#1
Klinkt misschien raar, maar ik trip altijd beter als het buiten mooi weer is.
Als het universum rustig is, dan ben ik ook rustig ofzo 🤪
Als het universum rustig is, dan ben ik ook rustig ofzo 🤪
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."