#1
Lijntje ket, nu eben uitrusten/slapen tot uur of 1.
Mag daar niet over praten vanwege df regels.Dat gaat makkelijk dus? Ik ben echt schijtsbenauwd op een vliegveld..
Dat gaat makkelijk dus? Ik ben echt schijtsbenauwd op een vliegveld..Ik neem ongeveer elke vakantie reis/ dope mee en medicatie.
Laatste keer ging ik trippen (2c-e-nboh, met 25-i-nbome) het vliegtuig in![]()
Niet perse. Je kunt óf avond 2 het speedgebruik gematigd houden, óf op avond 3 voor het gebruik van de XTC eerst nog wat speed nemen om de vermoeidheid tegen te gaan.Dit is opzich wel een goed idee alleen als ik speed neem verneuk ik dan niet het effect van de x de volgende dag
ThnxNiet perse. Je kunt óf avond 2 het speedgebruik gematigd houden, óf op avond 3 voor het gebruik van de XTC eerst nog wat speed nemen om de vermoeidheid tegen te gaan.
Ik neem sowieso bijna nooit XTC zonder speed. Dan wordt ik namelijk voornamelijk loom van de MDMA.
Aanvullend tip: regel wat benzo's. Dan slaap je in de middag nog wat en kun je er 's avonds weer tegenaan. Fijne vakantie!
Ja beter 2 en 3 omdraaien als ts dan toch zoveel dagelijks wil gebruiken.Dit is opzich wel een goed idee alleen als ik speed neem verneuk ik dan niet het effect van de x de volgende dag
Niet belerend bedoeld hoor want je weet het vast wel, dit is een rete slechte combi die je beter niet aan anderen kunt adviseren denk ik.Ik neem sowieso bijna nooit XTC zonder speed
Deze is idd ook erg belangrijk! Goeie van je.Dag 5: Rustig aan, morgen weer naar huis rijden
Ik neem het je niet kwalijk. Speed en XTC combineren is inderdaad niet zo goed voor je receptoren. Maar ik vind XTC gewoon minder leuk zonder een beetje speed erbij, zeker op feestjes, omdat je er dan zo loom van kan worden. Soms wil je gewoon lekker helemaal los gaan op de muziek!Niet belerend bedoeld hoor want je weet het vast wel, dit is een rete slechte combi die je beter niet aan anderen kunt adviseren denk ik.
Je advies om benzo’s te nemen heeft zeker invloed op de effecten van de drugs overdag. Ook belast je je lijf met NOG meer drugs. Ts wil al zoveel gebruiken...
Ohja en die benzo’s.. Tja, daar staan we net even wat anders in, geloof ik. En dat is wat mij betreft verder geen probleem!Niet belerend bedoeld hoor want je weet het vast wel, dit is een rete slechte combi die je beter niet aan anderen kunt adviseren denk ik.
Je advies om benzo’s te nemen heeft zeker invloed op de effecten van de drugs overdag. Ook belast je je lijf met NOG meer drugs. Ts wil al zoveel gebruiken...
En alleen speed nemen?Ik neem het je niet kwalijk. Speed en XTC combineren is inderdaad niet zo goed voor je receptoren. Maar ik vind XTC gewoon minder leuk zonder een beetje speed erbij, zeker op feestjes, omdat je er dan zo loom van kan worden. Soms wil je gewoon lekker helemaal los gaan op de muziek!
Kan ook natuurlijk, maar XTC maakt alles natuurlijk wel magisch. De lucht die inademt voelt heerlijk, tintelingen over je hele lichaam, de liefde en aandacht voor andere (wildvreemde) mensen.. Met enkel speed is dat er allemaal niet.En alleen speed nemen?
Combineer XTC niet met speed. De combinatie van speed met XTC is nog schadelijker voor de hersenen dan wanneer je beide middelen afzonderlijk gebruikt. Daarnaast overbelast je je hart en bloedvaten nog meer en is kans op hart en vaatziekten aanzienlijk verhoogd risico..Ik neem sowieso bijna nooit XTC zonder speed.
Dat klopt rationeel gezien. In de praktijk is dit een emotionele keuze, die erg goed voelt!Combineer XTC niet met speed. De combinatie van speed met XTC is nog schadelijker voor de hersenen dan wanneer je beide middelen afzonderlijk gebruikt. Daarnaast overbelast je je hart en bloedvaten nog meer en is kans op hart en vaatziekten aanzienlijk verhoogd risico..
Kan wel goed voelen, maar goed lichamelijk is het niet.Dat klopt rationeel gezien. In de praktijk is dit een emotionele keuze, die erg goed voelt!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."