Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rotjoch zei: Even een laatste gesprekje voeren, nog even knuffelen, afscheid nemen. Wie zou je nog een laatste keer willen zien en waarom? Voor mij is het de beste vriendin van mijn moeder. Ze is altijd als een tweede moeder geweest en ik heb geen afscheid kunnen nemen vanwege zelfmoord. ❤️ Klik om te vergroten... Van mijn lieve lieve prachtige Gentle, mijn paard. 19 jaar was hij van mij. De helft van mijn leven. Hij is en zal er altijd zijn maar hem zou ik zo ontzettend graag vasthouden! Wouw!"
"Experimenteeltje zei: Mijn lieve ex vriend,die op een verschrikkelijke manier aan zijn eind is gekomen. En waar ik nooit goed afscheid van heb kunnen nemen. Zou hem willen vertellen hoeveel ik eigelijk van hem hield. Ik heb nooit echt een goed antwoord gekregen waar hij begraven ligt. En vraag me af of ik zijn dood ooit zou kunnen verwerken? De zielepijn is ondraaglijk,het verdriet slijt niet met de jaren. May his soul rest in peace❤ I never forget you my humble friend. Klik om te vergroten... Hoi, Maar dat zou je toch kunnen uitzoeken? Heb je misschien ook gedaan en wilde ze het niet zeggen? Geen idee. Maar dat is wel uit te zoeken toch? Als je dat wil dan?"
"Dopemonster zei: Er zijn mensen die ik graag terug wou brengen Maar het allerliefste zou ik mijzelf van 5 jaar geleden terug willen brengen als ik kon kiezen, is dat egoïstisch.... En stel dat dat kon, had het dan niet op een andere manier fout uitgepakt waardoor het voor niks is geweest en ik beter af was hoe het de eerste keer afliep? Op een manier van what is meant to be, will be??? Ik geloof eigenlijk niet in die shit Ik heb gisteren een film gezien fantasy island wat over een magisch eiland ging waar je grootste fantasie tot leven zou komen, de ene koos om voor moment waarop ze nee tegen tot huwelijk gevraagt worden over kon doen, de ander koos om het gemaakt te hebben en alles te hebben in het leven. En dan nog iemand koos om om als ex militair wegens schorsing een tweede kans te krijgen in het veld als US soldaat Moraal was wel dat ze allemaal op een magische wijze die dingen kregen maar dat de dingen altijd superslecht uitpakte voor ze en ze beter af waren zoals het was Dit vraag ik mij dan ook oprecht af, is het beter om spijt te hebben en verder te gaan met je leven (wat je sowieso moet doen) of kun je met een tijdmachine het leven hebben wat je graag wilt? Ik ben zeer geïnteresseerd in jullie meningen hierover !!! Klik om te vergroten... Ik geloof dat ALLES een reden heeft. Misschien kun je eigen indenken wat als ik. Ik denk dat je nu moet leven en niet in je verleden moet blijven want dat staat al. X"
"psychedelicoo zei: We zijn in crisis, Een sterk immuunsysteem is nu meer dan ooit van essentieel belang. Iedereen word geconfronteerd met een zogenaamd coronavirus, waar we in ons dagelijks leven niet meer omheen kunnen. Ik heb nu meerdere ervaring met psychedelica, en de ontdekkingen van mijn (on) bewustzijn en de realitiet zijn in volle gang. Nu ik weet dat er draconische maatregelen getroffen worden voor een gemuteerd griepvirus, die ieder jaar heel veel mensenleven hun tol eist. (wat echt wetenschapijk onderbouwd is) Weet ik zeker dat hier meer achter zit. Al is dit misschien nog een voorbereiding op wat er komen gaat. Het zogenaamde NIEUWE NORMAAL Zoals veel mensen nu weten is er ons een agenda