Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJong en een Overdosis

Jong en een Overdosis

54 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#1
PowerPlant zei:
Van MDMA 2 x een OD. Het was één van de eerste keren en ik ging meteen snoeihard, wat een gevoel en bleef maar likken. Weet niet hoeveel ik toen heb gehad maar het effect was dat ik de hele tijd out ging. Vriendin van toen in paniek maar een goeie vriend van mij heeft me er doorheen gesleept, red bull en dextro gevoerd. Kan me nog zijn vertrouwde gezicht voor me zien van toen ik weer bij kwam. Hij zei: Je bent er weer he en ik besefte ineens weer waar ik was om vervolgens weer door te gaan met het feestje. De tweede keer had ik 5 pillen (120mg) genomen op een festival. Toen was ik juist ontzettend bang om out te gaan. Bibberend en zwetend in een tentje hart ging tekeer, ik heb het geweten.

Van alcohol paar keer lelijk met de fiets gevallen, niet meer overeind kunnen komen en dan probleemloos in de bosjes of op de straat slapen. Ook een keer laveloos in de gracht gevallen toen ik mijn blaas leegde. Schijnt een bekend fenomeen te zijn dat je dan even het bewustzijn kan verliezen. Verder nooit zelf in het ziekenhuis beland door drugs maar wel met twee vrienden helaas meegemaakt.
Klik om te vergroten...
Nou dan heb jij ervaring genoeg! 5 pillen mdma, man, vindt je het gek dat je hart zo tekeer ging?
Mdma is wel erg lekker, enige nadeel voor mij als vrouw is dat ik er de dag erna spontaan ongesteld van wordt😩.
P
PowerPlantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Demri zei:
Nou dan heb jij ervaring genoeg! 5 pillen mdma, man, vindt je het gek dat je hart zo tekeer ging?
Mdma is wel erg lekker, enige nadeel voor mij als vrouw is dat ik er de dag erna spontaan ongesteld van wordt😩.
Klik om te vergroten...
haha ja mag van geluk spreken maar las onlangs hier op DF van een meisje van 19 jaar en 65kg die ongeveer hetzelfde dosis had als ik :flushed: ik weeg de helft zwaarder...kan altijd erger. Maar wonderbaarlijk wat voor shit ons lichaam allemaal aan kan en overleven.
Demri zei:
“als ik nu loslaat ben ik weg”
Klik om te vergroten...
Ja had ik ook..intens gevoel.. vechten voor je leven :fearscream: doe het inmiddels wat rustiger aan qua serotonine achtige stofjes :innocent:
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Demri zei:
Nou dan heb jij ervaring genoeg! 5 pillen mdma, man, vindt je het gek dat je hart zo tekeer ging?
Mdma is wel erg lekker, enige nadeel voor mij als vrouw is dat ik er de dag erna spontaan ongesteld van wordt😩.
Klik om te vergroten...
Er zijn mensen die wel 10 pillen slikken sommige mensen gaan echt veelstever
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jbruinsma zei:
Klinkt eng idd ma krijg je daardoor een hoge hartslag of kwam dat door de paniek? Want das ook heel eng vindik zo zie je ma weer wat het kan doen he
Klik om te vergroten...
Nee die hoge hartskag kwam door de thc en daardoor raakte ik in paniek. Het voelde alsof mijn hart dit niet aankon. Ook omdat ik vaak hartoverslagen heb, altijd al gehad.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Demri zei:
Verder heb ik dit nooit gehad met andere middelen. Op een joint slaap ik juist altijd heel fijn en doet mijn hart niet raar. Maar een hrme teug thc olie is veel te veel. Wist ik toen veel...
Klik om te vergroten...
Jaa k had daarnooit last van verder behalve later door wat anders maarja het is sws eng en raar vindik
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jbruinsma zei:
Jaa k had daarnooit last van verder behalve later door wat anders maarja het is sws eng en raar vindik
Klik om te vergroten...
Tja, ik had gewoon op dat flesje moeten kijken en me aan de dosering moeren houden. Nou ben ik sws wel iemand die in is voor een experiment, niet al te bang om eens wat te proberen. Maar ik denk nu wel wat beter na voordat ik iets in mijn lijf stop.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Demri zei:
Tja, ik had gewoon op dat flesje moeten kijken en me aan de dosering moeren houden. Nou ben ik sws wel iemand die in is voor een experiment, niet al te bang om eens wat te proberen. Maar ik denk nu wel wat beter na voordat ik iets in mijn lijf stop.
Klik om te vergroten...
Jaa ceker ik ben ook n keer te ver gegaan en geloof mik das echt geen pretje
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jbruinsma zei:
Jaa ceker ik ben ook n keer te ver gegaan en geloof mik das echt geen pretje
Klik om te vergroten...
I know. Vroeger vaak te ver gegaan met alcohol maar daar werd ik dan gewoon kotsmisselijk van. Thc was een ander verhaal. Dacht toen echt dat ik er geweest was. Pas later las ik dat dat niet eens kan.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee dat denk ik ook niet alleen met coke enzv maarja je moet t ook niet wille
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja je kunt met veel drugs echt wel gelijk een OD te pakken hebben. Ligt aan je tolerantie. Ik merkte na die thc ervaring wel dat een joint niet veel meer deed. Ik moest dan veel meer en sterkere wiet roken dan voorheen.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Demri zei:
Ja je kunt met veel drugs echt wel gelijk een OD te pakken hebben. Ligt aan je tolerantie. Ik merkte na die thc ervaring wel dat een joint niet veel meer deed. Ik moest dan veel meer en sterkere wiet roken dan voorheen.
Klik om te vergroten...
Jaa dat ceker weten ik.kwam er al gauw achter teveel is nooit goed maarja
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jbruinsma zei:
Jaa dat ceker weten ik.kwam er al gauw achter teveel is nooit goed maarja
Klik om te vergroten...
Dat geldt voor alles. Rustig aan beginnen zodat je uitvindt hoe je lichaam reageert. Ik heb daardoor geleerd dat ik een vrij hoge tolerantie heb. Ik ben niet heel snel van het padje.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Demri zei:
Dat geldt voor alles. Rustig aan beginnen zodat je uitvindt hoe je lichaam reageert. Ik heb daardoor geleerd dat ik een vrij hoge tolerantie heb. Ik ben niet heel snel van het padje.
Klik om te vergroten...
Dat had ik ook k kon veel hebben zonder gedoe maar toch nam.k teveel en toen begon het
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jbruinsma zei:
Dat had ik ook k kon veel hebben zonder gedoe maar toch nam.k teveel en toen begon het
Klik om te vergroten...
Wat begon er?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Niet echt een overdosis maar ik ben ooit in een mdma waas lekker in een kokend warm bad gaan zitten.... Totaal niet doorhebbende dat ik oververhitting aan het op lopen was. Ging net goed.

