van 13 jaar, zit in 3 vwo, ben 1.74 en ongeveer 60 kilo. Ik ben al een jaar lang zwaar depressief en heb meerdere (slechte) dingen uitgeprobeerd om me beter te gaan voelen. Ik ben begonnen met roken, ik heb geblowd en ik drink. In de laatste 2 maanden heb ik voor t eerst XTC geprobeerd, ik had van meerdere mensen namelijk gehoord dat t heel chill was. Dus ik heb t geprobeerd en voelde me er de eerste keer heel chill door. Ik was lekker gezellig en had veel energie. De keren daarna werd het steeds minder leuk, ik had slechte trips en had zelfs een paar keer gehad dat ik niet meer kon opstaan omdat ik zo moe was door de xtc. Ik wil nu dus ook stoppen, omdat mijn depressie er alleen maar erger door wordt. Maar het lukt me niet... Wat moet ik doen? Heeft iemand tips om te stoppen? Of moet ik hulp vragen aan een volwassene (wat ik eigenlijk niet wil)
Inderdaad! Je kunt de Drugs Infolijn bellen (0900 - 1995).De eerste stap heb je al gezet door hier op het forum jouw probleem voor te leggen! Heel knap van jou hoor! Als je het eng vind om dit met je ouders te bespreken zijn er ook anonieme hulplijnen die je kan bellen hoor!
Heftig hoor. Ik snap wel dat de mdma niet meer leuk is. Ik heb in 2 jaar tijd nog niet eens 15x keer mdma gebruikt en dat doe ik met een reden. Mdma is een hele zware belasting voor je lichaam en het slurpt al je serotonine op. Serotonine is een stofje die je onder andere gelukkig maakt, als je zo vaak mdma gebruikt dan is uiteindelijk je hele voorraad op en dan word het gebruiken steeds minder leuk en ervaar je alleen maar de na delen ervan. Ook worden de dips steeds zwaarder en ben je steeds meer ongelukkig. Het is aan te raden om tussen je gebruik 3 maanden pauze te nemen zodat je serotonine weer opgebouwd kan worden. Je bent nog heel jong, super goed dat je door hebt dat het niet goed voor je is! Je hebt de eerste stap al gezet door hulp te vragen bij ons! Onwijs knap van je!Ik heb in de afgelopen 2 maanden ongeveer 15 keer mdma gedaan, ik ben begonnen met een kwartje maar doe ondertussen anderhalve pil. Ik heb de mdma van een goede vriend (ze zijn ook getest).
Hii, ik ben een meisje van 13 jaar, zit in 3 vwo, ben 1.74 en ongeveer 60 kilo. Ik ben al een jaar lang zwaar depressief en heb meerdere (slechte) dingen uitgeprobeerd om me beter te gaan voelen. Ik ben begonnen met roken, ik heb geblowd en ik drink. In de laatste 2 maanden heb ik voor t eerst XTC geprobeerd, ik had van meerdere mensen namelijk gehoord dat t heel chill was. Dus ik heb t geprobeerd en voelde me er de eerste keer heel chill door. Ik was lekker gezellig en had veel energie. De keren daarna werd het steeds minder leuk, ik had slechte trips en had zelfs een paar keer gehad dat ik niet meer kon opstaan omdat ik zo moe was door de xtc. Ik wil nu dus ook stoppen, omdat mijn depressie er alleen maar erger door wordt. Maar het lukt me niet... Wat moet ik doen? Heeft iemand tips om te stoppen? Of moet ik hulp vragen aan een volwassene (wat ik eigenlijk niet wil)
Laat nief op je inpraten, maak je vwo af, nu heb je nog de hersenen. Ga je nu aan de drugs zitten dan kom je niet ver in de vwo.Hii, ik ben een meisje van 13 jaar, zit in 3 vwo, ben 1.74 en ongeveer 60 kilo. Ik ben al een jaar lang zwaar depressief en heb meerdere (slechte) dingen uitgeprobeerd om me beter te gaan voelen. Ik ben begonnen met roken, ik heb geblowd en ik drink. In de laatste 2 maanden heb ik voor t eerst XTC geprobeerd, ik had van meerdere mensen namelijk gehoord dat t heel chill was. Dus ik heb t geprobeerd en voelde me er de eerste keer heel chill door. Ik was lekker gezellig en had veel energie. De keren daarna werd het steeds minder leuk, ik had slechte trips en had zelfs een paar keer gehad dat ik niet meer kon opstaan omdat ik zo moe was door de xtc. Ik wil nu dus ook stoppen, omdat mijn depressie er alleen maar erger door wordt. Maar het lukt me niet... Wat moet ik doen? Heeft iemand tips om te stoppen? Of moet ik hulp vragen aan een volwassene (wat ik eigenlijk niet wil)
Dat is heel goed nieuws. Probeer toch eens met iemand, een volwassen persoon,te praten. Echt geloof me ik weet zeker dat je achteraf denkt was ik hier nu zo bang voor. Jij als persoon is vele malen belangrijker dan de vooringenomen meningen van andere. Ik hoop echt oprecht dat je de stap durft te zetten om nu door te pakken en erover gaat praten. Maar echt trots op jou dat je al gestopt bent met drugs. 😊Hi allemaal! Sorry dat ik nu pas op jullie reageer. Ik ben gestopt met xtcIk heb er geen hulp mee gekregen omdat ik het niet heb durven te vertellen. Maar ik ben weggaan bij de vrienden waarmee ik het deed en heb afleiding gezocht. Ben nu al langer dan 2 maanden clean! Het is wel erg moeilijk omdat ik me nog steeds depressief voel, maar bedankt voor jullie tips en berichten!
Hou vol! Goed bezig!Hi allemaal! Sorry dat ik nu pas op jullie reageer. Ik ben gestopt met xtcIk heb er geen hulp mee gekregen omdat ik het niet heb durven te vertellen. Maar ik ben weggaan bij de vrienden waarmee ik het deed en heb afleiding gezocht. Ben nu al langer dan 2 maanden clean! Het is wel erg moeilijk omdat ik me nog steeds depressief voel, maar bedankt voor jullie tips en berichten!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."