#1
Ik trip ook soms een periode wat meer (1x in de 8-10 dagen. Op het moment is het zo'n 2 x deze week nu tijdens deze vakantie. Morgen wordt de eerste sinds 2-3 weken weer ![:)]()
Dit is voor het eerst dat ik hoor dat mensen binnen een week cravings hebben na het gebruik.
Ben er best wel verbaasd over.
Ik was er even klaar mee, na ADE. Maar vanmorgen knaagde er iets. Daar geef ik vrij gemakkelijk aan toe.Ik heb nu op 'twee weken' gestemd.
Sinds einde Psy-Fi (begin september), waarna ik had besloten even rustigaan te doen omdat ik het daar ongepland wel erg bont heb gemaakt wat drugs betreft, heb ik 9 maal getript, zo ontdekte ik eerder vandaag tot mijn grote verrassing. De laatste 3 weekenden van deze maand zal er sowieso ook weer getript gaan worden om diverse redenen. Na deze maand lijkt het me ergens goed om even een maandje helemaal geen psychedelica te gebruiken. Echter verlang ik toch ook wel weer naar een paddotrip, wat weer enige tijd geleden is. Ik wil daarnaast nog een keer DPT oraal doen in plaats van nasaal, alsmede 2C-E waarvan ik voel dat het me ook zeker nog meer te bieden heeft. Keuzes...
Uiteindelijk zul je wel moeten deelnemen in dat systeem.
Of je "kunt" het niet goed bereiken, je kunt er niet goed bij komen. Met mediteren en bewust in elk moment proberen te staan probeer ik zo veel mogelijk in contact met mezelf en mijn innerlijke leefwereld te blijven staan. Echter haalt de dagelijkse realiteit me vaak toch weer in en lijkt er wel degelijk van alles te 'moeten' en is die illusie van de externe realiteit toch ineens weer heel echt; ben je plots weer deelnemer ipv observeerder. Ik herken mezelf dan ook niet in het stukje van Eckhart Tolle; het voelt juist als een bevrijding om los te laten, ik zoek het elke dag bewust op. Echter vervaagt het steeds weer en een psychedelische trip helpt mij weer herinneren, wijst me weer even de goede richting op, tot ik weer neig te verdwalen en dan neem ik weer een tripje...En met dat geciteerd te hebben moet ik zeggen dat er niets zo fijn is als genieten van het leven zoals het is en geestverruimende middelen als keuze open te houden in plaats van een verplichting die neerkomt op een simpele vlucht naar het onderbewustzijn (die ten aller tijden al jou gedachten en handelingen beïnvloed!) naar boven te halen omdat je die vanuit nuchtere toestand niet "durft" te bereiken.
Mwah, ik vind dat wel heel makkelijk gezegd, ook al zou ik dit idee graag met je willen delen. Maar ik wil niet volledig buiten de samenleving komen te staan. Hoe je het ook wendt of keert; als je wil meedraaien in onze huidige samenleving, dan zul je toch bepaalde dingen moeten.Wist je al dat je naast ademhalen, af en toe wat slapen en op z'n tijd wat eten helemaal niks moet?
Je zou je dan ook de vraag kunnen stellen of je wil meedraaien in onze huidige samenleving. Ik vind het zelf nog weleens een lastige. Wat is het alternatief? Niet meedraaien in de huidige samenleving, bijvoorbeeld (voor zover als kan) off the grid leven, als een nomade rondtrekken zonder vaste woon- of verblijfplaats en hier en daar op je route wat bijbeunen, klinkt op momenten heel romantisch, maar is denk ik ook lang niet altijd even gemakkelijk. Het heeft zo weer z'n eigen nadelen.Mwah, ik vind dat wel heel makkelijk gezegd, ook al zou ik dit idee graag met je willen delen. Maar ik wil niet volledig buiten de samenleving komen te staan. Hoe je het ook wendt of keert; als je wil meedraaien in onze huidige samenleving, dan zul je toch bepaalde dingen moeten.
Ik doe het nu enkele maanden bijna iedere zaterdag, en tot hier toe werken ze iedere keer, wel steeds een ander gevoel, maar ik neem aan dat dat vooral met m'n mindset van dat moment te maken heeft. Van zodra ik merk dat er toch tolerantie opbouwd kap ik er enkele weken mee.Meestal om de paar maanden.
Ik lees vaak dat tolerantie na een week weg is of sommige geven zelfs aan na een dag of 4 dat je dan weer baseline bent, maar dat werkt voor mij niet. Als ik niet minimaal 2 weken wacht is het zonde van het geld heb ik gemerkt. Aangezien ik er nu toch altijd wel een tijd tussen heb, maakt dat nu niet echt meer uit.
Eens.Lijkt me sterk, want het is de werking van de stof psilocybine zelf waar je tolerant voor zou moeten worden.
Wellicht speelt het ook mee dat de wekelijkse dosis vrij laag is (1,5 gram). volgens mij bouw je bij hogere doseringen meer/langer tolerantie op.Maar kan zijn dat je gewoon niet zo gevoelig bent voor tolerantie, wat wel prettig is dan.
Nee tot nu toe niet ene keer wat heftigere dan de andere . Ik neem er wel altijd een joint bij anders kom ik niet waar ik wezen wil. En ga altijd voor 22 gram of de 25 gram.Kun je het zo vaak doen? Heb je dan geen tollerantie?
Trip report incoming? 😏De laatste keer is 5 jaar geleden. Veel deed ik het sowieso niet. Jaarlijks zou veel zijn.
met valt binnenkort een enveloppe met 5-MeO-DMT in de bus, dus dit jaar komt er weer een trip aan 🤓
Ik ben ook echt heel benieuwd waar deze God molecule me heen brengt. Ik weet niet of ik echt klaar voor ben, maar ben je dat ooit voor 5meo?Trip report incoming? 😏
Benieuwd naar je ervaring.
Het is intens omdat het snel binnenknalt.Ik ben ook echt heel benieuwd waar deze God molecule me heen brengt. Ik weet niet of ik echt klaar voor ben, maar ben je dat ooit voor 5meo?
Ik ga zeker mijn bevindingen delen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."