#1
Ik laat alleen "dealer spul" testen. Maar dan ook altijd. Ik vind het echt een topservice. Wel jammer dat het de laatste weken weer druk is geworden, dus maximaal 1 sample per bezoek testen.
Nee helaas, mijn levensmotto is ‘dat bepaal ik zelf wel’. Eigenwijs is ook wijs komt wel op nummer 2 denk ik 😂Haha dat zeg je zo vaak. Het is je levensmotto of niet
Haha dat zeg je zo vaak. Het is je levensmotto of nietEigenwijs is ook wijs zullen we maar zeggen.
Dus dit is je levensmotto @iPlucky
Waar ken ik dat toch van..Bijna, meer zoals dit:
Ah da's niet gratis? Owké ik had echt een té rooskleurig en idealistisch beeld van 🙃Dat weet ik verder niet weet alleen dat de test centra alleen de bekende drugs testen. Volgens mij is het ook gewoon veel te duur.
Voor zover ik weet is het voor ons wel gratis, maar het testen kost natuurlijk geld vanuit de overheid, denk dat ie dat bedoeld.Ah da's niet gratis?
Wel gratis voor de consument echter de staat betaald hier natuurlijk wel voor.Ah da's niet gratis? Owké ik had echt een té rooskleurig en idealistisch beeld van 🙃
Op wie test je het?🤨Ik test mijn drugs altijd, safety first. Mijn uitslag krijg ik 15/30 minuten later.
Echt wel, heb zelf 3mmc een paar keer laten testen. Je krijgt geen zuiverheid oid maar wel of et schadelijke stoffen in zitten.Nieuwe stofjes die van een vendor komen kunnen wij in Nederland ook niet laten testen. Het officiële doel ervan is just dat de klant die "onderzoekt" er is geen onderzoek naar gedaan dus kan het ook niet worden getest. Dat gaat alleen maar met de bekende verboden middelen
Zo snel? Waar doe je dat en waar bestaat de uitslag uit?Ik test mijn drugs altijd, safety first. Mijn uitslag krijg ik 15/30 minuten later.
Testen op schadelijke stoffen.. fijn dat het voor jou op dat moment wel kon. Ik heb blijkbaar oude informatie verstrekt. Is het niet zo dat het dan om bekende schadelijke stoffen gaat? Hoe testen ze onbekende stoffen dan ?Echt wel, heb zelf 3mmc een paar keer laten testen. Je krijgt geen zuiverheid oid maar wel of et schadelijke stoffen in zitten.
Ik breng het ook maar zelden weg. Het is al op voordat het bij het test centrum is
Testen op schadelijke stoffen.. fijn dat het voor jou op dat moment wel kon. Ik heb blijkbaar oude informatie verstrekt. Is het niet zo dat het dan om bekende schadelijke stoffen gaat? Hoe testen ze onbekende stoffen dan ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."