#1
Voor mij ook een probleem om iets te beëindigen. Ik merk nooit echt wanneer de rek uit iets is omdat ik het vaak gewoon gezellig vind.
zat tussen feest en oppassen in. IK kan je de details helaas niet vertellen.Tevaakfeest
Thanks, super lief <3Poeh... Heftig om te lezen joh! Maar wel ontzettend goed dat je eraan gaat werken. Als je jong bent, lijkt me dat dubbel en dwars waard en ik kan me bijna niet voorstellen dat er geen manier is om mee te leren leven. Je klinkt in elk geval genoeg gemotiveerd om daar werk van de maken, gaat je lukken! Super veel sterkte en succes, en moest je een keer wat van je af willen schrijven mag je me natuurlijk op mn digitale schouder tikken.
Kan ze soms best zijn. Alleen is het ook uitstelgedrag voor d'r scriptie dat ze je verzoekt om op haar digitale schouder te tikken.Thanks, super lief <3
Pfffffffffff nee hoor, ik heb om de 25 minuten 5 minuten tijd voor @StukjeBami!Alleen is het ook uitstelgedrag voor d'r scriptie dat ze je verzoekt om op haar digitale schouder te tikken.
Nee, niet zo komen doen nu. Ik doe dit om jou te beschermen tegen jezelf. Terug je hok in! Die scriptie maakt zichzelf niePfffffffffff nee hoor, ik heb om de 25 minuten 5 minuten tijd voor @StukjeBami!
Louter liefde, ik uit het soms gewoon wat apart.

Hahahaha nee ik kruip mijn nest in na mijn theetje. Ik heb zelfs mijn laatste pomodoro ingezet voor een PLAN DU CAMPAGNE morgen! Het moet godverdomme niet gestructueerder worden!Nee, niet zo komen doen nu. Ik doe dit om jou te beschermen tegen jezelf. Terug je hok in! Die scriptie maakt zichzelf nie
Bekijk bijlage 35497
Ik heb al redelijk snel geleerd dat de kwaliteit van een feestje na 04.00 uur 's nachts echt exponentieel daalt. Na dat tijdstip gebeurt er doorgaans niks noemenswaardigs meer. Als ik langer op een feestje blijf dat is dat eigenlijk alleen om lang genoeg te wachten tot het ov weer gaat, of om de drugs uit te laten werken.nou ik was nog als enigste wakker/ aanwezig op het moment uit eindelijk , bleef bij een maat slapen die aan het afbouwen (jaah die had op dat moment geen fijne avond) was van de antipsychotica . Ik dacht nu wil ik ook wel eens slapen, had mijn best gedaan om op hem te passen?/! ( onder een slecht gevoel)
haha , je hebt feest en je hebt feest 04.00. Heb je het dan over de eerste nacht of de derde ?Ik heb al redelijk snel geleerd dat de kwaliteit van een feestje na 04.00 uur 's nachts echt exponentieel daalt. Na dat tijdstip gebeurt er doorgaans niks noemenswaardigs meer. Als ik langer op een feestje blijf dat is dat eigenlijk alleen om lang genoeg te wachten tot het ov weer gaat, of om de drugs uit te laten werken.
Als ik moe word heb ik er ook geen probleem mee om te zeggen, jongens ik ben moe, doei!
Horen denk ik, toch?Wil ik zien!
Nee zien mattie foto je bent een liegenbeest je hebt ze helemaal niet gemaaktHoren denk ik, toch?
Horen denk ik, toch?
Ik las videoclips.Nee zien mattie foto je bent een liegenbeest je hebt ze helemaal niet gemaakt![]()
Kan voor jou wel wat videoclips opnemen hoor mop. Als dat jouw fetisj is. Ben van alle markten thuisIk las videoclips.
Teleurstelling alom.
Maak me gek.Kan voor jou wel wat videoclips opnemen hoor mop. Als dat jouw fetisj is. Ben van alle markten thuis
Maak me gek.
Oke is goed, @Zanza wanneer kon je nou?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."