Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJong en een Overdosis

Jong en een Overdosis

54 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wank.wanker zei:
Jaa vrijdag intake bij een kliniek🥳
Klik om te vergroten...
Beter man gaat goed komen 👍🏻👊
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zandman zei:
Thc is een downer, dus een o. d . Is niet dodelijk...je valt hooguit in slaap!
Maar stimulanten daarentegen wel degelijk link bij een o d.
Je hart wordt over de kop gegooid met het zeer hoge hartslag gedeelte van gebruiken...
Klik om te vergroten...
Je laat het nu net zo klinken zovan dood gaan aan een downer kan niet. Terwijl je weet dat downers net zo dodelijk kunnen zijn.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dan zou ik graag een tegenbewijs willen zien, waarin onomstotelijk beschreven staat, dat er een persoon, een mens, gestorven is aan een te hoog thc gehalte in zijn bloed ....
En deze tekst zul je wss niet kunnen vinden.
Vwb andere downers ligt al of niet eraan overlijden bij een o.d., duidelijk anders.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
Dan zou ik graag een tegenbewijs willen zien, waarin onomstotelijk beschreven staat, dat er een persoon, een mens, gestorven is aan een te hoog thc gehalte in zijn bloed ....
En deze tekst zul je wss niet kunnen vinden.
Vwb andere downers ligt al of niet eraan overlijden bij een o.d., duidelijk anders.
Klik om te vergroten...
Op thc is nog nooit iemand overgedoseerd true, maar bij het gebruik van alcohol, opiaten, benzo's ( voorral in combi van elkaar) kan men een beroerte krijgen, een hartaanval krijgen en een ademhalingstilstand en in coma raken door een overdosering. En de meest druggerelateerd doodveroorzakend middel zijn alcohol en opiaten wereldwijd.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat is ook true, maar we hadden en hebben het toch over thc? Iig in de laatste posts?
Ikzelf vind alcohol géén downer, integendeel zelfs.
Ook al zegt men iets anders.
Ik vind alcohol op nr. één staan qua gevaar.
Voor jezelf, e n anderen.
Er vallen m.i. de meeste slachtoffers door.
Opiaten, dat zijn natuurlijk downers in optima forma.
En er zijn natuurlijk o.d.'s die fataal aflopen maar niet zoveel, als met die kut alcohol, want ja, die harddrug is een goede bron van inkomsten voor vadertje Staat....Envdus vind je deze overal.
Op slinkse wijze en strategische plaatsen opgesteld in de supermarkt.
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#6
Verder heb ik dit nooit gehad met andere middelen. Op een joint slaap ik juist altijd heel fijn en doet mijn hart niet raar. Maar een hrme teug thc olie is veel te veel. Wist ik toen veel...
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vond ook overal dat je aan overdosis thc niet kunt doodgaan. Het voelde alleen wel ff zo, compleet met rara bijna dood ervaring-beelden. Ik had serieus het gevoel “als ik nu loslaat ben ik weg”. Maar dat wilde ik nog niet.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo was wel benieuwd of iemand wel eens een overdosis meegemaakt heeft op jonge leeftijd door te experimenteren. En zoja hoe was dat? was dat met opzet.?
of per ongeluk. Hoe oud was je toen het voor de eerste keer gebeurde en je gebruikte.? ikzelf heb het per ongeluk gehad al wel vaker toen was ik 16/17.
En later een keer toen was ik 23. Als je t later hebt gehad mag je het ook vertellen natuurlijk. Ben benieuwd groetjes j
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nope. Ik check eerst het internet voor ik iets neem.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Nope. Ik check eerst het internet voor ik iets neem.
Klik om te vergroten...
Had k ook moeten doen Slim van je.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik was 2 jaar geleden verslaafd aan tramadol, toen was ik 19. ik weet niet waarom maar ik had in een paar uur tijd een hele strip op gemaakt. Toen ik opstond begon mijn hele lichaam te tintelen en mijn hart begon enorm snel te kloppen, ben naar de badkamer gegaan eerst op de wc gezeten en daarna ben ik op de grond gaan liggen. Wachten tot ik dood ging. Gelukkig gebeurde dit niet en kon ik na een paar minuten weer rustig opstaan. Heb wel de rest van de dag enorm zitten trillen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman zei:
Dat is ook true, maar we hadden en hebben het toch over thc? Iig in de laatste posts?
Ikzelf vind alcohol géén downer, integendeel zelfs.
Ook al zegt men iets anders.
Ik vind alcohol op nr. één staan qua gevaar.
Voor jezelf, e n anderen.
Er vallen m.i. de meeste slachtoffers door.
Opiaten, dat zijn natuurlijk downers in optima forma.
En er zijn natuurlijk o.d.'s die fataal aflopen maar niet zoveel, als met die kut alcohol, want ja, die harddrug is een goede bron van inkomsten voor vadertje Staat....Envdus vind je deze overal.
Op slinkse wijze en strategische plaatsen opgesteld in de supermarkt.
Klik om te vergroten...
De Zandman zei:
Thc is een downer, dus een o. d . Is niet dodelijk...je valt hooguit in slaap!
Klik om te vergroten...
Ging over thc ja maar hoe je het schreef vond ik een beetje wrong that's all niet verkeerd bedoeld😝🙈
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#13
PowerPlant zei:
Van MDMA 2 x een OD. Het was één van de eerste keren en ik ging meteen snoeihard, wat een gevoel en bleef maar likken. Weet niet hoeveel ik toen heb gehad maar het effect was dat ik de hele tijd out ging. Vriendin van toen in paniek maar een goeie vriend van mij heeft me er doorheen gesleept, red bull en dextro gevoerd. Kan me nog zijn vertrouwde gezicht voor me zien van toen ik weer bij kwam. Hij zei: Je bent er weer he en ik besefte ineens weer waar ik was om vervolgens weer door te gaan met het feestje. De tweede keer had ik 5 pillen (120mg) genomen op een festival. Toen was ik juist ontzettend bang om out te gaan. Bibberend en zwetend in een tentje hart ging tekeer, ik heb het geweten.

