Ik laat alleen "dealer spul" testen. Maar dan ook altijd. Ik vind het echt een topservice. Wel jammer dat het de laatste weken weer druk is geworden, dus maximaal 1 sample per bezoek testen.
Moet je het zelf ook laten testen, rotjoch 😝Ik verkondig altijd dat mensen moeten laten testen, en ik vertel het mezelf ook altijd. In de praktijk heb ik nog nooit wat laten testen…
Volgens mij weten veel mensen niet dat het kan, of zijn bang voor consequenties als ze met hun illegale drugs aan komen lopen.
Maar het is niet zo accuraat dat je een samenstelling van je drugs krijgt. Enkel of de werkzame stof in zit en hoe veel daarvan.
Begrijp ik zeker, koop zelf nooit op straat, alles online. Maar zelf daarvan zou ik bepaalde stofjes toch eerst laten testen, 4-FA destijds bvb. En vb O-DSMT, waar ik bij eerste pil zo hard ziek op ben gegaan, is echt een dik pluspunt als je dat dan eerst kan laten testen, dus ik, die er geen gebruik v kan maken, kan da mn Noorderburen toch mr enkel dik aanbevelen. Op vele vlakken lopen we toch ferm achter op onze Noorderburen.Ik laat alleen "dealer spul" testen. Maar dan ook altijd. Ik vind het echt een topservice. Wel jammer dat het de laatste weken weer druk is geworden, dus maximaal 1 sample per bezoek testen.
Ow oké, dat wist ik niet, dus ik zou er indd niks mee zijn, want ik gebruik enkel nog rc's. Dus die tests die ze in 'Spuiten en slikken' en consorten laten doen n zien, is puur voor het programma en kan niet aangewend worden, door de gewone gebruiker?Nieuwe stofjes die van een vendor komen kunnen wij in Nederland ook niet laten testen. Het officiële doel ervan is just dat de klant die "onderzoekt" er is geen onderzoek naar gedaan dus kan het ook niet worden getest. Dat gaat alleen maar met de bekende verboden middelen
Dat weet ik verder niet weet alleen dat de test centra alleen de bekende drugs testen. Volgens mij is het ook gewoon veel te duur.Ow oké, dat wist ik niet, dus ik zou er indd niks mee zijn, want ik gebruik enkel nog rc's. Dus die tests die ze in 'Spuiten en slikken' en consorten laten doen n zien, is puur voor het programma en kan niet aangewend worden, door de gewone gebruiker?
Maar 3mmc kan je ook laten testen hier (Tactus) dus vermoedelijk sommige nps welNieuwe stofjes die van een vendor komen kunnen wij in Nederland ook niet laten testen. Het officiële doel ervan is just dat de klant die "onderzoekt" er is geen onderzoek naar gedaan dus kan het ook niet worden getest. Dat gaat alleen maar met de bekende verboden middelen
Dat wist ik echt helemaal niet hoor. Heb zelf 0 op het rekwest gekregen toen ik een rc wilde laten testen. Er werd mij medegedeeld dat rc niet getest werden.Maar 3mmc kan je ook laten testen hier (Tactus) dus vermoedelijk sommige nps wel
Nee helaas, mijn levensmotto is ‘dat bepaal ik zelf wel’. Eigenwijs is ook wijs komt wel op nummer 2 denk ik 😂Haha dat zeg je zo vaak. Het is je levensmotto of niet
Haha dat zeg je zo vaak. Het is je levensmotto of nietEigenwijs is ook wijs zullen we maar zeggen.
Dus dit is je levensmotto @iPlucky
Waar ken ik dat toch van..Bijna, meer zoals dit:
Ah da's niet gratis? Owké ik had echt een té rooskleurig en idealistisch beeld van 🙃Dat weet ik verder niet weet alleen dat de test centra alleen de bekende drugs testen. Volgens mij is het ook gewoon veel te duur.
Voor zover ik weet is het voor ons wel gratis, maar het testen kost natuurlijk geld vanuit de overheid, denk dat ie dat bedoeld.Ah da's niet gratis?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."