voorgeschoteld, die de komende 10 jaar veel veranderingen teweeg zal brengen. en zal nog het topje van de ijsberg zijn. We zitten als mensen natuurlijk niet stil en we kunnen steeds verder in de toekomst kijken. Maar Omdat je niet meer uit kan gaan van een bepaalde lijn, moet je toch een overweging gaan maken en je gezonde verstand gaan gebruiken. Je moet althans je eigen leven leiden en je niet laten leiden. Verdeel en heers is nu meer van belang dan ooit. Egoïstisch? Brutaal? Als je je eigen waarden volgt die tegen de lijn in gaan van HET NIEUWE NORMAAL? Dat denk ik niet. een ieder moet voor zijn eigen waarden op kunnen komen, en een eigen mening kunnen hebben. Nu we langzaam monddood worden gemaakt, en alles steeds meer als censuur word gezien, en je recht van spreken steeds verder word afgenomen. zegt mij genoeg om verder en groter te denken. Ik probeer het van alle kanten optimistisch te bekijken maar ik heb het gevoel dat ik me er steeds meer in verlies. Waarom moeten we als mens alles zo kapotmaken in de wereld. En waarom zijn mensen met veel geld zulke machthebbers. Uiteindelijk kiest de natuur gelukkig altijd zijn balans. Maar tegen welke prijs... Stel er komt een vaccinatieprogramma, je kiest er niet voor en word heel ziek van een gecontroleerde uitbraak. Geen vaccin = geen rechten meer Wel een vaccin= vul het zelf maar in. Wat kun je doen? Ik hoor Graag jullie meningen Klik om te vergroten... Ik ben niet ingeënt, jij? Ik vertrouw eigenlijk ondertussen niks meer want corona is nu weg , oorlog begonnen en verder kijk bijna niet meer naar het journaal eigenlijk. Ik ben iig blij dat ik gevacineerd ben. En ik denk dat er nog zoveel is op alle fronten dat ik dat gewoon laat zitten. Bv die strepen van vliegtuigen! Ben daar jaren mee bezig geweest de meest rare op mn film maar ja, nu weet niks. Ik weet wel maar eigenlijk niks om er iets mee te kunnen doen dus ja"
"Vchip zei: ik ben zo wakker, dat ik mij realiseer dat ik nog word gebruikt als ik slaap Klik om te vergroten... Dat zou mij ... ook zeggen, zegt ze ook. Maar nooit echt wie dat doet of wat dat is. Ik heb dat zelf niet maar ik zeg zeker niet je bent knettergek. Kun jij me iets vertellen wie en of wat"
"BlackwaterCat zei: Een vriend van mij liet mij laatst een klein flesje zien met een vloeistof (leek gwn water) en zei dat dit "pluto" heette. Hij zei dat je het in een vape doet. Het effect schijnt een beetje als wiet te zijn maar een stuk erger. Hij zei dat je er kapot stoned van wordt en kan van gaan trippen als je veel neemt. Verder had ik gehoord dat er zo'n 40% THC in zit (weet niet of dit waar is). Die vriend zei ook dat een vriend van hem teveel had genomen en dat hij een soort zombie werd (zei en deed niks meer) en lag een toen een paar uur in t ziekenhuis. Dit is alles wat ik erover weet, hoop dat het genoeg is. Ik drink en blow soms maar verder doe ik geen drugs. Ik vind wiet echt tof (krijg vaak een lach kick en alles voelt dan een beetje als een droom en de tijd gaat heel snel, en dat vind ik echt lache) en dit schijnt dus nog een stukje erger te zijn. Dus ben opzich wel nieuwsgierig, maar ik ben altijd wel voorzichtig dus doe niks voor ik weet wat het is en wat de risico's zijn, het verhaal over die gast die naar het ziekenhuis moest heeft me wel laten schrikken. Ik ben dus vooral benieuwd naar: - Hoe het echt heet en wat het is - De effecten (als je het een keer hebt gebruikt zou ik het tof vinden als je er wat over kon vertellen, als je dat wilt) - Of het erg schadelijk en verslavend is Klik om te vergroten... Nou ik denk ghb, zoals je omschrijft! Als van blowen houd zou ik het sowieso niet doen Ondertussen zijn er heel veel drugs bijgekomen maar die ken ik niet *Modknip* X"
