Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe veel 2cb

Hoe veel 2cb

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuufduuf zei:
Ik heb er een van d'r 3 die ik heb genomen laten testen en die was 21 mg en waren 3 dezelfde pillen dusja (groene money bags)
Klik om te vergroten...
Waaaaaauw bizar dan... Kun je wel vanuitgaan dat ze allemaal ongerveer 21 mg waren ja, zelfde batch.
Set en setting kan het hem ook wel echt doen. Ik deed het hiervoor meestal op (huis)feestjes, maar de laatste keer met mn vent in de woonkamer en toen dacht ik echt "hoe de fuck heb ik dit ooit op feestjes kunnen doen" omdat de visuals zo sterk waren😂
Weet niet hoe dat bij jou was?! Goed dat je ze hebt laten testen wel.
S
SnuufduufLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thuis in m'n eentje oo m'n kamer.. zou een perfecte setting zijn voor 2cb toch? Trouwens ook wel goed om er bij te vertellen heb ook al wel redelijk wat ervaring met andere tripmiddelen dus misschien dat ik er gewoon te veel van verwacht
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb nog nooit 2-CB pillen gehad die meer dan 13mg waren en ik heb denk ik al zo'n 100 soorten naar de testservice gebracht in mijn leven.. had ik maar pillen die 21mg waren zeg.. scheelt hoop geld :sweatsmile: .

Als je met 60 mg niet tripte, dan was het simpelweg geen 60 mg. Kan bijna niet anders. Of je moet een tolerantie hebben, maar 2-CB is daar ook weer een geval apart in.

De meeste 2-CB pillen zijn 6-13mg. Hierdoor zie je vaak, zoals bij @ljuv mensen 2-CB als tegenvallend ervaren. Mensen nemen dan 1 á 2 pilletjes, maar dat is vaak niet genoeg, doordat de pillen zo zwak zijn. Mijn eerste 2-CB trips waren allemaal teleurstellingen. Toen begon ik mest testen en nam ik simpelweg meer pilletjes. Doe dit wel alleen als je zeker weet hoeveel mg ze zijn.
S
SnuufduufLid
01-01-2024, 00:00
#4
HierEnDaarEenFuifje zei:
Ik heb nog nooit 2-CB pillen gehad die meer dan 13mg waren en ik heb denk ik al zo'n 100 soorten naar de testservice gebracht in mijn leven.. had ik maar pillen die 21mg waren zeg.. scheelt hoop geld :sweatsmile: .

Als je met 60 mg niet tripte, dan was het simpelweg geen 60 mg. Kan bijna niet anders. Of je moet een tolerantie hebben, maar 2-CB is daar ook weer een geval apart in.
Klik om te vergroten...
Ik trippte wel maar niet trippen trippen als he snapt wa k bedoel 3 x 21 is toch echt 63... of die 2 andere pillen van dezelfde batch zouden ineens minder 2cb bevatten maar dat lijkt mij zeer sterk
Een hoge tolerantie heb ik ook niet dit was mijn 3e keer 2cb In meer dan een jaar tijd
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmmmmm maar dan ligt t misschien wel aan je verwachtingen ook, denk ik zomaar. 2cb is een leuk tripmiddel, maar ik vind het kinderspel in vergelijking met truffels en hoor t zelfde over lsd (weinig ervaring mee).

Verder indd wat @HierEnDaarEenFuifje zegt. Meeste pillen zijn gewoon vet zwak, daarom deze vorige ook maar eens getest. Zou zo'n dosering iig niet nog eens proberen, cant be good.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
de meeste pille zullen rond de 8-12 mg zitten test het en je zult weten, anders neem er 3/4 en trippe zal je
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
2C-B is niet echt een hevig tripmiddel. Het is leuk en heeft entactogene effecten. Visuals kunnen op de piek wel goed aanwezig zijn en warm voelen maar verwacht geen diepgaande psilo of lsd visuals.
Diepgang mentaal moet je het zeker al niet zoeken bij 2C-B. De gekende mindfuck of ego loss bij psychedelica ga je met 2C-B niet hebben.

