Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zolang k met goede vrienden ben maakt t verder weinig uit wat er gebruikt word is t zowiezo al een perfecte avond! maar meestal is t op zo'n avond toch alleen blowen en pep."
"normaal gesproken doordeweek niets maar nu me relatie uit was had k even zin om gewoon te doen waar k zin in had afgelopen week speed xtc wiet/ hasj en natuurlijk een hele berg sigaretten haha"
"Dakkie zei: Niets! Behalve 1 jointje en een paar Helaas een beetje onvrijwillig want ik ben op zoek naar een nieuwe dealer, maar ik kom het weekend ook probleemloos door zonder drugs, en dat is ook een fijn gevoel Klik om te vergroten... hm ken je probleem :P k heb me afgelopen week maar weer iets meer gedragen nu alleen wiet en een paar biertjes."
"je kunt in zo'n geval idd niets anders doen dan wachten tot t over gaat en niet in paniek raken. als je gewoon denk t is de drugs en t gaat zo wel over heb je er een stuk minder last van dan als je gaat denken: o jee nu ga ik dood!"
"Kenobi zei: F*ck No! Ik zou echt nooit willen trippen in zo een bunker. Damn zeg, lijkt me eerder een bad trip te worden. Vooral in het donker. Als het een beetje hard waait denk ik gelijk dat in op d-day zit Klik om te vergroten... k zou ook liever daar in de duinen zitten dan denk ik dan in zo'n bunker maarjah.. have fun in elk geval en k zal wel lezen hoe t was"