Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik snap het wel als ik wil slapen onder invloed van 2cb dan lijkt het wel als of me hoofd nog aan staat maar me lichaam wil gaan slapen, ik denk dat die combinatie ook niet heel veel kwaad kan"
"Don Draper zei: En het wordt weer verboden. Alleen medicinaal mag het nog Klik om te vergroten... Grappig, terwijl ik dit topic las vroeg ik me af wat zou nu de status zijn van het beleid in Thailand. Toen zag ik dat je het gister hebt geüpdatet. Waarom zouden ze er weer voor gekozen hebben om het weer te verbieden?"
"Ander half jaar geleden ook ruis / piep in me oor gekregen door iemand die een party popper in me auto afschoot naast me oor. Ik weet niet hoe erg jou klachten zijn, maar als je het eenmaal geaccepteerd hebt is het niet meer zo erg."
"Wow als ik 2 eetlepels kratom bij me theetje doe ben ik al voor 2 uur zoet.. gek dat het bij iedereen zo verschilt. De groene bali gebruik ik"
"En hoe was de trip?"
"Zanza zei: 1 flinke theelepel is al ongeveer 2 gram. 2 eetlepels is een behoorlijke dosering kratom. Geen wonder dat je dan even zoet bent haha Klik om te vergroten... Oeps Moet er wel bij zeggen dat ik met een zakje van 5 gram ongeveer 5 doseringen eruit haal dus opzich valt het nog wel mee. Less is more"
"Misschien is kanna wat voor jou, kan je gewoon halen bij de smartshop"
"Oh jammer was wel benieuwd"
"mitchieee zei: heya , ik ben zelf 23 en blowde sinds mijn 17de sinds me 18-19de eigl wel elke dag 3-7 blows tot me 23ste ben nu 6 weken clean de eerste 2 weken waren het moeilijkst nu alleen in het weekend is t lastig, maarja ken nu nie meer opgeven als je al ver ben das t zelfde met 2-3 weken, dan is het blowstemmetje tog wat minder en moet je gewoon jezelf zeggen dat je het niet ga doen wat bij mij helpt is sporten elke dag en in de avond bietje gamen of een biertje bij een maatje doen maar niet te veel want dan wil ik weer blowen aha me advontuur was ook wel 1 week clean en dan tog 2-3dagen blowen om weer te stoppen.. zo bleef ik 3 weekies kutten tot ik daadwerkelijk nee kon zeggen tegen de vraag ‘ ga ik een blowtje halen’ 1x nog onderweg naar de shop gegaan in t weekend, en toen bij de rotonde 4 rondjes gemaakt mentale strijd gehad en tog naar de jumbo om een paar despos tehalen wantja daar zit ook een wietlogo op! als ik het kan ken jij het ook, ga ervoor maak je zelf trots en als t 2 weken lukt lukken 3 ook en 4 ook en zo maar door afleiding is de key Klik om te vergroten... Goed van de dat je dat hebt door gezet! Hahah ja ik herken die mentale strijd zal ik een jonko halen of niet, en als je dan jezelf toestemming daar voor hebt gegeven is het heel moeilijk om het niet te doen, dan kan je inderdaad beter een paar despos halen. Maar wat je zegt inderdaad afleiding is heel belangrijk, als je wat leuks aan het doen bent dan komt dat stemmentje in je hoofd geen eens aan bod."
"Update: Ik ben er nu inmiddels bijna 2 jaar van af😄 Doorzetten en op een gegeven moment mis je het niet meer, maar dat heeft tijd nodig. Wel doe ik soms nog een edible maar het is geen verslaving meer."