Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs dit waar?

Is dit waar?

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
V
Vladimir1978Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Sommige werken rectaal echt beter. O-DSMT bijv. Als ik dat doorslik heb ik 6 uur misselijkheid.
Breng ik het met zo'n setje van het kruidvat rectaal in werkt het gewoon. Wat je op Reddit leest dat het na 5 min werkt en veel potenter is heb ik nog nooit meegemaakt.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flualhamdulillam zei:
Ja daar moet je je gewoon overheen zetten. Het is gewoon een kont, jouw kont zelfs, als het goed is komt er bijna elke dag wel wat uit en raak je hem geregeld aan. Niks geks aan 😋



Grote nadeel hierbij is vooral al dat bindmiddel wat in de pil zit, dat gaat lekker je sinussen verstoppen 🙁
Klik om te vergroten...

Tegelijkertijd ontzie je wel weer de maag...
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#3
n8wachT zei:
Je kan je pil ook vermalen (pas op dat geen scherpere stukjes kristal achterblijven) en deze nasaal nemen. De come-up is dan slechts, minuut of 5? Nadeel is wel dat het op die manier ook weer sneller is uitgewerkt. Oh en het is echt heel erg goor als het van de neusgang de keel in gaat.. Maar als speed entrepreneur ben ik dat wel gewend.
Klik om te vergroten...

Zoals je zegt 'Je kan' maar het slaat natuurlijk nergens op om mdma te snuiven.
Omdat MDMA gemetaboliseerd wordt in het maag-darm-lever-bloed kanaal , en niet direkt via de neusslijmvliezen opgenomen wordt in de bloedbaan naar de hersenenen.

Daarom slikken we mdma en snuiven we coke.
Ook al zijn deze dingen illegaal iedereen weet wel hoe je het moet gebruiken.
MDMA is geen snuif drugs en verwoesten je slijmvliezen.
Dus simpelweg gewoon niet doen en niet gaan lopen stuntelen.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jumping Jack zei:
Zoals je zegt 'Je kan' maar het slaat natuurlijk nergens op om mdma te snuiven
Klik om te vergroten...

Nee het was ook zeker niet bedoeld als tip. Maar beetje voorborduursel op de hoofdvraag van dit topic: is het waar/kan het.. ?

Verder is het een persoonlijke keus natuurlijk. Vroegah kende ik best wat mensen die xtc pilletje crunchte om vervolgens te snuiven, juist voor het wat snel opkomende hevige effect en de verkorte levensduur van datzelfde effect. Maar hedendaags is er natuurlijk ook gewoon volop mdma kristal/poeder te verkrijgen. Daar zal ook echt wel een groot deel af en toe van gesnoven worden.

Wat betreft je slijmvliezen is geen enkele synthetische drug waarschijnlijk een aanrader :upsidedown:
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#5
inner_search zei:
Ik ga echt niet oom zeggen , een Vlaming zegt nonkel met trots , dus ik zou het een eer vinden nonkel genoemen te worden.

En het gaat hier over xtc je ster in steken.
Dus , waarom niet , toch ?
Klik om te vergroten...
Oow het betekent oom zie ik 😂. Ik vond het al een beetje als uncle klinken.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vladimir1978 zei:
Sommige werken rectaal echt beter. O-DSMT bijv. Als ik dat doorslik heb ik 6 uur misselijkheid.
Breng ik het met zo'n setje van het kruidvat rectaal in werkt het gewoon. Wat je op Reddit leest dat het na 5 min werkt en veel potenter is heb ik nog nooit meegemaakt.
Klik om te vergroten...

Ja klopt, om die reden gebruikt men vaak ook rectaal... Zodat je dan minder of geen last ervaar van misselijkheid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."