Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb buiten

2cb buiten

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hai ik had een vraag,
Werkt 2cb buiten minder goed?
Omdat het zo koud
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja door de koudheid word 10mg 2mg.

Nee natuurlijk niet, waar haal je dit vandaan?
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blauweaap zei:
Ja door de koudheid word 10mg 2mg.

Nee natuurlijk niet, waar haal je dit vandaan?
Klik om te vergroten...
Mijn vrienden zeggen tegen me dat cb minder goed werkt buiten. Geen idee waarom maar wou dit zeker weten

Wel heb ik een keer xtc buiten gedaan em voelde het minder dan binnen
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een penis ben jij
meen je dit echt?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voortaan niet meer je vrienden geloven als ze beweringen doen over drugs dan :)
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zal vast kunnen dat je het idee hebt dat het minder goed werkt, omdat je zo gefocust bent op de kou. Maar technisch gezien is dat niet zo
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit heeft meer met setting te maken. Gezellig binnen biertje drinken of lijntje trekken is ook chiller dan buiten met dit weer🤷 Maar dit staat volledig los vd drug e, nuchter zit ik met dit weer, ook veel liever binnen onder dekentje dan buiten op bankje 🤷
S
StukjeBamiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sandau zei:
Hai ik had een vraag,
Werkt 2cb buiten minder goed?
Omdat het zo koud
Klik om te vergroten...
Ik vind psychedelica buiten gebruiken altijd toch een beetje tricky. Als je angstig wordt of een naar gevoel krijgt ben je niet echt in een veilige situatie. Ook kun je gesprekken met vreemde beter negeren en die kun je ook niet altijd vermeiden buiten op straat.

Maar goed, misschien ben je wel heel erg ervaren met dit middel, dan kan het natuurlijk geen kwaad :).
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sandau zei:
Hai ik had een vraag,
Werkt 2cb buiten minder goed?
Omdat het zo koud
Klik om te vergroten...
Volgens mij moet je ons eerst nog even vertellen hoe het gesprek met je ouders gegaan is over je 3-mmc verslaving.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sandau zei:
Mijn vrienden zeggen tegen me dat cb minder goed werkt buiten. Geen idee waarom maar wou dit zeker weten

Wel heb ik een keer xtc buiten gedaan em voelde het minder dan binnen
Klik om te vergroten...
In xtc zat ook speed zei een jonge ooit tegen mij🤭
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeehond zei:
Volgens mij moet je ons eerst nog even vertellen hoe het gesprek met je ouders gegaan is over je 3-mmc verslaving.
Klik om te vergroten...
Welk gesprek🤷
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
StukjeBami zei:
Ik vind psychedelica buiten gebruiken altijd toch een beetje tricky. Als je angstig wordt of een naar gevoel krijgt ben je niet echt in een veilige situatie. Ook kun je gesprekken met vreemde beter negeren en die kun je ook niet altijd vermeiden buiten op straat.

Maar goed, misschien ben je wel heel erg ervaren met dit middel, dan kan het natuurlijk geen kwaad :).
Klik om te vergroten...
2cb vind ikzelf vrij braaf tripmiddel, maar indd mijn meeste trips op LSD, paddo's en magic truffs waren toch ook knus binnen, daar alles voorzien, zowel qua sfeer, eten en dan vooral fruit als banaan, ananas, aardbeien,... smaken goddelijk op LSD 😛 Onnatuurlijk eten vol met bewaarmiddelen, smaakversterkers, vetten, smaakt vb totaal niet.
En de keren buiten, was vb savonds in tuin v vriendin en ook eens op zomerdag int park vlakbij, dus wel zeer vertrouwde plekken en algemeen verkies ik bij hogere doseringen, qua tripmiddelen, altijd gezellig thuis of andere vertrouwde omgeving.
Mn 2cb ervaring is eerder matig en te mild tripmiddel en staat hier al elders te lezen, maar zowel lager gedoseerd (voor een meer stim/xtc effect), als hoog gedoseerd voor te trippen à la LSD, kwam dit never in de buurt. Met hoge dosis 2cb kon ik nog vrij eenvoudig op café n wandelen, echt daar ben in midden in een LSD of magic truff trip echt niet toe in staat 😛👽
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blauweaap zei:
Welk gesprek🤷
Klik om te vergroten...
Dat is in een ander topic van @Sandau ter sprake gekomen als gevolg van misbruik van xtc en 3-mmc. Hij is nog maar 17 en verschillende df leden hebben hem advies gegeven. Hij ging hulp zoeken en dit met zijn ouders bespreken.
Ik verwonder me slechts.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sandau zei:
Hai ik had een vraag,
Werkt 2cb buiten minder goed?
Omdat het zo koud
Klik om te vergroten...

Ligt gewoon aan de setting. Net hetzelfde met X.
Buiten is een andere setting met een andere mindset, meer impulsen om te focussen, afleiding die je niet doet denken aan het trippen,...
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zanza zei:
2cbuiten
Klik om te vergroten...
41608316-7AC0-480B-BE6B-4C4630484BAD.gif
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zanza zei:
2cbuiten
Klik om te vergroten...
2 punten
ga douchen
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeehond zei:
Dat is in een ander topic van @Sandau ter sprake gekomen als gevolg van misbruik van xtc en 3-mmc. Hij is nog maar 17 en verschillende df leden hebben hem advies gegeven. Hij ging hulp zoeken en dit met zijn ouders bespreken.
Ik verwonder me slechts.
Klik om te vergroten...
Ja waarschijnlijk is er geen gesprek geweest. Deze stap zetten als een 17jarige is fucked omdat je te afhankelijk bent van je ouders.

Vandaar welk gesprek
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
2cbuiten
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Blauweaap zei:
Ja waarschijnlijk is er geen gesprek geweest. Deze stap zetten als een 17jarige is fucked omdat je te afhankelijk bent van je ouders.

Vandaar welk gesprek
Klik om te vergroten...
Mijn ouders zeiden ga op jezelf wonen dan kun je doen wat je wilt maar zolang je hier woont hou je je aan onze regels

en ik zie nu pas in hoe tyfus irritant zo’n 17jarige puberzoon of dochter is als ouder
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Mijn ouders zeiden ga op jezelf wonen dan kun je doen wat je wilt maar zolang je hier woont hou je je aan onze regels

en ik zie nu pas in hoe tyfus irritant zo’n 17jarige puberzoon of dochter is als ouder
Klik om te vergroten...
Ligt maar net aan het persoon man. Ik als 14-18 jarige was de grootste ellende ook. Maar je hebt ook gwn mensen die gwn altijd zichzelf kunnen gedragen en hun jeugt anders invullen dan wat ik had gedaan bewijzen van spreken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."