Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeplande trip (met overnachting) in de bunkers

Geplande trip (met overnachting) in de bunkers

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#1
Brr, een donkere bunker lijkt me echt een vreselijke setting :openmouth: !!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oh fuck...je hebt gelijk!
Hahaha, ik zou het niet zo lang kunnen uitstellen met dit weer, misschien dat ik daardoor even in de war was.
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#3
natuurlijk heb ik gellijk hahah, nee da was ego:P,

hoezo zou je het niet uit kunen stellen? over 2/3 weken is het veel better weer dan nu:openmouth:,

en als ik zo die foto's kkijk zie ik veel zzand:P, ddus gaat lleker sschuuuren dat wweekend haha
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#4
F*ck No! Ik zou echt nooit willen trippen in zo een bunker. Damn zeg, lijkt me eerder een bad trip te worden. Vooral in het donker. Als het een beetje hard waait denk ik gelijk dat in op d-day zit
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is daarentegen wel in een mooi duingebied en als ik me niet vergis is er een aardig park in de buurt.
i
ikkes_irisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kenobi zei:
F*ck No! Ik zou echt nooit willen trippen in zo een bunker. Damn zeg, lijkt me eerder een bad trip te worden. Vooral in het donker. Als het een beetje hard waait denk ik gelijk dat in op d-day zit
Klik om te vergroten...

k zou ook liever daar in de duinen zitten dan denk ik dan in zo'n bunker maarjah..
have fun in elk geval en k zal wel lezen hoe t was :grin:
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#7
D-Day komt vlug zat.
R
RizayLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ga ik ook wel eens heen die bunkers als ik op de camping ben daarso.
Kzou wel uitkijken als je zo wappie ben je heb daar soms gaten in de grond die diep genoeg zijn om iets te kunnen breken.

Lijkt me wel een spacende avond XD
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#9
waarom horen we niks meer van hem???
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou een stereo met oorlogsgeluiden-cd meenemen, wat vuurwerk en een paar waterpistolen/bb guns. WOII all over again, trippy shit. :grin:
W
Weezy50Lid
01-01-2024, 00:00
#11
En hoe was de trip?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Anth07 zei:
En hoe was de trip?
Klik om te vergroten...
Je reageert op een topic uit 2011, op een topicstarter die sinds 2017 niet online is geweest..
W
Weezy50Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Oh jammer was wel benieuwd
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat zal vast leuk zijn, als je met goed gezelschap bent komt het vast goed zo. Let wel op in die bunker dat je, als je wazig bent en dus geen heldere inschattingen maakt, dat je niet ineens in zo'n tunnel of kamer valt. Ga dus niet al te veel op avontuur en zorg dat je vooraf goed weet waar je bent.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#15
We hebben niets meer gehoord... misschien toch verdwaald geraakt in de tunnels van de bunkers daar?!
T
TruffelboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Beste mensen,

Zoals de titel al zegt, ben ik van plan om over 3 weken in het weekend te gaan trippen in de bunkers en op het strand van Hoek van Holland.

De planning :

Ongeveer in de namiddag op zaterdag bij Rotterdam centraal afspreken, daarna richting HvH vertrekken. De overnachting is van zaterdag op zondag.

We zijn met 3 personen, L, W en ik.

Dosis:

L neemt een bakje Dragons Dynamite, net zoals ik. Voor W haal een bakje Atlantis ofzo aangezien het zijn 1e keer truffels is. Zowiezo neem ik 4 groene eekhoortjes mee om op te snoepen, je weet maar nooit wanneer iemand trek krijgt :P . Dan nog misschien 4 zegeltjes LSD met een spreiding van 120 mics, maar dat is nog niet helemaal zeker maar waarschijnlijk wel.

Spullen en spot:

We nemen ( ik in ieder geval ) een matje, zeil en slaapzak mee om te kunnen pitten. Ik neem ook extra trui en natuurlijk me zaklamp mee, je tript natuurlijk wel in een bunker dus lampje is wel handig zeg maar :P. Dan nog wat standaard eten en drinken en misschien nog wat marshmallows voor als ik fik ga maken :P. Ik ben van plan om in de diepste bunker achter de duinen te gaan overnachten. Hier zullen (neem ik aan) geen mensen komen en dus ook niemand last van ons hebben :P. We gaan trippen en pitten in een kamer van een bunker, waar je tegelijkertijd beschut bent, maar ook naar buiten kunt kijken via tralies.

Nou, wat vinden jullie ervan :mrgreen: ..?
Zijn er nog tips, do's en dont's of zijn er ervaringen te delen of ben ik nog dingen vergeten..?
Laat het dan even weten, want ook hier wil ik een onvergetelijke trip van maken, met uiteraard een prachtige report ervan :rolleyes: ..

Hier nog wat linkjes, om het verhaal misschien wat duidelijker te maken :grin: :

http://www.xs4all.nl/~kazil/og-hvhbunker.html (vooral eerste paar foto's)
http://static.zoom.nl/F530C728B13AFBB59 ... olland.jpg (een gang van de banker)
http://farm1.static.flickr.com/55/13298 ... ac88_o.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4016/446 ... eb6c69.jpg (DE bunker)


Ik hoor het nog wel, alvast bedankt iedereen :wave:
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik denk niet verdwaalt, haha want ze zoude pas over 3 weken gaan Toch?,

het lijkt me een geweldige trip, Verheug me al op je report

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."