Van alcohol paar keer lelijk met de fiets gevallen, niet meer overeind kunnen komen en dan probleemloos in de bosjes of op de straat slapen. Ook een keer laveloos in de gracht gevallen toen ik mijn blaas leegde. Schijnt een bekend fenomeen te zijn dat je dan even het bewustzijn kan verliezen. Verder nooit zelf in het ziekenhuis beland door drugs maar wel met twee vrienden helaas meegemaakt.
Klik om te vergroten...
Nou dan heb jij ervaring genoeg! 5 pillen mdma, man, vindt je het gek dat je hart zo tekeer ging?
Mdma is wel erg lekker, enige nadeel voor mij als vrouw is dat ik er de dag erna spontaan ongesteld van wordt😩.
P
PowerPlantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Demri zei:
Nou dan heb jij ervaring genoeg! 5 pillen mdma, man, vindt je het gek dat je hart zo tekeer ging?
Mdma is wel erg lekker, enige nadeel voor mij als vrouw is dat ik er de dag erna spontaan ongesteld van wordt😩.
Klik om te vergroten...
haha ja mag van geluk spreken maar las onlangs hier op DF van een meisje van 19 jaar en 65kg die ongeveer hetzelfde dosis had als ik :flushed: ik weeg de helft zwaarder...kan altijd erger. Maar wonderbaarlijk wat voor shit ons lichaam allemaal aan kan en overleven.
Demri zei:
“als ik nu loslaat ben ik weg”
Klik om te vergroten...
Ja had ik ook..intens gevoel.. vechten voor je leven :fearscream: doe het inmiddels wat rustiger aan qua serotonine achtige stofjes :innocent:
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Demri zei:
Nou dan heb jij ervaring genoeg! 5 pillen mdma, man, vindt je het gek dat je hart zo tekeer ging?
Mdma is wel erg lekker, enige nadeel voor mij als vrouw is dat ik er de dag erna spontaan ongesteld van wordt😩.
Klik om te vergroten...
Er zijn mensen die wel 10 pillen slikken sommige mensen gaan echt veelstever

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."