Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnooit meer een lekkere roes sinds ouder

nooit meer een lekkere roes sinds ouder

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vwb alcohol, dat gaat geen echte vriend van je worden als je ouder in jaren wordt...
Voor mijzelf is dit alleen al een rijstebreiberg, en dit motiveert mij extra, om er nooit meer aan te beginnen!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij mij werken zowat alle rc's of verkeerd, of helemaal niet meer.
Verkeerd wil zeggen: bad gaan.
Het moet leuk, prettig zijn.
Dat is het niet meer.
Integendeel!
Dat scheelt weer geld.
Ieder nadeel heb zen voordeel...
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hardcore_frk zei:
Ik denk dat het ook setting is. Als je jong bent is alles nieuw, iedereen is sociaal, overal en altijd feest..

En als je dat op je 30e met een paar flesjes bier op de bank een gram coke zit weg te stouwen, is dat toch minder leuk dan dat je in een club staat met lekkere muziek en allemaal leuke mensen.

Denk dat 'rush' dus deels ook 'setting' is. En ja, oud worden is ook een factor (been there, done that).
Klik om te vergroten...
Ben ik het niet mee eens. Mijn eerste keer xtc was ik alleen thuis en zat ik in de zevende hemel dus setting zegt niks. Maar kan bij iedereen verschillend zijn natuurlijk...
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Welke drugs gebruik je dan waar je geen effect meer heeft?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Research chemicals, Mrloverd 3 x p/j.
Anders niets meer.
Allang niet meer.
j
jivesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Geen idee. Maar ik heb hetzelfde probleem en ik ben bijna 25. Denk ook dat het door mijn misbruik verleden komt. Heb zelf niet aan zulke medicatie gezeten
Klik om te vergroten...
ik ken het probleem ook. mede ook veel te veel drugs misbruikt in het verleden. tegenwoordig ga ik vaak verkeerd en of ik word 'naar' van de kaat.. zoals heel zenuwachtig of nerveus.
de lol is er wel vanaf als je de 30 hebt gepasseerd. 😅
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klinkt depressief...
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, ouder worden en roesmiddelen (vooral alcohol) gaan niet goed samen. Maar ik denk dat dat ook samen kan hangen met één van de volgende dingen: frequentie van gebruik, set & setting, tolerantie, misbruik-of verslavingsverleden (wat in mijn geval het geval was toen ik nog zo verknocht was aan 3-MMC) of gewoon een stukje 'jij' die er nu achteraf achter komt dat roesmiddelen niets voor jou zijn.

Mooie verkenning om mee aan de slag te gaan. 😎
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#9
whitesugar zei:
Ben ik het niet mee eens. Mijn eerste keer xtc was ik alleen thuis en zat ik in de zevende hemel dus setting zegt niks. Maar kan bij iedereen verschillend zijn natuurlijk...
Klik om te vergroten...
Lekker :) xtc mits niet misbruikt en zuiver mdma is ook gewoon zo'n heerlijk vrijwel altijd gewoon super chill middel. De rush is gewoon altijd lekker, bij vrijwel iedereen.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Zandman zei:
Bij mij werken zowat alle rc's of verkeerd, of helemaal niet meer.
Verkeerd wil zeggen: bad gaan.
Het moet leuk, prettig zijn.
Dat is het niet meer.
Integendeel!
Dat scheelt weer geld.
Ieder nadeel heb zen voordeel...
Klik om te vergroten...
6-APB? de rush is constant als je juist doseert en weinig na ellende met voldoende tussentijd.. ?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ikzelf neem beslist geen 6APB.
Dat is niet mijn ding...ik wil geen katers achteraf krijgen.
Vandaar.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Ik vind 6apb een fijne drug. Na een bloeduitstorting in m'n oog door 6apb ben ik echter gestopt met het gebruiken daarvan.
Klik om te vergroten...
Voila.
Vive la Cameron!
Beter dus om niet te nemen...
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zandman zei:
Ikzelf neem beslist geen 6APB.
Dat is niet mijn ding...ik wil geen katers achteraf krijgen.
Vandaar.
Klik om te vergroten...
Ik vind 6apb een fijne drug. Na een bloeduitstorting in m'n oog door 6apb ben ik echter gestopt met het gebruiken daarvan.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#14
jives zei:
ik ken het probleem ook. mede ook veel te veel drugs misbruikt in het verleden. tegenwoordig ga ik vaak verkeerd en of ik word 'naar' van de kaat.. zoals heel zenuwachtig of nerveus.
de lol is er wel vanaf als je de 30 hebt gepasseerd. 😅
Klik om te vergroten...
Ik ben pas begonnen op mijn 50e, dus hopelijk merk ik pas over 30 jaar dat de lol er vanaf is 😀.
Ons gebruik is ook recreatief, dus zeker niet wekelijks of zo. Dat scheelt denk ik ook.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik met het ouder worden minder goed tegen drugs kan en veel drugs minder interessant worden. Wat als ik nu nog steeds zo goed tegen drank kon als toen ik 18 was? Had ik dan ook mijn gebruik drastisch verminderd? Wat als stimulanten er niet voor zorgden dat ik minimaal een halve week bijna ziek ben, zat ik er dan nu nog steeds aan?

En de drugs die er echt toedoen voor mij hebben praktisch geen kater: psychedelica en als ik zou willen wiet.

De echte roes drugs worden minder interessant en minder te verdragen met het ouder worden en dat is denk ik een goed iets.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben nu in de 30 en beleef nooit meer een prettige roes. Het is meer verwardheid en een flinke kater. Toen ik 17 was kon ik intens genieten van allerlei soorten drugs, maar nu is dat helaas nooit meer echt zo. Ja laatst op bromazolam ging ik dagenlang lekker.

Kan dit komen doordat ik vanaf mijn 25e tot aan mijn 30e elke dag antipsychotica (zyprex) heb gebruikt?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geen idee. Maar ik heb hetzelfde probleem en ik ben bijna 25. Denk ook dat het door mijn misbruik verleden komt. Heb zelf niet aan zulke medicatie gezeten
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat het ook setting is. Als je jong bent is alles nieuw, iedereen is sociaal, overal en altijd feest..

En als je dat op je 30e met een paar flesjes bier op de bank een gram coke zit weg te stouwen, is dat toch minder leuk dan dat je in een club staat met lekkere muziek en allemaal leuke mensen.

Denk dat 'rush' dus deels ook 'setting' is. En ja, oud worden is ook een factor (been there, done that).
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsychedelicMagic zei:
Ben nu in de 30 en beleef nooit meer een prettige roes. Het is meer verwardheid en een flinke kater. Toen ik 17 was kon ik intens genieten van allerlei soorten drugs, maar nu is dat helaas nooit meer echt zo. Ja laatst op bromazolam ging ik dagenlang lekker.

Kan dit komen doordat ik vanaf mijn 25e tot aan mijn 30e elke dag antipsychotica (zyprex) heb gebruikt?
Klik om te vergroten...

Ik denk dat dit een enorme werking tegenhoud. Ze geven dat ook als mensen die een bad trip hebben in het ziekenhuis. Of soms thuis hebben in geval van een bad trip

Ik weet niet of je zonder anti psychotica kan. Maar vermoed dat je dan weer de normale effecten zal voelen.


Peace
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#20
ben al een lange tijd van zyprexa af.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."