#1
Hey,
ik heb de afgelopen jaren veel lopen experimenteren met benzos en z-drugs.
Nu heb ik alle rc benzos geprobeerd behalve bromazolam (die ik nu heb besteld) maar geen enkele rc krijg ik een roes van of word ik iets of wat wankel van. Het enigste wat ik heb is GEHEUGENVERLIES als een gek. Dit is natuurlijk super vervelend. Nu heb ik gisteren zolpidem geslikt 30 mg in het totaal en ik voelde letterlijk niks. Dus ik begin de hoop in deze soort drug een beetje te verliezen. Nu heb ik paar maanden terug wel alprazolam gebruikt en die voelde ik zeker wel en dit is dan ook de enigste. Clonazopam,diazepam,lorezepam doen me ook niks.
dus nu is mijn eind vraag:
Ga ik iets voelen van bromazolam? Ga ik hier echt eindelijk eens een roes van voelen zoals ik had bij alprazolam? Is het nog de moeite geweest dat ik dit deze heb besteld ?
ik hoop dat een van jullie me hierop kan beantwoorden 👁
ik heb de afgelopen jaren veel lopen experimenteren met benzos en z-drugs.
Nu heb ik alle rc benzos geprobeerd behalve bromazolam (die ik nu heb besteld) maar geen enkele rc krijg ik een roes van of word ik iets of wat wankel van. Het enigste wat ik heb is GEHEUGENVERLIES als een gek. Dit is natuurlijk super vervelend. Nu heb ik gisteren zolpidem geslikt 30 mg in het totaal en ik voelde letterlijk niks. Dus ik begin de hoop in deze soort drug een beetje te verliezen. Nu heb ik paar maanden terug wel alprazolam gebruikt en die voelde ik zeker wel en dit is dan ook de enigste. Clonazopam,diazepam,lorezepam doen me ook niks.
dus nu is mijn eind vraag:
Ga ik iets voelen van bromazolam? Ga ik hier echt eindelijk eens een roes van voelen zoals ik had bij alprazolam? Is het nog de moeite geweest dat ik dit deze heb besteld ?
ik hoop dat een van jullie me hierop kan beantwoorden 👁