En op mijn 15e bij een vriend thuis stiekem bezopen geworden door vaders drank kabinet... En toen al katje lam op het slimme idee gekomen om wat van vaders oxycontin te gaan snuiven.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Demri zei:
Wat begon er?
Klik om te vergroten...
De hartkloppingen enzv en dat heeft mij wereld op zin kop gezet ik zou nooit meer zo worden als ik was
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Apotheker zei:
Niet echt een overdosis maar ik ben ooit in een mdma waas lekker in een kokend warm bad gaan zitten.... Totaal niet doorhebbende dat ik oververhitting aan het op lopen was. Ging net goed.

En op mijn 15e bij een vriend thuis stiekem bezopen geworden door vaders drank kabinet... En toen al katje lam op het slimme idee gekomen om wat van vaders oxycontin te gaan snuiven.
Klik om te vergroten...
Dus toen was je al aan het experimiteren ja haha ja k heb toen ook al wel.is wat geprobeerd tiswat
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jesse Pinkvrouw zei:
Ja drank, voor de rest niks gelukkig
Klik om te vergroten...
Goed vanaf gekomen of?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drank. Ja, met drank is ook een od mogelijk en ik heb er verschillende keren een gehad.
Het ergste is, dat het uit mijn geheugen gewist is, wat er gebeurd is en wat ik al of niet gedaan heb.
Ooit tijdens carnaval in een kroeg ineens gemerkt, dat opstaan van de barkruk niet meer ging. Mijn benen deden niks meer...waarna het licht uitging.
Hetzelfde gebeurde op een eindexamenfeest.
Teveel wijn genomen, en...ik weet niets meer.
Ooit in een dorpje teveel la trappe quadripel ingenomen. De volgende ochtend in een greppel wakker geworden plus een kater van jewelste..
De allerergste was een mix van medicijnen en drank.
Honger gekregen, in de auto gestapt ( foei!!) en naar een shoarma tent gereden.
Daar kickte ineens de hele zooi in, en was ik zo zat als een dragonder, kon niet meer lopen.
Volledig onbekwaam.
Ik heb daar enkele uren gezeten en.. op de een of andere manier thuisgekomen waar ik volkomen terecht een gigantische ruzie kreeg met mijn nu ex vrouw...

Drank.
Maakt veel meer je lief, dan dat het kapot is.
En hierbij laat ik het.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Zandman zei:
Drank. Ja, met drank is ook een od mogelijk en ik heb er verschillende keren een gehad.
Het ergste is, dat het uit mijn geheugen gewist is, wat er gebeurd is en wat ik al of niet gedaan heb.
Ooit tijdens carnaval in een kroeg ineens gemerkt, dat opstaan van de barkruk niet meer ging. Mijn benen deden niks meer...waarna het licht uitging.
Hetzelfde gebeurde op een eindexamenfeest.
Teveel wijn genomen, en...ik weet niets meer.
Ooit in een dorpje teveel la trappe quadripel ingenomen. De volgende ochtend in een greppel wakker geworden plus een kater van jewelste..
De allerergste was een mix van medicijnen en drank.
Honger gekregen, in de auto gestapt ( foei!!) en naar een shoarma tent gereden.
Daar kickte ineens de hele zooi in, en was ik zo zat als een dragonder, kon niet meer lopen.
Volledig onbekwaam.
Ik heb daar enkele uren gezeten en.. op de een of andere manier thuisgekomen waar ik volkomen terecht een gigantische ruzie kreeg met mijn nu ex vrouw...

Drank.
Maakt veel meer je lief, dan dat het kapot is.
En hierbij laat ik het.
Klik om te vergroten...
Jaa drank is ook niet zo onschuldig als het lijkt he, terwijl je hier niet zoveel dingen van leest enzv als van hard Drugs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."