Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJong en een Overdosis

Jong en een Overdosis

54 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#1
Verder heb ik dit nooit gehad met andere middelen. Op een joint slaap ik juist altijd heel fijn en doet mijn hart niet raar. Maar een hrme teug thc olie is veel te veel. Wist ik toen veel...
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo was wel benieuwd of iemand wel eens een overdosis meegemaakt heeft op jonge leeftijd door te experimenteren. En zoja hoe was dat? was dat met opzet.?
of per ongeluk. Hoe oud was je toen het voor de eerste keer gebeurde en je gebruikte.? ikzelf heb het per ongeluk gehad al wel vaker toen was ik 16/17.
En later een keer toen was ik 23. Als je t later hebt gehad mag je het ook vertellen natuurlijk. Ben benieuwd groetjes j
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nope. Ik check eerst het internet voor ik iets neem.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Nope. Ik check eerst het internet voor ik iets neem.
Klik om te vergroten...
Had k ook moeten doen Slim van je.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik was 2 jaar geleden verslaafd aan tramadol, toen was ik 19. ik weet niet waarom maar ik had in een paar uur tijd een hele strip op gemaakt. Toen ik opstond begon mijn hele lichaam te tintelen en mijn hart begon enorm snel te kloppen, ben naar de badkamer gegaan eerst op de wc gezeten en daarna ben ik op de grond gaan liggen. Wachten tot ik dood ging. Gelukkig gebeurde dit niet en kon ik na een paar minuten weer rustig opstaan. Heb wel de rest van de dag enorm zitten trillen.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laramonjour zei:
Ik was 2 jaar geleden verslaafd aan tramadol, toen was ik 19. ik weet niet waarom maar ik had in een paar uur tijd een hele strip op gemaakt. Toen ik opstond begon mijn hele lichaam te tintelen en mijn hart begon enorm snel te kloppen, ben naar de badkamer gegaan eerst op de wc gezeten en daarna ben ik op de grond gaan liggen. Wachten tot ik dood ging. Gelukkig gebeurde dit niet en kon ik na een paar minuten weer rustig opstaan. Heb wel de rest van de dag enorm zitten trillen.
Klik om te vergroten...
Jeetje, dat klinkt echt angstaanjagend zeg. Erg fijn dat het wel goed gekomen is.

Ik heb meermaals overgedoseerd op benzodiazepines (clonazolam en oxazempam) en een van die keren heb ik onbewust zelfmoord geprobeerd te plegen. Heb hier totaal geen recollectie meer van (27 uur compleet uit m'n geheugen gewist) en kwam hier pas achter toen ik appjes ging teruglezen, waarin ik zei dat ik expres over probeerde te doseren, héél erg griezelig.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laramonjour zei:
Ik was 2 jaar geleden verslaafd aan tramadol, toen was ik 19. ik weet niet waarom maar ik had in een paar uur tijd een hele strip op gemaakt. Toen ik opstond begon mijn hele lichaam te tintelen en mijn hart begon enorm snel te kloppen, ben naar de badkamer gegaan eerst op de wc gezeten en daarna ben ik op de grond gaan liggen. Wachten tot ik dood ging. Gelukkig gebeurde dit niet en kon ik na een paar minuten weer rustig opstaan. Heb wel de rest van de dag enorm zitten trillen.
Klik om te vergroten...
Jaa lf zoiets heb k ook een keer gehad met xtc raar he en eng. Zo had k ook n keer heel lang hartkloppingen achteraf bleek t niet gevaarlijk maar bkijft eng.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Salvia zei:
Jeetje, dat klinkt echt angstaanjagend zeg. Erg fijn dat het wel goed gekomen is.

