#1
Nou dan heb jij ervaring genoeg! 5 pillen mdma, man, vindt je het gek dat je hart zo tekeer ging?Van MDMA 2 x een OD. Het was één van de eerste keren en ik ging meteen snoeihard, wat een gevoel en bleef maar likken. Weet niet hoeveel ik toen heb gehad maar het effect was dat ik de hele tijd out ging. Vriendin van toen in paniek maar een goeie vriend van mij heeft me er doorheen gesleept, red bull en dextro gevoerd. Kan me nog zijn vertrouwde gezicht voor me zien van toen ik weer bij kwam. Hij zei: Je bent er weer he en ik besefte ineens weer waar ik was om vervolgens weer door te gaan met het feestje. De tweede keer had ik 5 pillen (120mg) genomen op een festival. Toen was ik juist ontzettend bang om out te gaan. Bibberend en zwetend in een tentje hart ging tekeer, ik heb het geweten.
Van alcohol paar keer lelijk met de fiets gevallen, niet meer overeind kunnen komen en dan probleemloos in de bosjes of op de straat slapen. Ook een keer laveloos in de gracht gevallen toen ik mijn blaas leegde. Schijnt een bekend fenomeen te zijn dat je dan even het bewustzijn kan verliezen. Verder nooit zelf in het ziekenhuis beland door drugs maar wel met twee vrienden helaas meegemaakt.
Mdma is wel erg lekker, enige nadeel voor mij als vrouw is dat ik er de dag erna spontaan ongesteld van wordt😩.