#1
Heel slecht plan, niet doen!
Je bent onder invloed.
Je bent op een plek met veel andere mensen. Je kunt, net als in het verkeer, een gevaar vormen voor anderen.
Ik kan ook heel goed autorijden, maar ik ga toch niet onder invloed van wat dan ook het verkeer in.
Niet omdat de verzekering het niet vergoedt, maar omdat ik geen gevaar voor anderen wil zijn.
Prima als je wat gebruikt, maar dan op een plek waar je geen gevaar bent voor een ander. Hoe goed je ook bent.
Je bent onder invloed.
Je bent op een plek met veel andere mensen. Je kunt, net als in het verkeer, een gevaar vormen voor anderen.
Ik kan ook heel goed autorijden, maar ik ga toch niet onder invloed van wat dan ook het verkeer in.
Niet omdat de verzekering het niet vergoedt, maar omdat ik geen gevaar voor anderen wil zijn.
Prima als je wat gebruikt, maar dan op een plek waar je geen gevaar bent voor een ander. Hoe goed je ook bent.