Ik heb meermaals overgedoseerd op benzodiazepines (clonazolam en oxazempam) en een van die keren heb ik onbewust zelfmoord geprobeerd te plegen. Heb hier totaal geen recollectie meer van (27 uur compleet uit m'n geheugen gewist) en kwam hier pas achter toen ik appjes ging teruglezen, waarin ik zei dat ik expres over probeerde te doseren, héél erg griezelig.
Klik om te vergroten...
Ja het zijn enge dingen hoor, die benzos, maar gelukkig ben je er nog!
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eentje van lang geleden maar ik vergeet het nooit meer...
Ik was 20, was bij mijn toenmalige vriend thuis en op een gegeven moment vond ik in de koelkast een flesje thc olie. Ik had wel ervaring met blowen, paddo’s en mdma en zin om een beetje high te worden. Hij was even niet thuis en ik nam twee druppels, wist ik veel. Dacht dat dat wel heel minimaal was en zette dat flesje aan mijn mond en nam een slokje. Later samen gegeten en niks aan de hand. Tot, na ongeveer 20 minuten, ik ineens naar hem keek en hij heel ver weg leek. Ik voelde me niet goed worden en raakte wat in paniek want mijn hartslag schoot door het plafond en ik voelde me heel raar. Ik kon nog net uitbrengen dat ik me niet oké voelde, daarna was ik nauwelijks nog in staat tot praten en horen kon ik wel (alles leek ver weg) maar ik snapte niet wat hij zei. Heel weird. Mijn hart bleef heel hard slaan en ik voelde dat hij mijn polsslag opnam en zei dat hij 112 ging bellen. Dat wilde ik niet en protesteerde. Maar ik voelde me steeds verder wegglijden. Alsof ik in een lichtgele tunnel zat en ik had heel duidelijk het gevoel dat als ik nu “losliet” ik dan niet meer terug zou kunnen en dood ging. Dit duurde een hele tijd en ik schijn tegen hem gezegd te hebben “zeg alsjeblieft dat het goed komt”. Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen en heb urenlang zo gelegen tot ik wakker werd en op kon staan. Het moment dat ik dat deed voelde ik me enorm duizelig en wankelde naar de wc waar mij maag zich omdraaide en alles eruit kwam. Daarna weer gaan slapen en na een uur of 8 was ik weer aanspreekbaar maar nog compleet wappie. Dat gevoel hield zeker vier dagen aan en nam langzaam af. Na een week was ik weer de oude. Ben er toen best wel van geschrokken hoewel ik leerde dat je geen thc overdosis kunt nemen. Toch hou ik het voortaan maar precies bij de dosering als ik het gebruik. Ik blow liever, voel ik gelijk of ik genoeg heb gehad.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Demri zei:
Eentje van lang geleden maar ik vergeet het nooit meer...
Ik was 20, was bij mijn toenmalige vriend thuis en op een gegeven moment vond ik in de koelkast een flesje thc olie. Ik had wel ervaring met blowen, paddo’s en mdma en zin om een beetje high te worden. Hij was even niet thuis en ik nam twee druppels, wist ik veel. Dacht dat dat wel heel minimaal was en zette dat flesje aan mijn mond en nam een slokje. Later samen gegeten en niks aan de hand. Tot, na ongeveer 20 minuten, ik ineens naar hem keek en hij heel ver weg leek. Ik voelde me niet goed worden en raakte wat in paniek want mijn hartslag schoot door het plafond en ik voelde me heel raar. Ik kon nog net uitbrengen dat ik me niet oké voelde, daarna was ik nauwelijks nog in staat tot praten en horen kon ik wel (alles leek ver weg) maar ik snapte niet wat hij zei. Heel weird. Mijn hart bleef heel hard slaan en ik voelde dat hij mijn polsslag opnam en zei dat hij 112 ging bellen. Dat wilde ik niet en protesteerde. Maar ik voelde me steeds verder wegglijden. Alsof ik in een lichtgele tunnel zat en ik had heel duidelijk het gevoel dat als ik nu “losliet” ik dan niet meer terug zou kunnen en dood ging. Dit duurde een hele tijd en ik schijn tegen hem gezegd te hebben “zeg alsjeblieft dat het goed komt”. Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen en heb urenlang zo gelegen tot ik wakker werd en op kon staan. Het moment dat ik dat deed voelde ik me enorm duizelig en wankelde naar de wc waar mij maag zich omdraaide en alles eruit kwam. Daarna weer gaan slapen en na een uur of 8 was ik weer aanspreekbaar maar nog compleet wappie. Dat gevoel hield zeker vier dagen aan en nam langzaam af. Na een week was ik weer de oude. Ben er toen best wel van geschrokken hoewel ik leerde dat je geen thc overdosis kunt nemen. Toch hou ik het voortaan maar precies bij de dosering als ik het gebruik. Ik blow liever, voel ik gelijk of ik genoeg heb gehad.
