Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tip als je slaapverlamming hebt doe NOOIT je ogen open en wacht tot het voorbij is heeft mij heel goed geholpen"
"Nee nooit eerder meestal houd ik het bij 1/2 gram"
"Ik heb ook nog een goeie nakkie pep liggen dus da zou ook eventueel handing zijn voor morgen ochtend gwn voor door de koffie doe ik sws vaak als ik met het verkeerde been uit bed stap"
"Ik gebruik nu al een redelijk tijdje diaz en neem er dan meestal 4 alleen de volgende dag ben ik letterlijk alles vergeten ik weet alleen het moment dat het inwerk"
"Bedankt voor de reacties allemaal ik heb het uiteindelijk bij die 4 gram gelaten en ben daarna wel op diazepam gaan slapen, heb ff last gehad van hartkloppingen en nu af en toe een soort steek in m'n hart maar gaat nu prima"
"Ben langs de huisarts geweest alles is nu prima"
"Gelukkig bleek het geen hele sterke pep te zijn anders had ik nu tussen 6 planken gelegen"
"Komt wat vaker voor?"
"Hoe veel 2cb moet ik nemen om ECHT goed te trippen? Vorig weekend heb k rond de 60mg op, overal staat dat je vanaf 35 mg al zou gaan trippen alleen ik vond 60mg wel leuk alleen het was niet echt goed trippen Of is 2cb dan gwn geen drug voor mij want ik verwachte er een stuk meer van met die dosering"
"ljuv zei: Ik zou eerder je pillen ff lekker laten testen, want 60mg zou je wel flink van moeten vliegen ja. Ik heb zelf ook altijd weinig efffect, beetje mdma achtig gehad, tot mijn laatste pil van 22mg. Sick getript heheh. Klik om te vergroten... Ik heb er een van d'r 3 die ik heb genomen laten testen en die was 21 mg en waren 3 dezelfde pillen dusja (groene money bags)"