Ik heb alle doseringen getest van 7mg nasaal tot 42mg oraal. Visueel was het echt wel leuk en mooi op de hogere doseringen oraal. Nasaal zit je binnen enkele minuten in een visueel circus die kort piekt met een iets heftiger bodyload.

Als je van 60mg weinig of niets merkt zijn jouw pillen lager gedoseerd dan de test of heb je te hoge verwachtingen. Sowieso merk je wel wat bij 60mg.
S
SnuufduufLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ff voor d'r duidelijkheid ik vind dat er wel een verschil zit tussen "wat merken" en trippen ik heb nooit gezegd dat ik niks merkte
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
De mensen bedoelen gewoon dat je bij 60mg sowieso TRIPT.
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind 20mg doorgaans een fijne dosis. Ik heb poeder en dat is getest op 76%. Dus ik weeg dan 27mg af. Alleen als je test en de dosis kent weet je ook werkelijk waar je het over hebt en anders is het een pure gok en kom je een volgende keer bedrogen uit. En hoe licht je ook kunt denken als “makkelijke” tripmiddelen als 2c-b. Dat is geen garantie dat je er niet mee op je bek gaat en de komende weken last hebt van depersonalisatieklachten na een paniekaanval. En ik kan het weten.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuufduuf zei:
Hoe veel 2cb moet ik nemen om ECHT goed te trippen? Vorig weekend heb k rond de 60mg op, overal staat dat je vanaf 35 mg al zou gaan trippen alleen ik vond 60mg wel leuk alleen het was niet echt goed trippen
Of is 2cb dan gwn geen drug voor mij want ik verwachte er een stuk meer van met die dosering
Klik om te vergroten...
In mijn ervaring is rond de 10 á 12 mg een licht MDMA achtig gevoel zonder visuals. 13 - 25 is een sterkere trip met lichte visuals, en alles boven de 25 mg heel wel flinke visuals en flinke mindfucks. Alles boven de 30 wordt intenst maar niet onhandelbaar, alleen niet voor een festival of feest.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
flinke mindfucks
Klik om te vergroten...

Dat heb ik nog nooit gehad met dat spul. Enkel vet wazig.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsyTekz zei:
Dat heb ik nog nooit gehad met dat spul. Enkel vet wazig.
Klik om te vergroten...
Ja maar jij bent Psytekz. Niet om te slijmen ofzo, maar jij bent toch wel een soort van expert.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Ja maar jij bent Psytekz. Niet om te slijmen ofzo, maar jij bent toch wel een soort van expert.
Klik om te vergroten...

Sort of... trippen was ooit mijn 2de levensstijl 🤷‍♂️😅.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Less is more.

Vind ~15mg de sweet spot.
30mg+ is minder fijn.
S
SnuufduufLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoe veel 2cb moet ik nemen om ECHT goed te trippen? Vorig weekend heb k rond de 60mg op, overal staat dat je vanaf 35 mg al zou gaan trippen alleen ik vond 60mg wel leuk alleen het was niet echt goed trippen
Of is 2cb dan gwn geen drug voor mij want ik verwachte er een stuk meer van met die dosering
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zou eerder je pillen ff lekker laten testen, want 60mg zou je wel flink van moeten vliegen ja. Ik heb zelf ook altijd weinig efffect, beetje mdma achtig gehad, tot mijn laatste pil van 22mg. Sick getript heheh.
S
SnuufduufLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Ik zou eerder je pillen ff lekker laten testen, want 60mg zou je wel flink van moeten vliegen ja. Ik heb zelf ook altijd weinig efffect, beetje mdma achtig gehad, tot mijn laatste pil van 22mg. Sick getript heheh.
Klik om te vergroten...
Ik heb er een van d'r 3 die ik heb genomen laten testen en die was 21 mg en waren 3 dezelfde pillen dusja (groene money bags)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."