Klik om te vergroten...
Klinkt eng idd ma krijg je daardoor een hoge hartslag of kwam dat door de paniek? Want das ook heel eng vindik zo zie je ma weer wat het kan doen he
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jbruinsma zei:
Klinkt eng idd ma krijg je daardoor een hoge hartslag of kwam dat door de paniek? Want das ook heel eng vindik zo zie je ma weer wat het kan doen he
Klik om te vergroten...
Nee die hoge hartskag kwam door de thc en daardoor raakte ik in paniek. Het voelde alsof mijn hart dit niet aankon. Ook omdat ik vaak hartoverslagen heb, altijd al gehad.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Demri zei:
Verder heb ik dit nooit gehad met andere middelen. Op een joint slaap ik juist altijd heel fijn en doet mijn hart niet raar. Maar een hrme teug thc olie is veel te veel. Wist ik toen veel...
Klik om te vergroten...
Jaa k had daarnooit last van verder behalve later door wat anders maarja het is sws eng en raar vindik
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jbruinsma zei:
Jaa k had daarnooit last van verder behalve later door wat anders maarja het is sws eng en raar vindik
Klik om te vergroten...
Tja, ik had gewoon op dat flesje moeten kijken en me aan de dosering moeren houden. Nou ben ik sws wel iemand die in is voor een experiment, niet al te bang om eens wat te proberen. Maar ik denk nu wel wat beter na voordat ik iets in mijn lijf stop.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Demri zei:
Tja, ik had gewoon op dat flesje moeten kijken en me aan de dosering moeren houden. Nou ben ik sws wel iemand die in is voor een experiment, niet al te bang om eens wat te proberen. Maar ik denk nu wel wat beter na voordat ik iets in mijn lijf stop.
Klik om te vergroten...
Jaa ceker ik ben ook n keer te ver gegaan en geloof mik das echt geen pretje
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jbruinsma zei:
Jaa ceker ik ben ook n keer te ver gegaan en geloof mik das echt geen pretje
Klik om te vergroten...
I know. Vroeger vaak te ver gegaan met alcohol maar daar werd ik dan gewoon kotsmisselijk van. Thc was een ander verhaal. Dacht toen echt dat ik er geweest was. Pas later las ik dat dat niet eens kan.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee dat denk ik ook niet alleen met coke enzv maarja je moet t ook niet wille
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja je kunt met veel drugs echt wel gelijk een OD te pakken hebben. Ligt aan je tolerantie. Ik merkte na die thc ervaring wel dat een joint niet veel meer deed. Ik moest dan veel meer en sterkere wiet roken dan voorheen.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Demri zei:
Ja je kunt met veel drugs echt wel gelijk een OD te pakken hebben. Ligt aan je tolerantie. Ik merkte na die thc ervaring wel dat een joint niet veel meer deed. Ik moest dan veel meer en sterkere wiet roken dan voorheen.
Klik om te vergroten...
Jaa dat ceker weten ik.kwam er al gauw achter teveel is nooit goed maarja
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jbruinsma zei:
Jaa dat ceker weten ik.kwam er al gauw achter teveel is nooit goed maarja
Klik om te vergroten...
Dat geldt voor alles. Rustig aan beginnen zodat je uitvindt hoe je lichaam reageert. Ik heb daardoor geleerd dat ik een vrij hoge tolerantie heb. Ik ben niet heel snel van het padje.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Demri zei:
Dat geldt voor alles. Rustig aan beginnen zodat je uitvindt hoe je lichaam reageert. Ik heb daardoor geleerd dat ik een vrij hoge tolerantie heb. Ik ben niet heel snel van het padje.
Klik om te vergroten...
Dat had ik ook k kon veel hebben zonder gedoe maar toch nam.k teveel en toen begon het

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."