Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums50mg desoxypipradol vaped help!!!

50mg desoxypipradol vaped help!!!

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
benzzzy zei:
Net 6mg pyrazolam 10 mg diazepam biertje
Klik om te vergroten...
Oke, je opent hier dus een topic met een hulpvraag, maar je doet én niets met wat er gezegd word én je gaat vrolijk door?
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mevrouw Pløp zei:
Oke, je opent hier dus een topic met een hulpvraag, maar je doet én niets met wat er gezegd word én je gaat vrolijk door?
Klik om te vergroten...
Voor dit soort momenten mis ik echt een :grimacing: -yikes reactieknop.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zit net te lezen op PsychonautWiki hoe het zit met het doseren van desoxypipradrol en je zit gewoon 10x boven de dosis die als zeer hoog beschouwd wordt. Geen wonder dat je last kreeg van je hart. Doe even fucking normaal man.

Screenshot_20220913-070428_Chrome.png
Screenshot_20220913-070254_Chrome.png
Screenshot_20220913-070301_Chrome.png
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
benzzzy zei:
Net 6mg pyrazolam 10 mg diazepam biertje
Klik om te vergroten...

Had het aan mij gelegen kreeg je een perma. Iedereen hier ooh benzy stoppen, herpak je, dit, dat,... wat doe jij? Schijt hebben en nog een dosering met 3 middelen posten. Die fase heb je al meermaals gehad op dit forum...
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
benzzzy zei:
Johnnie dmred label wiskey
Klik om te vergroten...

benzzzy zei:
Net wakker 50mg doxylamine rn meer bier en whiskey zo naar bed
Klik om te vergroten...

benzzzy zei:
Desoxypipradol uit meth pijp
Klik om te vergroten...

benzzzy zei:
Let’s go
Klik om te vergroten...

benzzzy zei:
10mg afgewogen en nog wat ge eyeballed
Klik om te vergroten...

benzzzy zei:
De beste keuze in mijn leven .
Dankzij deze 20 gram meth en 10 gram heroïne leef ik nu vrij in Duitsland en niet in een gesticht .
Klik om te vergroten...

benzzzy zei:
De drugs waren niet echt een goede keuze daar ben ik het mee eens.
Maar zonder die drugs had ik nooit de keuze gemaakt weg te lopen en met mijn vriendin te leven.
Als ik die meth niet had gedaan was ik nog steeds gevangen.

Dus ja ik ben blij dat ik dit heb gedaan .
Hey was waarschijnlijk niet de beste keuze ooit.
Maar het heeft me wel naar een betere plek gewezen.
Klik om te vergroten...

benzzzy zei:
Ik ben serieus 4500 euro kwijt geraakt op weg naar Duitsland weet nog steeds niet hoe
Klik om te vergroten...

benzzzy zei:
I fucked up ….
Heb desoxypipradol gevaped wel 5 keer 5-10mg.

heb een deal gemaakt met een vriend en ga zo pyrazolam ophalen …
Klik om te vergroten...

benzzzy zei:
100mg quetiapine 15mg mirtazepine
Klik om te vergroten...

benzzzy zei:
100mg quetiapine en 15mg mirtazepine ha zo uurtje met de trein om benzos op te hallen
Klik om te vergroten...

benzzzy zei:
Fuck…,
Klik om te vergroten...

benzzzy zei:
50mg desoxypipradol 100mg quetiapine 30mg mirtazepine 10bier hart doet pijn
Klik om te vergroten...

benzzzy zei:
Gaat beter net 1.5mg pyraz gehad
Klik om te vergroten...

benzzzy zei:
Net 6mg pyrazolam 10 mg diazepam biertje
Klik om te vergroten...
Gister in een etmaal (er van uitgaande dat je herhaaldelijk dezelfde dosissen hebt gepost en niet steeds opnieuw hebt gebruikt):

Johnny Red Label, whiskey
50 mg doxylamine (2x de aanbevolen dosis als hulpmiddel bij slapen)
meer dan 11 Bier
50mg Desoxypipradol (6,25 keer de heavy dose, die kan leiden tot psychose en manie)
100mg quetiapine
6mg pyrazolam
10mg diazepam

Je combineert alles, zonder grenzen. Je vraagt hulp maar negeert alles wat mensen zeggen.

En je noemt crystal meth en heroïne de beste keuze van je leven, omdat je daardoor niet meer in een kliniek woont maar met je vriendin leeft? Ik denk dat die keuze je dood wordt, mogelijk ook die van je vriendin.

Ik heb al een aantal weken het gevoel dat ik naar een trein zit te kijken die op een afgrond af dendert en de enige reden dat hij er nog niet in is gestort is dat de afgrond af en toe net op tijd verspringt. Maar remmen, ho maar.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
benzzzy zei:
Hart doet geen pijn meer voel me ok
Klik om te vergroten...
Dit zij je alleen maar omdat je doped up was, verdoofd en high roepen dat het allemaal oké is en vervolgens wanneer je je mentaal miserable voelt en fysiek dying voelt door withdrawal ga je lopen miepen hoe kut je leven is en hoe dom je bezig bent en hoe angstig je bent.

Je bent in denial @benzzzy ik hoop echt dat je dit een keertje in gaat zien. Ik zeg niet dat in het gesticht zitten het juiste pad was voor jou om te bewandelen en de juiste plek om te ziin maar ik zeg wel dat je problemen verdoven met drugs zeker niet de juiste weg is om te bewandelen.


