#1
Iemand ook nu aan de drugs, maar moet morgen gewoon sochtends aan t kerstontbijt met de familie?
3mmc..Wat klinkt dit kut.
Wat heb je gebruikt?
Ik ook nu man. en ik moet ook aan het ontbijt helaas kutzooi3mmc..
kutzooi
nouja slapen is me nog redelijk gelukt gelukkig. net wakker dus. Zo lekker stouwenVolgende x niets nemen dan valt dat ontbijt gewoon lekker 😅.
Wordt eerder een lunch dan een ontbijt.nouja slapen is me nog redelijk gelukt gelukkig. net wakker dus. Zo lekker stouwen
Fixed it ✌🏻Wordt eerder een brunch dan een ontbijt.
Als je nou gewoon een wake-and-bake doet en dan knetterstoned bij het ontbijt aankomt dan kun je in ieder geval goed etenIemand ook nu aan de drugs, maar moet morgen gewoon sochtends aan t kerstontbijt met de familie?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."