#1
Welkom @JanBert dit is nonkel Dirk π₯ΈπJe kan het gewoon in je kont duwen en dan werkt het.
Maar nu mijn vraag: βwat heb je in je kont gestopt om deze vraag te stellen?β
Welkom @JanBert dit is nonkel Dirk π₯ΈπJe kan het gewoon in je kont duwen en dan werkt het.
Maar nu mijn vraag: βwat heb je in je kont gestopt om deze vraag te stellen?β
Welkom @JanBert dit is nonkel Dirk π₯Έπ
Nee. Je schijt gewoon een hele pil uit zo. Je moet het in water oplossen.Je kan het gewoon in je kont duwen en dan werkt het.
Maar nu mijn vraag: βwat heb je in je kont gestopt om deze vraag te stellen?β
Wat hadden wij nou afgesproken over het woord nonkelWelkom @JanBert dit is nonkel Dirk π₯Έπ
Ik ga nonkel erin houden! Nonkel Dirk!Wat hadden wij nou afgesproken over het woord nonkel
Dacht dat je men coole nonkel was die ik nooit gehad hebWat hadden wij nou afgesproken over het woord nonkel
Ik ga echt niet oom zeggen , een Vlaming zegt nonkel met trots , dus ik zou het een eer vinden nonkel genoemen te worden.Ik ben altijd coole nonkel
Maar het woord klinkt zo raar
Nonkel π
Ja daar moet je je gewoon overheen zetten. Het is gewoon een kont, jouw kont zelfs, als het goed is komt er bijna elke dag wel wat uit en raak je hem geregeld aan. Niks geks aan πMezelf zie ik het eerlijk gezegd niet doen, voelt toch beetje akward. Maar dat ligt vast aan mij.
Grote nadeel hierbij is vooral al dat bindmiddel wat in de pil zit, dat gaat lekker je sinussen verstoppen πJe kan je pil ook vermalen (pas op dat geen scherpere stukjes kristal achterblijven) en deze nasaal nemen. De come-up is dan slechts, minuut of 5? Nadeel is wel dat het op die manier ook weer sneller is uitgewerkt. Oh en het is echt heel erg goor als het van de neusgang de keel in gaat.. Maar als speed entrepreneur ben ik dat wel gewend.
Oh en het is echt heel erg goor als het van de neusgang de keel in gaat..
Zacht uitgedrukt... kotsneigingen gewoon wtf. En die drip blijft keilang nasmaken π.
Ja daar moet je je gewoon overheen zetten. Het is gewoon een kont, jouw kont zelfs, als het goed is komt er bijna elke dag wel wat uit en raak je hem geregeld aan. Niks geks aan π
Grote nadeel hierbij is vooral al dat bindmiddel wat in de pil zit, dat gaat lekker je sinussen verstoppen π
Je kan je pil ook vermalen (pas op dat geen scherpere stukjes kristal achterblijven) en deze nasaal nemen. De come-up is dan slechts, minuut of 5? Nadeel is wel dat het op die manier ook weer sneller is uitgewerkt. Oh en het is echt heel erg goor als het van de neusgang de keel in gaat.. Maar als speed entrepreneur ben ik dat wel gewend.
Zoals je zegt 'Je kan' maar het slaat natuurlijk nergens op om mdma te snuiven
Oow het betekent oom zie ik π. Ik vond het al een beetje als uncle klinken.Ik ga echt niet oom zeggen , een Vlaming zegt nonkel met trots , dus ik zou het een eer vinden nonkel genoemen te worden.
En het gaat hier over xtc je ster in steken.
Dus , waarom niet , toch ?
Sommige werken rectaal echt beter. O-DSMT bijv. Als ik dat doorslik heb ik 6 uur misselijkheid.
Breng ik het met zo'n setje van het kruidvat rectaal in werkt het gewoon. Wat je op Reddit leest dat het na 5 min werkt en veel potenter is heb ik nog nooit meegemaakt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."