#1
Beter man gaat goed komen 👍🏻👊Jaa vrijdag intake bij een kliniek🥳
Beter man gaat goed komen 👍🏻👊Jaa vrijdag intake bij een kliniek🥳
Je laat het nu net zo klinken zovan dood gaan aan een downer kan niet. Terwijl je weet dat downers net zo dodelijk kunnen zijn.Thc is een downer, dus een o. d . Is niet dodelijk...je valt hooguit in slaap!
Maar stimulanten daarentegen wel degelijk link bij een o d.
Je hart wordt over de kop gegooid met het zeer hoge hartslag gedeelte van gebruiken...
Op thc is nog nooit iemand overgedoseerd true, maar bij het gebruik van alcohol, opiaten, benzo's ( voorral in combi van elkaar) kan men een beroerte krijgen, een hartaanval krijgen en een ademhalingstilstand en in coma raken door een overdosering. En de meest druggerelateerd doodveroorzakend middel zijn alcohol en opiaten wereldwijd.Dan zou ik graag een tegenbewijs willen zien, waarin onomstotelijk beschreven staat, dat er een persoon, een mens, gestorven is aan een te hoog thc gehalte in zijn bloed ....
En deze tekst zul je wss niet kunnen vinden.
Vwb andere downers ligt al of niet eraan overlijden bij een o.d., duidelijk anders.
Had k ook moeten doen Slim van je.Nope. Ik check eerst het internet voor ik iets neem.
Dat is ook true, maar we hadden en hebben het toch over thc? Iig in de laatste posts?
Ikzelf vind alcohol géén downer, integendeel zelfs.
Ook al zegt men iets anders.
Ik vind alcohol op nr. één staan qua gevaar.
Voor jezelf, e n anderen.
Er vallen m.i. de meeste slachtoffers door.
Opiaten, dat zijn natuurlijk downers in optima forma.
En er zijn natuurlijk o.d.'s die fataal aflopen maar niet zoveel, als met die kut alcohol, want ja, die harddrug is een goede bron van inkomsten voor vadertje Staat....Envdus vind je deze overal.
Op slinkse wijze en strategische plaatsen opgesteld in de supermarkt.
Ging over thc ja maar hoe je het schreef vond ik een beetje wrong that's all niet verkeerd bedoeld😝🙈Thc is een downer, dus een o. d . Is niet dodelijk...je valt hooguit in slaap!
Nou dan heb jij ervaring genoeg! 5 pillen mdma, man, vindt je het gek dat je hart zo tekeer ging?Van MDMA 2 x een OD. Het was één van de eerste keren en ik ging meteen snoeihard, wat een gevoel en bleef maar likken. Weet niet hoeveel ik toen heb gehad maar het effect was dat ik de hele tijd out ging. Vriendin van toen in paniek maar een goeie vriend van mij heeft me er doorheen gesleept, red bull en dextro gevoerd. Kan me nog zijn vertrouwde gezicht voor me zien van toen ik weer bij kwam. Hij zei: Je bent er weer he en ik besefte ineens weer waar ik was om vervolgens weer door te gaan met het feestje. De tweede keer had ik 5 pillen (120mg) genomen op een festival. Toen was ik juist ontzettend bang om out te gaan. Bibberend en zwetend in een tentje hart ging tekeer, ik heb het geweten.
Van alcohol paar keer lelijk met de fiets gevallen, niet meer overeind kunnen komen en dan probleemloos in de bosjes of op de straat slapen. Ook een keer laveloos in de gracht gevallen toen ik mijn blaas leegde. Schijnt een bekend fenomeen te zijn dat je dan even het bewustzijn kan verliezen. Verder nooit zelf in het ziekenhuis beland door drugs maar wel met twee vrienden helaas meegemaakt.
haha ja mag van geluk spreken maar las onlangs hier op DF van een meisje van 19 jaar en 65kg die ongeveer hetzelfde dosis had als ikNou dan heb jij ervaring genoeg! 5 pillen mdma, man, vindt je het gek dat je hart zo tekeer ging?
Mdma is wel erg lekker, enige nadeel voor mij als vrouw is dat ik er de dag erna spontaan ongesteld van wordt😩.
Ja had ik ook..intens gevoel.. vechten voor je leven“als ik nu loslaat ben ik weg”
Er zijn mensen die wel 10 pillen slikken sommige mensen gaan echt veelsteverNou dan heb jij ervaring genoeg! 5 pillen mdma, man, vindt je het gek dat je hart zo tekeer ging?
Mdma is wel erg lekker, enige nadeel voor mij als vrouw is dat ik er de dag erna spontaan ongesteld van wordt😩.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."