#1
Jongens? Wat is dit nou? Dit is toch gewoon een ultra slecht plan? Laten we hem eruit praten.
Dan anderen hun verantwoordelijkheid niet nemen betekent niet dat jij het ook niet hoeft te doen^
In Tirol heb je een hoop touristen die niet goed kunnen skieën en min of meer dronken de restaurants op de piste verlaten. Zelfs als Gerrit61 merkbaar onder invloed is raden ze waarschijnlijk niet dat hij niet onder invloed van iets anders dan alcohol is.
Nu is het wel weer waar dat ik de Pyreneën niet ken.
Je rijdt niet in een auto van een ton, als je een klein beetje kunt skieën en een beetje oplet komt het allemaal goed.Dan anderen hun verantwoordelijkheid niet nemen betekent niet dat jij het ook niet hoeft te doen![]()
Lekker eigenwijs zijn, helemaal prima!Je rijdt niet in een auto van een ton, als je een klein beetje kunt skieën en een beetje oplet komt het allemaal goed.
Voor mij blijft het deze winter helaas hooguit bij tripschaatsen.Ga maar lekker skiën jongen, in lees je rouw advertentie van het weekend wel in de krant 👋
Precies dit ja.Wat de fuck is er gebeurd met het forum? Zijn de cliniclowns vandaag vrij? Allemaal domme kutvragen, ik moet echt weg want ik begin me persoonlijk te ergeren merk ik nu![]()
Beste antwoord op de openingspost imo!Ik zou de gondel naar boven pakken en dan vanaf het terras van het uitzicht genieten. Zelfs dat niet echt met plezier want dan kom je al snel in zo'n ongezellige vreetschuur waar de sfeer nou niet echt... psychedelisch is. Ik heb zelf ook wel met het idee gespeeld want de bergen en LSD lijken zo'n mooie combinatie. Maar het is gewoon niet echt handig.
tripskieër
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."