Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHebben meer mensen er last van dat ze de avond/nacht niet kunnen beëindigen (bang om wat te missen, te gezellig)

Hebben meer mensen er last van dat ze de avond/nacht niet kunnen beëindigen (bang om wat te missen, te gezellig)

56 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor mij ook een probleem om iets te beëindigen. Ik merk nooit echt wanneer de rek uit iets is omdat ik het vaak gewoon gezellig vind.
l

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
ljuv
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja hoor hier nog 1! Zowel nuchter als onder invloed en zoweel alleen als met mensen moeilek 🤷🏻‍♀️
Ken priiiiima alleen zijn, maar ben ook een unglaubliche fomoleijer.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Tevaakfeest
Klik om te vergroten...
zat tussen feest en oppassen in. IK kan je de details helaas niet vertellen.
S
StukjeBamiLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
Poeh... Heftig om te lezen joh! Maar wel ontzettend goed dat je eraan gaat werken. Als je jong bent, lijkt me dat dubbel en dwars waard en ik kan me bijna niet voorstellen dat er geen manier is om mee te leren leven. Je klinkt in elk geval genoeg gemotiveerd om daar werk van de maken, gaat je lukken! Super veel sterkte en succes, en moest je een keer wat van je af willen schrijven mag je me natuurlijk op mn digitale schouder tikken.
Klik om te vergroten...
Thanks, super lief <3
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
StukjeBami zei:
Thanks, super lief <3
Klik om te vergroten...
Kan ze soms best zijn. Alleen is het ook uitstelgedrag voor d'r scriptie dat ze je verzoekt om op haar digitale schouder te tikken.

Maar er zijn meer schouders hier op het forum. Succes met de behandeling! Er is licht aan het einde van de tunnel :boxright1:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
MaddMonkey zei:
Alleen is het ook uitstelgedrag voor d'r scriptie dat ze je verzoekt om op haar digitale schouder te tikken.
Klik om te vergroten...
Pfffffffffff nee hoor, ik heb om de 25 minuten 5 minuten tijd voor @StukjeBami!

Louter liefde, ik uit het soms gewoon wat apart.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ljuv zei:
Pfffffffffff nee hoor, ik heb om de 25 minuten 5 minuten tijd voor @StukjeBami!

Louter liefde, ik uit het soms gewoon wat apart.
Klik om te vergroten...
Nee, niet zo komen doen nu. Ik doe dit om jou te beschermen tegen jezelf. Terug je hok in! Die scriptie maakt zichzelf nie


e2Em081mYE7ss.gif
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
MaddMonkey zei:
Nee, niet zo komen doen nu. Ik doe dit om jou te beschermen tegen jezelf. Terug je hok in! Die scriptie maakt zichzelf nie


Bekijk bijlage 35497
Klik om te vergroten...
Hahahaha nee ik kruip mijn nest in na mijn theetje. Ik heb zelfs mijn laatste pomodoro ingezet voor een PLAN DU CAMPAGNE morgen! Het moet godverdomme niet gestructueerder worden!
Kan wel alleen maar denken aan een plan du champagne, maar dat ter zijde...
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bubbels mogen erna
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
(te)vaakfeest zei:
nou ik was nog als enigste wakker/ aanwezig op het moment uit eindelijk , bleef bij een maat slapen die aan het afbouwen (jaah die had op dat moment geen fijne avond) was van de antipsychotica . Ik dacht nu wil ik ook wel eens slapen, had mijn best gedaan om op hem te passen?/! ( onder een slecht gevoel)
Klik om te vergroten...
Ik heb al redelijk snel geleerd dat de kwaliteit van een feestje na 04.00 uur 's nachts echt exponentieel daalt. Na dat tijdstip gebeurt er doorgaans niks noemenswaardigs meer. Als ik langer op een feestje blijf dat is dat eigenlijk alleen om lang genoeg te wachten tot het ov weer gaat, of om de drugs uit te laten werken.

Als ik moe word heb ik er ook geen probleem mee om te zeggen, jongens ik ben moe, doei!
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Ik heb al redelijk snel geleerd dat de kwaliteit van een feestje na 04.00 uur 's nachts echt exponentieel daalt. Na dat tijdstip gebeurt er doorgaans niks noemenswaardigs meer. Als ik langer op een feestje blijf dat is dat eigenlijk alleen om lang genoeg te wachten tot het ov weer gaat, of om de drugs uit te laten werken.

Als ik moe word heb ik er ook geen probleem mee om te zeggen, jongens ik ben moe, doei!
Klik om te vergroten...
haha , je hebt feest en je hebt feest 04.00. Heb je het dan over de eerste nacht of de derde ? :innocent:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zondagavond is nog niet eens beëindigt bij mij 😏.

Gelukkig gebeurt dit niet veel 😄
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
ljuv zei:
Wil ik zien!
Klik om te vergroten...
Horen denk ik, toch?
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Horen denk ik, toch?
Klik om te vergroten...
Nee zien mattie foto je bent een liegenbeest je hebt ze helemaal niet gemaakt :blushing:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zanza zei:
Horen denk ik, toch?
Klik om te vergroten...
Snoozerboy5000 zei:
Nee zien mattie foto je bent een liegenbeest je hebt ze helemaal niet gemaakt :blushing:
Klik om te vergroten...
Ik las videoclips.
Teleurstelling alom.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Ik las videoclips.
Teleurstelling alom.
Klik om te vergroten...
Kan voor jou wel wat videoclips opnemen hoor mop. Als dat jouw fetisj is. Ben van alle markten thuis
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zanza zei:
Kan voor jou wel wat videoclips opnemen hoor mop. Als dat jouw fetisj is. Ben van alle markten thuis
Klik om te vergroten...
Maak me gek.

Neeman heb helemaal niks om ot te melden volgens mij. 🤷🏻‍♀️.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Maak me gek.
Klik om te vergroten...
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Zanza zei:
Klik om te vergroten...
HA DESUS & MERO :hearteyes::hearteyes::hearteyes:

als hij dat kent moet je sowieso met hem trouwen @ljuv
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snoozerboy5000 zei:
HA DESUS & MERO :hearteyes::hearteyes::hearteyes:

als hij dat kent moet je sowieso met hem trouwen @ljuv
Klik om te vergroten...
Oke is goed, @Zanza wanneer kon je nou?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."