Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb op de piste

2cb op de piste

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
G
Gerrit61Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste lezer,
Ik heb afgelopen zomer LSD gedaan en een 10 uur lange wandeling gedaan in de Franse Pyreneeën. Ik heb hiervoor al vele keren 2cb gedaan en ook een paar keer truffels, dus het is voor mij geen onbekend gebied. Ik ga over een maand op wintersport, dus vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met al trippend snowboarden/skiën? Ik kan erg goed snowboarden, dus daar hoef ik geen rekening mee te houden. Dusss, wie heeft er heel toevallig ervaring mee en hoe denken jullie over dit plan?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zelfs de meest ervaren skieërs en snowboarders breken benen op de piste en die zijn nuchter. Ik zou passen.
W
WoutsnuifduifLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zou het zeker niet doen
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hangt ervan af. Ik zou in ieder geval (langzaam!) gaan skieën en niet op zo'n onhandig snowboard gaan. Dat lijkt me als je tript vre-se-lijk irritant.

Kies een rustige, veilige, gemakkelijke piste uit en neem eventueel een tripskieër mee. Neem zo weinig dat je nog wel normaal kunt doen en goede controle hebt over wat je doet.

Ik zou voor iets relatief kortdurends en niet te heftigs gaan (2cb-fly?), ook omdat je buiten de piste niet te duidelijk waus mag lijken (erop ook niet).

En, nee, ik heb dit nog nooit gedaan, maar ik zou het op een mij goed bekende piste in Tirol wel wagen.

Belangrijk is dat je jezelf en je situatie niet overschat.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casrus zei:
tripskieër
Klik om te vergroten...

Woord van 2022.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
^ Op één of andere manier herinnert de post van Dirkjan me eraan dat een skihelm ook geen overbodige luxe is.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Wat de fuck is er gebeurd met het forum? Zijn de cliniclowns vandaag vrij? Allemaal domme kutvragen, ik moet echt weg want ik begin me persoonlijk te ergeren merk ik nu :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Ja.. ik ben hier pas net dus weet niet beter

Maar beetje een anti climax trippen in de alpen klinkt top maar dan op een drukte skiepiste op skie's?

Nah
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
mij lijkt dit echt heel machtig, ik zal wel rustig doseren wel dat je tript maar niet dat je ballen er af trippen
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet doen. Je bent niet in je eentje op de piste. Als je iemand van z'n ski's board kan dat beste gevolgen hebben. Dus of maak een mooie wandeling, of zoek een piste op waar echt helemaal niemand is.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
mitchieee zei:
dit lijk mij een goed plan!
Klik om te vergroten...
Maar jij bent ook niet bepaald onze intellectuele elite.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Jongens? Wat is dit nou? Dit is toch gewoon een ultra slecht plan? Laten we hem eruit praten.
Klik om te vergroten...
dit lijk mij een goed plan! zeker als je je zelf onder controlle heb en niet angstig ben om buiten te trippen, ook al moet die het niet alleen doen voor de lompig heid en zichzelf verstopt onder het sneeuw
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Maar jij bent ook niet bepaald onze intellectuele elite.
Klik om te vergroten...
ik ben juist het kind wat de ‘elite’ eten om intellectuel te worden
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Niet doen. Je bent niet in je eentje op de piste. Als je iemand van z'n ski's board kan dat beste gevolgen hebben. Dus of maak een mooie wandeling, of zoek een piste op waar echt helemaal niemand is.
Klik om te vergroten...
Zij ook niet. Maar rustig is beter, en ga ervan uit dat je normale ski-vaardigheid ernstig beperkt zal worden door de dope.

Ik krijg zelf zin om dit te doen door deze topic. Maar ik kan 'mijn' piste dromen. Die is in Tirol, waar het een stuk minder steil is dan in Frankrijk.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Casrus zei:
Zij ook niet. Maar rustig is beter, en ga ervan uit dat je normale ski-vaardigheid ernstig beperkt zal worden door de dope.

Ik krijg zelf zin om dit te doen door deze topic. Maar ik kan 'mijn' piste dromen. Die is in Tirol, waar het een stuk minder steil is dan in Frankrijk.
Klik om te vergroten...
Zij ook niet nee, maar je gaat niet uit van een trippen de idioot op de piste.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
^
In Tirol heb je een hoop touristen die niet goed kunnen skieën en min of meer dronken de restaurants op de piste verlaten. Zelfs als Gerrit61 merkbaar onder invloed is raden ze waarschijnlijk niet dat hij niet onder invloed van iets anders dan alcohol is.

Nu is het wel weer waar dat ik de Pyreneeën niet ken.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Casrus zei:
^
In Tirol heb je een hoop touristen die niet goed kunnen skieën en min of meer dronken de restaurants op de piste verlaten. Zelfs als Gerrit61 merkbaar onder invloed is raden ze waarschijnlijk niet dat hij niet onder invloed van iets anders dan alcohol is.

Nu is het wel weer waar dat ik de Pyreneën niet ken.
Klik om te vergroten...
Dan anderen hun verantwoordelijkheid niet nemen betekent niet dat jij het ook niet hoeft te doen :)
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
Dan anderen hun verantwoordelijkheid niet nemen betekent niet dat jij het ook niet hoeft te doen :)
Klik om te vergroten...
Je rijdt niet in een auto van een ton, als je een klein beetje kunt skieën en een beetje oplet komt het allemaal goed.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Casrus zei:
Je rijdt niet in een auto van een ton, als je een klein beetje kunt skieën en een beetje oplet komt het allemaal goed.
Klik om te vergroten...
Lekker eigenwijs zijn, helemaal prima!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alleen wel uitkijken, want misschien betaalt de verzekering niet als je iets krijgt en ze komen erachter dat je iets gebruikt had.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ga maar lekker skiën jongen, in lees je rouw advertentie van het weekend wel in de krant 👋

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."