#1
Voor de mensen die het niet weten: ik ben iemand die aan de Risperidon zit en veel wiet heeft gebruikt in de afgelopen 10 jaar maar helaas op momenten dat er crisis is in mijn leven een neerwaartse spiraal ontstaat waardoor ik mentaal kapot ga. Tot psychoses aan toe.
Ik heb met mezelf afgesproken dat uppers gebruiken niet iets is wat ik moet doen. Dit vanwege mijn medicatie en omdat ik niet mentaal iets wil triggeren waar ik zonder te beseffen ineens veel schade heb gebracht.
Maar ik weet niet zo goed wat wel nog kan. Ik heb een keer oraal 4mmc/3mmc gebruikt wat met mijn medicatie een vage werking had maar wel kon. Maar verder weet ik niet wat allemaal wel nog kan. Opiaten? Ritalin? Of nog een designer drug die ik nog niet ken?
Ontmoediging om verder nog drugs te gebruiken is ook iets wat op prijs gesteld wordt! Mijn post is bedoeld voor harm reduction en voorbereid te zijn op een volgende drugs moment die wordt aangeboden. Ook om hier wat van te leren.
Ik heb met mezelf afgesproken dat uppers gebruiken niet iets is wat ik moet doen. Dit vanwege mijn medicatie en omdat ik niet mentaal iets wil triggeren waar ik zonder te beseffen ineens veel schade heb gebracht.
Maar ik weet niet zo goed wat wel nog kan. Ik heb een keer oraal 4mmc/3mmc gebruikt wat met mijn medicatie een vage werking had maar wel kon. Maar verder weet ik niet wat allemaal wel nog kan. Opiaten? Ritalin? Of nog een designer drug die ik nog niet ken?
Ontmoediging om verder nog drugs te gebruiken is ook iets wat op prijs gesteld wordt! Mijn post is bedoeld voor harm reduction en voorbereid te zijn op een volgende drugs moment die wordt aangeboden. Ook om hier wat van te leren.