Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJullie spul laten testen

Jullie spul laten testen

46 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik laat alleen "dealer spul" testen. Maar dan ook altijd. Ik vind het echt een topservice. Wel jammer dat het de laatste weken weer druk is geworden, dus maximaal 1 sample per bezoek testen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja nooit gedaan als ik heel eerlijk ben, en ik heb zelf het idee dat de jongeren (iig die in mijn omgeving) daar ook niet om staan te trappelen... Ben wel, sinds ik op dit forum zit, voornemens daar verandering in te brengen. Alleen nog geen nieuwe bestellingen gedaan🤷🏻‍♀️
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rotjoch zei:
Haha dat zeg je zo vaak. Het is je levensmotto of niet
Klik om te vergroten...
Nee helaas, mijn levensmotto is ‘dat bepaal ik zelf wel’. Eigenwijs is ook wijs komt wel op nummer 2 denk ik 😂
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb er geen in mijn stad dus dan is mijn reis duurder dan de rommel 🤷🏻
Eigenwijs is ook wijs zullen we maar zeggen.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
iPlucky zei:
Eigenwijs is ook wijs zullen we maar zeggen.
Klik om te vergroten...
Haha dat zeg je zo vaak. Het is je levensmotto of niet
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rotjoch zei:
Bekijk bijlage 31601
Klik om te vergroten...
Dus dit is je levensmotto @iPlucky
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rotjoch zei:
Dus dit is je levensmotto @iPlucky
Klik om te vergroten...
Bijna, meer zoals dit:

A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
iPlucky zei:
Bijna, meer zoals dit:

Klik om te vergroten...
Waar ken ik dat toch van..
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zoraa zei:
Dat weet ik verder niet weet alleen dat de test centra alleen de bekende drugs testen. Volgens mij is het ook gewoon veel te duur.
Klik om te vergroten...
Ah da's niet gratis? Owké ik had echt een té rooskleurig en idealistisch beeld van 🙃
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wie is jullie? 😋
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nog nooit eigenlijk.
Nihilist88 zei:
Ah da's niet gratis?
Klik om te vergroten...
Voor zover ik weet is het voor ons wel gratis, maar het testen kost natuurlijk geld vanuit de overheid, denk dat ie dat bedoeld.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik laat zo nu en dan iets testen. Vooral pep, ook een keer ghb, mdma, en bij ons testen ze ook rc's. Ik heb een keer 2fdck laten testen en 3mmc.

De Nederlandse overheid wil de Nederlandse drugsmarkt monitoren, dat is de voornaamste reden dat ze dit doen. Daarom kan je ook geen drugs, gekocht in het buitenland, laten testen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik test mijn drugs altijd, safety first. Mijn uitslag krijg ik 15/30 minuten later.
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nihilist88 zei:
Ah da's niet gratis? Owké ik had echt een té rooskleurig en idealistisch beeld van 🙃
Klik om te vergroten...
Wel gratis voor de consument echter de staat betaald hier natuurlijk wel voor.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Ik test mijn drugs altijd, safety first. Mijn uitslag krijg ik 15/30 minuten later.
Klik om te vergroten...
Op wie test je het?🤨
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zoraa zei:
Nieuwe stofjes die van een vendor komen kunnen wij in Nederland ook niet laten testen. Het officiële doel ervan is just dat de klant die "onderzoekt" er is geen onderzoek naar gedaan dus kan het ook niet worden getest. Dat gaat alleen maar met de bekende verboden middelen
Klik om te vergroten...
Echt wel, heb zelf 3mmc een paar keer laten testen. Je krijgt geen zuiverheid oid maar wel of et schadelijke stoffen in zitten.
Ik breng het ook maar zelden weg. Het is al op voordat het bij het test centrum is
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Ik test mijn drugs altijd, safety first. Mijn uitslag krijg ik 15/30 minuten later.
Klik om te vergroten...
Zo snel? Waar doe je dat en waar bestaat de uitslag uit?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Moet zeggen dat ik mijn dealer drugs eigenlijk altijd laat testen, behalve speed eigenlijk,, dat was ik gewoon een aantal keer.

De enige RC die ik tot nu toe heb gebruikt waren 6-APB en 2-FMA.
Aangezien ik een aardige zak kocht als voorraad voor de festivals en een eventuele ban heb ik die wel laten testen, maar de 2-FMA niet.
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeelanddude zei:
Echt wel, heb zelf 3mmc een paar keer laten testen. Je krijgt geen zuiverheid oid maar wel of et schadelijke stoffen in zitten.
Ik breng het ook maar zelden weg. Het is al op voordat het bij het test centrum is
Klik om te vergroten...
Testen op schadelijke stoffen.. fijn dat het voor jou op dat moment wel kon. Ik heb blijkbaar oude informatie verstrekt. Is het niet zo dat het dan om bekende schadelijke stoffen gaat? Hoe testen ze onbekende stoffen dan ?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zoraa zei:
Testen op schadelijke stoffen.. fijn dat het voor jou op dat moment wel kon. Ik heb blijkbaar oude informatie verstrekt. Is het niet zo dat het dan om bekende schadelijke stoffen gaat? Hoe testen ze onbekende stoffen dan ?
Klik om te vergroten...

Ik heb wel eens een sample 6-APB ingeleverd, waarin 4 onbekende stoffen zaten. Ze vroegen me zelfs toen ik belde voor de uitslag of ik het aan hun af wilde staan zodat ze het konden onderzoeken. Ze konden wel ongeveer een beetje aangeven hoe of wat, maar niet heel duidelijk.

Helaas niets meer van gehoord toen ik het inleverde, dat is wel jammer. Zaten dacht ik 5 stoffen in totaal in, maar geen één was 6-APB , dus ik ging het toch niet gebruiken :grimacing:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."