Geen sex.
Zou je echt sex opgeven ?Onmogelijke keuze
Ik zag dat je uit Tholen komt daar hou je het sws geen jaar uit zonder drugsIn kijk mss wat anders tegen de vraag aan: Stel nou een partner wel een relatie wilt, zelf niet negatief tegenover drugsgebruik staat zolang het eens of 2x per maand is, maar geen relatie wil met iemand die wekelijks/dagelijks aan de drugs zit.
En daarom vraagt of diegene een jaar lang zonder drugs zou kunnen.
In zo een geval zou ik kiezen voor een jaar geen drugs.
Fijn dat jij weet hoe mooi het eiland is waar ik woon. Waarom zou een jaar geen drugs daar niet lukken als ik vragen mag?k zag dat je uit Tholen komt daar hou je het sws geen jaar uit zonder drugs![]()
Ligt Middelburg daar ook? Daar was ik laatst.Fijn dat jij weet hoe mooi het eiland is waar ik woon. Waarom zou een jaar geen drugs daar niet lukken als ik vragen mag?
CynismeFijn dat jij weet hoe mooi het eiland is waar ik woon. Waarom zou een jaar geen drugs daar niet lukken als ik vragen mag?
Google it 🤓Ik zou drugs kiezen, want seks heb ik toch niet.
Ligt Middelburg daar ook? Daar was ik laatst.
Nee die ligt precies onder mijn voeten nu hahaIk zou drugs kiezen, want seks heb ik toch niet.
Ligt Middelburg daar ook? Daar was ik laatst.
Haha helemaal mee eens. De ervaring leert dat ik ooit al eens een jaartje zonder seks heb gezeten. Was ook een soort eigen keuze eigenlijk.. Zodoende de stem op Seks..Wat zijn dit voor onmenselijke keuzes
Opiaten geven je hetzelfde gevoel als een orgasmeEen jaar geen drugs lijkt me erg rustgevend voor m'n geest en lichaam. Een jaar geen seks lijkt me heeeeeel stressvol...
Ik mis me seks slaafOnmogelijk om te beantwoorden voor mij persoonlijk
Er zijn periodes dat ik absoluut geen zin in seks heb, maar wel in drugs.
Vice versa ook.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."