"Jumping Jack zei: Hi ik ben een zware GHB gebruiker en wil mijn verhaal met jullie delen. Er is nog veel onduidelijkheid over Phenibut. Maar Phenibut is een prima middel om de geestelijke verslaving van GHB op te vangen na een korte a medium bing. De gebruikers hoeveelheden die ik hier benoem zijn niet die de meest doorgaande gebruikers hoeveelheden. Dus ik raad mijn gebruik die ik in de jaren heb opgebouwd niet aan om zomaar te gaan proberen voor een nieuwkomer. Ik ben nog nooit lichamelijk verslaafd geweest omdat ik altijd op tijd stop. Nu wil ik mijn verhaal delen omdat het eventueel iemand kan helpen die met de handen in het haar zit en geen medicijnen kan regelen en informatie zoekt omtrent het afkicken van GHB met hulp van Phenibut. Ik had een liter GHB gekocht! Weer verschillende feesten en horeca kwamen opgang na alle ellende van de corona crisis. Maar ik had nog een kwartje staan.. Helemaal vergeten! Mijn verjaardag kwam er aan en ik ben dit keer behoorlijk over mijn grens gegaan. In 3 weken tijd heb ik 1.25 liter GHB gebruikt. Dat is behoorlijk wat voor mijn doen. Ik heb geen Baclofen en geen Diazepam of iets anders. Wat nu? Dus ik heb Phenibut besteld om achterde hand te hebben. Nu ben ik al bekend met Phenibut dus ik heb al wel een tolerantie voor het goedje. Ik ben nu geestelijk verslaafd aan GHB. Zou ik cold Turkie stoppen ga ik zeker een psychose ontwikkelen. Ik neem om het uur of om de twee uur een buisje. Dat buisje kan 3ml mischien 4ml of zelfs misschien 5ml zijn, ik wissel tijden en hoeveelheden af op gevoel voor me zelf. Na mijn laatste buisje neem ik na 30 minuten 2 gram goede kwaliteit Phenibut. Dan als mijn buisje uitwerkt krijg ik daar niks van mee. Na zes uurtje vul ik aan met een gram en naar zes uur weer. In totaal vier gram op de dag. Dat is erg hoog maar mijn GHB gebruik ook. De rest van de week bouw ik hem omhoog tot 7 gram per dag. En dan ga ik teug naar 1 gram op een dag. De laatste dag mijn laatste gram. Eind van de 24 uur drink ik een paar glazen wijn. De hele week heb ik heerlijk geslapen op de Phenibut. Dus nu een nieuw probleem, slapen op de G en dan op de Pheni... dan weet je nu al dat slapen lastig kan worden nuchter. Dus dan ga ik naar de shop en koop 2 gram wiet! Ik ga lekker gamen en serie kijken! Een dikke joint roken en wijn drinken. En heeerlijk ik slaap als een roos eindelijk weer zoals het moet! Ik blijf 3 dagen door blowen. Ik koop nog 2 flessen wijn en drink en blow wat ... Ik slaap wat en ben weer mezelf. Ik kreeg ineens een groot bedrag gestort en dacht meteen zou ik wat leuks bestellen.. Keta? Coke? Misschien GHB? Nah het was al een behoorlijk heavy maandje ik ga goede boodschappen doen en van de zon genieten. Phenibut kan een oplossing bieden maar zorg dat je bekend bent met de stof en hoe je het meot gebruiken en het kan je helpen met je GHB probleem. Dus ik deel mijn verhaal hier zodat mensen die onderzoek doen misschien hier wat aan hebben. Klik om te vergroten... Misschien dat weet hoe het zit met ghb? Is dat er nog?"
