Tripmiddelen vormen over het algemeen geen grote belasting op je lichaam en ook de tolerantie is relatief vrij snel weer verdwenen.
Hoi Zinnentuimel daar ben ik het niet helemaal mee eens. 2cb valt mij zwaar op mijn maag altijd en geeft mij soms nog een zwaardere belasting dan mdma.
Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Daarnaast vind ik Hawaïaanse paddo's ook erg belastend voor mijn lichaam en geest.
Dat gevoel heb ik ook weleens. Nu zit er denk ik gemiddeld 6 tot 9 maanden tussen trips de laatste tijd. Terwijl een trip mij altijd wel een goede reset geeft. Maar het gevoel is er vaak niet. De drang/motivatie enerzijds, maar ook de intuïtie dat ik er klaar voor ben.
Alsnog is het beter dan te vaak trippen denk ik. Dat deed ik eerst altijd. Dan was de drang heel sterk, maar de intuïtie gaf wel degelijk elke keer aan dat ik er niet 100% klaar voor was en dat werd dan genegeerd, resulterend in onnodig moeilijke en duistere trips en te weinig integratie tussentijds.
Ik lees verschillende posten van jou en zie dat je erg ver bent in het leven qua gedachtengang.
Ik vind veel posten erg interessant om te lezen van jou.
Dat wou ik even zeggen
Deze foto heeft geen filter.
Dit staat op mijn lijstje!
Northern lights en een 300ug trip..
Echt geweldig mooi is dat en zou het zelf ook een keer willen meemaken.
On Topic:
Wat trippen mensen hier veel zeg!
Lsd een keer per jaar vind ik wel genoeg.
Dan doe ik het wel goed en neem ik een anderhalve zegel die zijn 225 per stuk.
De andere tripmiddel ben ik niet bekend mee voor de rest zoals designer drugs. Maar een paar keer per maand? Hoe houden jullie dat vol zeg? Moet niemand werken hier
@Zinnentuimel leuke post!
Geeft een beetje de inzichten over het trippen van mensen.
Want ik had dit niet verwacht.