Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, ik heb de afgelopen jaren veel lopen experimenteren met benzos en z-drugs. Nu heb ik alle rc benzos geprobeerd behalve bromazolam (die ik nu heb besteld) maar geen enkele rc krijg ik een roes van of word ik iets of wat wankel van. Het enigste wat ik heb is GEHEUGENVERLIES als een gek. Dit is natuurlijk super vervelend. Nu heb ik gisteren zolpidem geslikt 30 mg in het totaal en ik voelde letterlijk niks. Dus ik begin de hoop in deze soort drug een beetje te verliezen. Nu heb ik paar maanden terug wel alprazolam gebruikt en die voelde ik zeker wel en dit is dan ook de enigste. Clonazopam,diazepam,lorezepam doen me ook niks. dus nu is mijn eind vraag: Ga ik iets voelen van bromazolam? Ga ik hier echt eindelijk eens een roes van voelen zoals ik had bij alprazolam? Is het nog de moeite geweest dat ik dit deze heb besteld ? ik hoop dat een van jullie me hierop kan beantwoorden 👁"
"Die ene zei: Hoe vaak gebruik je dan benzo’s? Klinkt gewoon alsof je tolerantie hebt. Flubromazolam proberen als de gewone niet werkt? Zou wel ff tijd er tussen laten Klik om te vergroten... Ik gebruik af en toe een benzotje zeker niet elke dag maar toch wel 1-2 x per week"
"Zeelanddude zei: Wat bedoel je hier precies mee? Klik om te vergroten... Als ik een van de rc benzos pak heb ik 1-2-3 dagen (hangt van de dosering af die ik gepakt had) dat ik gewoon niet meer wist wat ik de dagen ervoor gedaan had."
"inner_search zei: Dan stop je best nu je nog kan en laat heel die benzo scene achter je. Geloof me , het is het niet waard. taper nodig , ga naar je arts en die zet je op dia. Als je al withdrawl zou hebben van de rc benzos die je slikt en zal het wrs verslavingszorg(opvolging) zijn zoals bij mij. enige advies dat ik je kan en wil meegeven , benzos hebben men brein en leven beheerst , en nog. En deze reactie is spot on , ja weegt wrs je microgram potente benzos inplaats van volumetrisch denk ik of vreet je pellets als tictacs en doseert veel te hoog zo te horen. Hoop dat je met die benzos kapt , groeten van een ewige benzojunk. Klik om te vergroten... heftig man ! ik gebruik zelf nu al 3 jaar benzos. maar ik kan er wel gewoon van af blijven hoor ik wil gewoon 1 keertje per week even lekker lam en helemaal ontstrest zijn. maar dat gaat blijkbaar nietmeer..."
"Zeelanddude zei: Komt bij mij over dat de benzos prima hun werk oden maar dat je veels te hoog doseert tbh. Klik om te vergroten... Nou betwijfel ik, ik ga nooit te ver en ik heb altijd een grens. zeker als ik benzos gebruik."
"vader zei: Binnenkort 5 dagen vrij, en we gaan met 5 mensen 2 gram 3mmc splitten. Ook heb ik dan 1 fanax bar. Een langwerpige pil in vorm van een xanax bar, maar dan met opdruk 'fanax' Is 0.5mg flubretizolam(?), schijnbaar een nieuwe RC dus die laat ik aan me voorbij gaan. Helemaal aangezien we er niks over kunnen vinden. Iemand hier al ervaring mee? Klik om te vergroten... Hey hey, ik heb deze gisteren eens uit het zakje gehaald en me oppgeofferd voor eens te kijken wat ze nu doen. Ik heb 1 volledige fanax(bar) genomen +30 min : nog niet echt een gevoel +45 min : lichte verwardheid( hier steek ik er ook nog een jointje op) +1u15 min= ik steek er een halfje bij en ik begin me al wat wavy te voelen +1u30 min = geen angtsen of stress meer, heel relaxed + 1u45 min= Super rustig en fijn gevoel, ook super relaxend voor de spieren +2uur= in slaap gevallen 😂 beste nacht van men leven. CONCLUSIE: fanax is een zeer leuke RC benzo zeker voor het slapen en tegen angsten in te gaan. Voor verdere vragen beantwoord ik deze graag aan jullie."
"Dopemonster zei: Fake pillen joh! Gewoon etizolam,flualprazolam, clonazolam pellets nemen en niet die fake fanax shit! Neem dan echte xanax! Klik om te vergroten... Kon ik de echt xanax barz maar weer eens pakken, denk dat ik in een 1 jaar geen echte barz meer in handen heb kunnen krijgen…"
"Ik heb hier een vriend bij me die het ook eens ging proberen ik heb 40 mg zolpidem gepakt en hij heeft 20mg gepakt.hij is hem de ballen aant hallucineren en trippen en ik heb nada HOE DAN?"
"ik snap niet dat jullie heletijd over een verslaving hebben? ik ben een heel wissel vallige gebruiker en ik gebruik verre van dagelijks benzo of z's. men tolerantie ligt gewoon op een of andere manier hoog. maar na gister heb ik het ook gewoon opgegeven ik ga geen geld meer uitgeven en drugs die me niks doen want dan ben ik zo blut"
"inner_search zei: Omdat je vriend wrs geen tolerantie heeft voor benzos en jij wel , z-medicatie heeft crosstolerantie met benzodiazepines. nogmaals , mss denk je geen tolerantie te hebben of heb je gewoon delusion of sobriety. wel tof dat je ineens 20mg geeft aan een vriend die het eens wil proberen. nogmaals nogmaals , stop met die benzooi en z-drugs want dit loopt verkeerd af. 40mg vind ik persoonlijk zeer onverstandig. nemen jullie er nog iets bij on The side ? Klik om te vergroten... Ik rook hier alleen nog een jointje boven op maar meer niet. voor mij is benzos en z-drugs ook gewoon een no go nietmeer en je mag zeker zijn dat ik er niet aan vast zit want dan zou ik niet gewoon zonder lijk een roosje kunnen slapen of me goed voelen zonder. maar toch bedankt voor de meningen want blijkbaar is het tovh niet zo verstandig om zolpidem hoog te doseren!"