"Is er toevallig iemand die weet of er nog iets te drinken is"
"Stuur dan een bericht alsjeblieft"
"Domoor89 zei: Beste leden, Ik ben domoor89 en ben 32 jaar. Ik ga het proberen zo goed mogelijk te verwoorden in de hoop op een antwoord op mijn wanhoop!! Ik heb van mijzelf adhd en een wiet verslaving en hier is ben ik super bang voor een GHB verslaving bij gekomen. Ik heb ongeveer een jaar geleden kennis gemaakt met GHB in combinatie met sex en dit was heerlijk!! Dat ging al snel van een weekend in de maand naar een wekelijks ritueel. (Hierbij stopte ik wel steeds ) Daarnaast kwam ik uit een moeilijke periode financieel en thuissituatie en was ik depressief aan het worden. Ook heb ik al jaren slaapproblemen waardoor Ik medicatie kocht op straat omdat ik van de huisarts niks kreeg, hierdoor slik ik al enige tijd ( 1.5 jaar ) slaapmedicatie en het is maar net waar ik aan kan komen. Door dat het gebruik meer werd en ik naast de sex ook andere voor mij positieve effecten ervaarde ging het meer gebruiken over in dagelijks gebruik. Door het pas na mijn werk te gebruiken dacht ik het onder controle te hebben en ik nam ook nooit een standaard dosis ik nipte gewoon van het flesje soms wat meer als de andere keer maar ben nog nooit out gegaan. Dit is super dom en tuurlijk heb ik wel eens eerder op het forum gekeken om te kijken wat ik mezelf begin aan te leren, maar ik ervaarde zoveel good vibes dat het de oplossing voor al mijn problemen leek. Ik kon weer met mensen praten in de sportschool en met mijn familie, mijn slaapproblemen waar ik zo wanhopig mee bezig was die verminderde, ik had weer zin in me hobby's en toen kwam de fout dat ik het sochtends op mijn werk ben gaan gebruiken waardoor ik ook de werkdagen weer vol kon houden. Alles leek als sneeuw voor de zon te verdwijnen Dit geouwehoer is nu denk ik 2 maanden aan de gang en na mate de dagen voorbij gaan werden de tussentijd tussen de dosis korter en ervaar ik de laatste dagen meer bange momenten als blije momenten en zie ik nu in dat ik een probleem heb. WAT TE DOEN?! Ik zit met zoveel vragen en ben steeds meer op dit forum gaan lezen en zie door het bomen het bos niet meer en lijkt wel of ik nu paniek aanvallen krijg door de G heen omdat ik wil stoppen en bang ben om het juiste te doen want ik heb dit denk ik heel erg onderschat Ik heb een psychiater bij kayros en een familie waar ik alles tegen kan vertellen maar ik zadel ze al met zoveel zorgen op dat ik dit het liefst zelf afkick maar ben nu bang voor elke stap die ik zet en het zit nu 24/7 in me hoofd en kan aan niks anders meer denken. Het werk moet door, ik wil me familie niet inlichten uit schaamte, ben bang als ik na de psychiater of dokter ga dat ik verplicht de kliniek in moet. Heb gelezen over het afbouwen en het cold Turkey stoppen maar ik weet niet eens hoeveel ik dosseer. Ik weet dat ik ongeveer 100 ml in 2 a 3 dagen er door heen jaagte de laatste weken. Voel me de laatste dagen heel slecht, angstig, sloom en ik merk ook dat ik vaker wakker word en heel slecht slaap. Heb genoeg G staan maar ben nu ineens bang om het te nemen maar ook om het niet meer te nemen na mate ik de laatste dagen constant verhalen zit te lezen op dit forum. Heb ik mezelf een paniek aanval bezorgd door te veel te lezen? Neem ik te weinig waardoor Ik constant in afkick zit? Is het dat ik nu weet dat ik waarschijnlijk verslaafd ben en dit probeerde te ontkennen of te onderschatten? Wie kan me tips geven omdat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik wil dit eerst zelf proberen zonder er aan onder door te gaan. Maar heb totaal geen idee van afbouwen of afkicken Gr Domoor 89 Klik om te vergroten... Ik vind dat je even alleen naar jezelf moet Luisteren en niet naar iemand of internet en zeker niet over g. Ik ben er nu achter dat g werkt en dat dat is wat ik wil gebruiken. Maar daar moet je dus wel zelf een keuze inmaken! Mensen heb je bij g sowieso niks aan!"