Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb op de piste

2cb op de piste

27 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jongens? Wat is dit nou? Dit is toch gewoon een ultra slecht plan? Laten we hem eruit praten.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat de fuck is er gebeurd met het forum? Zijn de cliniclowns vandaag vrij? Allemaal domme kutvragen, ik moet echt weg want ik begin me persoonlijk te ergeren merk ik nu :tilttearlaugh:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet aan beginnen. Je denkt dat je motoriek goed is… Veel te gevaarlijk voor jezelf en andere.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
^
In Tirol heb je een hoop touristen die niet goed kunnen skieën en min of meer dronken de restaurants op de piste verlaten. Zelfs als Gerrit61 merkbaar onder invloed is raden ze waarschijnlijk niet dat hij niet onder invloed van iets anders dan alcohol is.

Nu is het wel weer waar dat ik de Pyreneeën niet ken.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casrus zei:
^
In Tirol heb je een hoop touristen die niet goed kunnen skieën en min of meer dronken de restaurants op de piste verlaten. Zelfs als Gerrit61 merkbaar onder invloed is raden ze waarschijnlijk niet dat hij niet onder invloed van iets anders dan alcohol is.

Nu is het wel weer waar dat ik de Pyreneën niet ken.
Klik om te vergroten...
Dan anderen hun verantwoordelijkheid niet nemen betekent niet dat jij het ook niet hoeft te doen :)
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Dan anderen hun verantwoordelijkheid niet nemen betekent niet dat jij het ook niet hoeft te doen :)
Klik om te vergroten...
Je rijdt niet in een auto van een ton, als je een klein beetje kunt skieën en een beetje oplet komt het allemaal goed.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Casrus zei:
Je rijdt niet in een auto van een ton, als je een klein beetje kunt skieën en een beetje oplet komt het allemaal goed.
Klik om te vergroten...
Lekker eigenwijs zijn, helemaal prima!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alleen wel uitkijken, want misschien betaalt de verzekering niet als je iets krijgt en ze komen erachter dat je iets gebruikt had.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ga maar lekker skiën jongen, in lees je rouw advertentie van het weekend wel in de krant 👋
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Ga maar lekker skiën jongen, in lees je rouw advertentie van het weekend wel in de krant 👋
Klik om te vergroten...
Voor mij blijft het deze winter helaas hooguit bij tripschaatsen.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heel slecht plan, niet doen!
Je bent onder invloed.
Je bent op een plek met veel andere mensen. Je kunt, net als in het verkeer, een gevaar vormen voor anderen.
Ik kan ook heel goed autorijden, maar ik ga toch niet onder invloed van wat dan ook het verkeer in.
Niet omdat de verzekering het niet vergoedt, maar omdat ik geen gevaar voor anderen wil zijn.
Prima als je wat gebruikt, maar dan op een plek waar je geen gevaar bent voor een ander. Hoe goed je ook bent.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Wat de fuck is er gebeurd met het forum? Zijn de cliniclowns vandaag vrij? Allemaal domme kutvragen, ik moet echt weg want ik begin me persoonlijk te ergeren merk ik nu :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Precies dit ja.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou de gondel naar boven pakken en dan vanaf het terras van het uitzicht genieten. Zelfs dat niet echt met plezier want dan kom je al snel in zo'n ongezellige vreetschuur waar de sfeer nou niet echt... psychedelisch is. Ik heb zelf ook wel met het idee gespeeld want de bergen en LSD lijken zo'n mooie combinatie. Maar het is gewoon niet echt handig.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neo-Shulginist zei:
Ik zou de gondel naar boven pakken en dan vanaf het terras van het uitzicht genieten. Zelfs dat niet echt met plezier want dan kom je al snel in zo'n ongezellige vreetschuur waar de sfeer nou niet echt... psychedelisch is. Ik heb zelf ook wel met het idee gespeeld want de bergen en LSD lijken zo'n mooie combinatie. Maar het is gewoon niet echt handig.
Klik om te vergroten...
Beste antwoord op de openingspost imo!
G
Gerrit61Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Beste lezer,
Ik heb afgelopen zomer LSD gedaan en een 10 uur lange wandeling gedaan in de Franse Pyreneeën. Ik heb hiervoor al vele keren 2cb gedaan en ook een paar keer truffels, dus het is voor mij geen onbekend gebied. Ik ga over een maand op wintersport, dus vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met al trippend snowboarden/skiën? Ik kan erg goed snowboarden, dus daar hoef ik geen rekening mee te houden. Dusss, wie heeft er heel toevallig ervaring mee en hoe denken jullie over dit plan?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zelfs de meest ervaren skieërs en snowboarders breken benen op de piste en die zijn nuchter. Ik zou passen.
W
WoutsnuifduifLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zou het zeker niet doen
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hangt ervan af. Ik zou in ieder geval (langzaam!) gaan skieën en niet op zo'n onhandig snowboard gaan. Dat lijkt me als je tript vre-se-lijk irritant.

Kies een rustige, veilige, gemakkelijke piste uit en neem eventueel een tripskieër mee. Neem zo weinig dat je nog wel normaal kunt doen en goede controle hebt over wat je doet.

Ik zou voor iets relatief kortdurends en niet te heftigs gaan (2cb-fly?), ook omdat je buiten de piste niet te duidelijk waus mag lijken (erop ook niet).

En, nee, ik heb dit nog nooit gedaan, maar ik zou het op een mij goed bekende piste in Tirol wel wagen.

Belangrijk is dat je jezelf en je situatie niet overschat.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Casrus zei:
tripskieër
Klik om te vergroten...

Woord van 2022.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
^ Op één of andere manier herinnert de post van Dirkjan me eraan dat een skihelm ook geen overbodige luxe is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."