#1
Mee eens.Ik ga er niet omheen draaien maar, als je deze negatieve gevolgen krijgt door gebruiken.
Gebruik dan geen drugs.
ik wil niemand voor zijn teen stoten, maar ik zie de meest belachelijke aanmoediging voorbij komen. Terwijl iemand die paniek aanvallen krijgt door drugsgebruik.. is alles behalve harm reduction!
ja onpopulaire mening, maar het moet gezegd worden
Zo'n gevoeligheid voor angst/paniek is link, en balen als je het hebt. Zou er niet mee gaan klooien.
Ben voor de vrijheid om drugs te gebruiken, dus ook dat het niet hoeft, maar mag... Mits het verantwoord is.
And if it does kill you, problem solved...?Adviseren om helemaal te stoppen met alle drugs omdat een specifiek middel tijdelijke paniek kan veroorzaken gaat ook weer een beetje ver, toch..?
Het ene middel is absoluut het andere niet, door paniek te blijven ontlopen los je het niet op, door paniek te ervaren leer je er beter mee omgaan...
What does not kill you, makes you stronger.
Ik heb niet het gevoel dat er enige drugs zijn, die geen relatie hebben met je emoties. Zelfs weed kan - bij een extreem laag percentage van de mensen, dus kans is echt klein - grote psychische gevolgen hebben door een Psychose te triggeren.
Angsten aangaan is prima uitgangspunt, maar misschien slimmer om dat 's met je huisarts te bespreken als eerste stap.
Doe dat onder ogen zien van je angsten even zonder drugs, IMO.
En have fun, zonder die extra stimulatie.