Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnooit meer een lekkere roes sinds ouder

nooit meer een lekkere roes sinds ouder

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
jives zei:
ik ken het probleem ook. mede ook veel te veel drugs misbruikt in het verleden. tegenwoordig ga ik vaak verkeerd en of ik word 'naar' van de kaat.. zoals heel zenuwachtig of nerveus.
de lol is er wel vanaf als je de 30 hebt gepasseerd. 😅
Klik om te vergroten...
Ik ben pas begonnen op mijn 50e, dus hopelijk merk ik pas over 30 jaar dat de lol er vanaf is 😀.
Ons gebruik is ook recreatief, dus zeker niet wekelijks of zo. Dat scheelt denk ik ook.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik met het ouder worden minder goed tegen drugs kan en veel drugs minder interessant worden. Wat als ik nu nog steeds zo goed tegen drank kon als toen ik 18 was? Had ik dan ook mijn gebruik drastisch verminderd? Wat als stimulanten er niet voor zorgden dat ik minimaal een halve week bijna ziek ben, zat ik er dan nu nog steeds aan?

En de drugs die er echt toedoen voor mij hebben praktisch geen kater: psychedelica en als ik zou willen wiet.

De echte roes drugs worden minder interessant en minder te verdragen met het ouder worden en dat is denk ik een goed iets.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."