#1
Heb ooit, een jaar of 10 geleden, zo'n onion geïnstalleerd, maar dat werkte nooit echt goed.
Na een drietal maanden heb ik het dan maar verwijderd...
Na een drietal maanden heb ik het dan maar verwijderd...
Mijn vriend heeft via darkweb gevonden wat hij wilde goede review. Maar hij kan niet betalen met die opties. Dus hebben ze een tikkie gestuurd. Zou.met.track n tracé zijn (vals adres..aanhef: surprise" om in te dekken)
Nou..dus geen track en tracé (melden ze na het verzenden) niets ontvangen....
Ze beloven bij track n tracé 100% geld.terug of opnieuw sturen.
Maar dus zwaar genaaid.
Denk dat de review fake zijn
Wat een kutzooi zeg. Nu al maanden bezig het te vinden. Oude dealer is gestopt. We lazen zoveel goede verhalen over darkweb..maar helaas
Tussen de 10 en 20 bestellingen waarvan 1 niet is binnengekomen. Kwaliteit laat soms te wensen over maar vaak is het goed spul.
In aanvulling op het stukje veiligheid: Je kunt het beste gebruik maken van Tails OS, dit is een beveiligd besturingssysteem dat je op een USB stick kan zetten en kan opstarten op elke device met een usb poort.Ik had laatst een bestelling geplaatst voor een drug die lastig te krijgen was en nog best goedkoop was en ik kreeg er ook nog een gram ketamine bij. Van die keta had ik onverwachts een instant k-hole (wat dan weer niet zo prettig was, maarja, dat lag dan aan mijn keuze voor de hoeveelheid. Check ook dit tripreport: https://drugsforum.nl/threads/bizar...r-sleutelpuntjes-ketamine.69348/#post-1497220 ).
Mijn ervaring is wel prima dus. Het kost wel redelijk wat tijd qua voorbereiding om veilig te blijven maar ook om Monero geregeld te krijgen want je kan dat in Nederland niet rechtsreeks kopen en ik ben niet naïef genoeg om het rechtstreeks bij een Amerikaanse broker te kopen =P
De afgelopen twee jaar is het wel wat onoverzichtelijker geworden vanwege het sluiten van allerlei darkwebs. Maar ik kan je twee tips geven die echt ideaal zijn. De eerste is de website dark.fail, daarop staan allerlei actieve tor-links. Zie het als een soort primitieve versie van Google op het darkweb. De andere is het Darkwebforum Dread. Dat forum is een aftakking van wat vroeger allemaal op Reddit werd besproken maar wat daar nu niet meer mag. Dus op Dread vind je alle tips die je nodig hebt qua het vergaren van cryptocurrencies, veiligheidsinstellingen, reviews van vendors, ga zo maar door.
Staat toch best duidelijk in beeld elke keer als je online komt.oops sorry. Het is mijn bedoeling niet om de regels te overtreden. Ik heb gewoon absoluut geen idee waar ik met mijn vraag terecht kon. Mijn oprechte excuses
Welke moeilijk verkrijgbare drug had je besteld?Ik had laatst een bestelling geplaatst voor een drug die lastig te krijgen was en nog best goedkoop was en ik kreeg er ook nog een gram ketamine bij. Van die keta had ik onverwachts een instant k-hole (wat dan weer niet zo prettig was, maarja, dat lag dan aan mijn keuze voor de hoeveelheid. Check ook dit tripreport: https://drugsforum.nl/threads/bizar...r-sleutelpuntjes-ketamine.69348/#post-1497220 ).
Mijn ervaring is wel prima dus. Het kost wel redelijk wat tijd qua voorbereiding om veilig te blijven maar ook om Monero geregeld te krijgen want je kan dat in Nederland niet rechtsreeks kopen en ik ben niet naïef genoeg om het rechtstreeks bij een Amerikaanse broker te kopen =P
De afgelopen twee jaar is het wel wat onoverzichtelijker geworden vanwege het sluiten van allerlei darkwebs. Maar ik kan je twee tips geven die echt ideaal zijn. De eerste is de website dark.fail, daarop staan allerlei actieve tor-links. Zie het als een soort primitieve versie van Google op het darkweb. De andere is het Darkwebforum Dread. Dat forum is een aftakking van wat vroeger allemaal op Reddit werd besproken maar wat daar nu niet meer mag. Dus op Dread vind je alle tips die je nodig hebt qua het vergaren van cryptocurrencies, veiligheidsinstellingen, reviews van vendors, ga zo maar door.
Een uiteraard volstrekt legaal middel waarover ik verder geen uitlatingen doeWelke moeilijk verkrijgbare drug had je besteld?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."