Meth en heroïne ne de beste keuze van je leven..... Wil je net als jesse pinkman's druggie chick speedballend dood gaan ?

Sorry als dit onaardig is maar de ugly truth is nooit leuk om aan te horen.

✌🏼👋🏻👍🏻
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Lieve mensen van het forum hier. Voel je a.u.b niet verantwoordelijk voor mensen die zo hun volwassen leven zelf aant verkloten zijn.
Benzzy maakt zijn eigen keuzes en zal uiteindelijk zelf opde blaren moeten zitten en de gevolgen ondervinden daarvan..

Leuk is anders maar scheelt een hoop frustratie//zorgen//teleurstellingen.

Minder aandacht geven is naar mijn idee de beste oplossing!
En hoe vervelend ook, alleen Ben kan zichzelf helpen (laten helpen)

✌🏻
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
@benzzzy ga nou 's hulp zoeken man. Ik weet dat je mij haat maar je moet echt professionele hulp inschakelen of je hart zegt: "dit gaan we niet doen".
Klik om te vergroten...
Dit!

Word eem wakker mien jonge! We hebben je al vaker er zo aan toe gezien. Pak jezelf nou 's effe bij de kloten en laat ze je leiden naar de beste therapie die je verdient!

Want laten we eerlijk zijn, jij ook vooral tegen jezelf: je bent nog maar 24... Er is nog zoveel moois om voor te leven. Je zit in de bloei van je leven man, pak die kans! 💪🏻
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
De avond na de desoxypipradol hebben we wat benzos gehaald 10mg Xanax 12mg pyrazolam 80mg diazepam en een fles 40% 0.7l alcohol…..

sliep als een baby
De dag erna mezelf inslaap gedronken met fles wodka en net heroïne gekocht.
De 200mg Rilmazafone 5g HHC en de 5 gram 4mmc is er waarschijnlijk snel 😌
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
benzzzy zei:
De avond na de desoxypipradol hebben we wat benzos gehaald 10mg Xanax 12mg pyrazolam 80mg diazepam en een fles 40% 0.7l alcohol…..

sliep als een baby
De dag erna mezelf inslaap gedronken met fles wodka en net heroïne gekocht.
De 200mg Rilmazafone 5g HHC en de 5 gram 4mmc is er waarschijnlijk snel 😌
Klik om te vergroten...
Lees je überhaupt wat mensen tegen je zeggen?
A
AlwaysTryingLid
01-01-2024, 00:00
#11
benzzzy zei:
net heroïne gekocht.
De 200mg Rilmazafone 5g HHC en de 5 gram 4mmc is er waarschijnlijk snel 😌
Klik om te vergroten...
Eerlijk gezegd, met ook nog zo'n smiley erachter voelt het nu inmiddels als mensen bewust zorgen willen laten maken al dan niet willen shockeren.

Ik kan hierin niet anders zeggen.
Wat ongelooflijk jammer voor jezelf en je vriendin dat je duidelijk niet meer leven wil.

Ik wens je het allerbeste.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
benzzzy zei:
De avond na de desoxypipradol hebben we wat benzos gehaald 10mg Xanax 12mg pyrazolam 80mg diazepam en een fles 40% 0.7l alcohol…..

sliep als een baby
De dag erna mezelf inslaap gedronken met fles wodka en net heroïne gekocht.
De 200mg Rilmazafone 5g HHC en de 5 gram 4mmc is er waarschijnlijk snel 😌
Klik om te vergroten...
Heel veel plezier en geniet ervan 🥰
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Lees je überhaupt wat mensen tegen je zeggen?
Klik om te vergroten...

Ik weet niet wat hier kwalijker zou zijn: dat hij het oprecht gewoon niet leest, of dat hij het wel leest en dan alsnog zo’n ‘luchtige’ reactie plaatst.

Benzzzy, it’s up to you, ik wil je heel veel sterkte wensen maar aangezien je toch niet luistert, denk ik dan ook niet dat het nog zin heeft om dit soort topics te openen. Alle raad die je krijgt sla je in de wind. Waarom vraag je er dan überhaupt om…
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit is hopelijk een troll of niet?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
92999AFE-FB9A-4E2A-B5C6-1C82835F4DA4.gif
S
StarshineLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb wel met je te doen. Waar ben je zo bang voor? Ben je banger voor het leven dan de dood? Of voor jezelf?

Ik zie dat je nergens op reageert. En ik snap wel dat je het allemaal liever niet hoort. Toch wens ik dat je het wat rustiger aan gaat doen man. Sterkte
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb dit net gedaan met 10bier 100mg quetiapine en 30mg mirtazepine.

mijn hart voelt raar werd ook 1k super duizelig ben bang.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hart doet geen pijn meer voel me ok
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
@benzzzy ga nou 's hulp zoeken man. Ik weet dat je mij haat maar je moet echt professionele hulp inschakelen of je hart zegt: "dit gaan we niet doen".
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Welke hulp verwacht je hier? Je bent de afgelopen weken al vaak genoeg heel lief benaderd door mensen over je absurde gebruik (dat je veel hebt meegemaakt en doormaakt is imo geen excuus) omdat ze zich zorgen om jou en je vriendin maken, waar je geen gehoor aangeeft. Volgens mij heb je goeie reden bang te zijn. Ik hoop alleen dat je er van leert.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."