#1
Tevaakfeest
Poeh... Heftig om te lezen joh! Maar wel ontzettend goed dat je eraan gaat werken. Als je jong bent, lijkt me dat dubbel en dwars waard en ik kan me bijna niet voorstellen dat er geen manier is om mee te leren leven. Je klinkt in elk geval genoeg gemotiveerd om daar werk van de maken, gaat je lukken! Super veel sterkte en succes, en moest je een keer wat van je af willen schrijven mag je me natuurlijk op mn digitale schouder tikken.Jazeker. Ik ben sinds 2 jaartjes depressief. Over 3 weken wordt ik opgenomen voor 3 maanden. Dan start mijn 5e behandeling voor mn depressie.
Het zit niet altijd mee maar ik ben nog jong. Ik geef niet op. Ik ben er van overtuigd dat ik met mijn depressie kan leren omgaan. Alhoewel dat wel veel tijd en energie gaat kosten....
Maarja. Life sucks. Ik leg me er bij neer.
zat tussen feest en oppassen in. IK kan je de details helaas niet vertellen.Tevaakfeest
Thanks, super lief <3Poeh... Heftig om te lezen joh! Maar wel ontzettend goed dat je eraan gaat werken. Als je jong bent, lijkt me dat dubbel en dwars waard en ik kan me bijna niet voorstellen dat er geen manier is om mee te leren leven. Je klinkt in elk geval genoeg gemotiveerd om daar werk van de maken, gaat je lukken! Super veel sterkte en succes, en moest je een keer wat van je af willen schrijven mag je me natuurlijk op mn digitale schouder tikken.
Kan ze soms best zijn. Alleen is het ook uitstelgedrag voor d'r scriptie dat ze je verzoekt om op haar digitale schouder te tikken.Thanks, super lief <3
Pfffffffffff nee hoor, ik heb om de 25 minuten 5 minuten tijd voor @StukjeBami!Alleen is het ook uitstelgedrag voor d'r scriptie dat ze je verzoekt om op haar digitale schouder te tikken.
Nee, niet zo komen doen nu. Ik doe dit om jou te beschermen tegen jezelf. Terug je hok in! Die scriptie maakt zichzelf niePfffffffffff nee hoor, ik heb om de 25 minuten 5 minuten tijd voor @StukjeBami!
Louter liefde, ik uit het soms gewoon wat apart.

Hahahaha nee ik kruip mijn nest in na mijn theetje. Ik heb zelfs mijn laatste pomodoro ingezet voor een PLAN DU CAMPAGNE morgen! Het moet godverdomme niet gestructueerder worden!Nee, niet zo komen doen nu. Ik doe dit om jou te beschermen tegen jezelf. Terug je hok in! Die scriptie maakt zichzelf nie
Bekijk bijlage 35497
Ik heb al redelijk snel geleerd dat de kwaliteit van een feestje na 04.00 uur 's nachts echt exponentieel daalt. Na dat tijdstip gebeurt er doorgaans niks noemenswaardigs meer. Als ik langer op een feestje blijf dat is dat eigenlijk alleen om lang genoeg te wachten tot het ov weer gaat, of om de drugs uit te laten werken.nou ik was nog als enigste wakker/ aanwezig op het moment uit eindelijk , bleef bij een maat slapen die aan het afbouwen (jaah die had op dat moment geen fijne avond) was van de antipsychotica . Ik dacht nu wil ik ook wel eens slapen, had mijn best gedaan om op hem te passen?/! ( onder een slecht gevoel)
haha , je hebt feest en je hebt feest 04.00. Heb je het dan over de eerste nacht of de derde ?Ik heb al redelijk snel geleerd dat de kwaliteit van een feestje na 04.00 uur 's nachts echt exponentieel daalt. Na dat tijdstip gebeurt er doorgaans niks noemenswaardigs meer. Als ik langer op een feestje blijf dat is dat eigenlijk alleen om lang genoeg te wachten tot het ov weer gaat, of om de drugs uit te laten werken.
Als ik moe word heb ik er ook geen probleem mee om te zeggen, jongens ik ben moe, doei!
Ja wat is daar voor nodig naast vieze praatjes danJa ik ook! Maar dan vooral onder invloed.
Je moet van goede huize komen om mij zover te krijgen naar de slaapkamer te verhuizen! Ik wil gewoon in de woonkamer blijven zitten, waar het warm en gezellig is en waar de muziek is!
Euhm.. Een striptease met happy ending op de slaapkamer misschien? Maar eigenlijk vind ik dat niet gezellig!Ja wat is daar voor nodig naast vieze praatjes dan![]()
Ik was al een zooitje voiceclips aan het opnemenJa wat is daar voor nodig naast vieze praatjes dan![]()
Wil ik zien!Ik was al een zooitje voiceclips aan het opnemen
Te wispelturig man ik weet normaal wel wat ik moet zeggen maar dan moet iemand wel weten wat ie wil?!?!Ik was al een zooitje voiceclips aan het opnemen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."