Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gisteren nog beetje gek gedaan, en vandaag kerstetentje om 14u gehad. Ging prima, heb nu wel niet zo heel gek gedaan ook niet"
"Mijn ervaring met België: Ik heb lange tijd vanuit de US melatonine 3mg besteld omdat dit een pak goedkoper was dan dat ik ze door de apotheker op voorschrift moest laten maken. Dit was trouwens nog vóór dat de EU zich met heel het melatonine-verhaal bemoeide, en je in heel europa (behalve België) melatonine tot 5mg zonder voorschrift overal kon krijgen. De bestelling kwam dan vanuit de US in Frankrijk aan, en werd via Frankrijk naar België vervoerd. Totdat ik op een dag een brief van het FAGG in de bus had. Ik moest een boete betalen, de goederen waren in beslag genomen onder de noemer "illegale invoer van medicamenten op voorschrift", en omdat het mijn eerste keer was kwam ik er met een boete van onder de 100€ van af (weet het juiste bedrag zo niet meer van buiten). Stond wel duidelijk in de brief dat ik bij een volgende constatering voor de rechtbank moest verschijnen en me dan een veel hogere geldboete en/of een celstraf stond te wachten. Heb ook lange tijd via darkweb besteld. Dit ging altijd goed dmv brievenbuspakjes onder een pseudoniem, echter is er 1x een pakje onderschept en nadien nog 2x geprobeerd te bestellen (waarvan de 2e keer zo'n 3 jaar nadien), waarvan beide keren niets was aangekomen. Ik vermoed dus dat ze mijn adres geflagged hebben"
"FredKroket zei: Gebruik minimaal een vpn en niet je eigen naam voor bestellingen van darkweb. En het liefst ook vanaf een geïsoleerde Linux omgeving. Dat soort zooi bestellen op clearweb en naar je eigen adres laten versturen is vragen om problemen. Klik om te vergroten... VPN in combinatie met TOR kán er juist voor zorgen dat het des te gemakkelijker is om iemand op te sporen heb ik eens gelezen. Weet het fijne er niet precies van, maar misschien toch handig om eerst eens goed uit te zoeken. Qua Linux-omgeving gebruikte ik destijds altijd Tails, gezien de focus op anonimiteit."
"Na een paar mislukte pogingen, nu al een tijdje succesvol van de antidepressiva af (wellbutrin/escitalopram). Hier voor in de plek neem ik nu 's avonds 5-HTP en 's ochtends 20 mcg 1P-LSD, samen met nog een aantal voedingssuplementen om mijn lichamelijke "levels" op een goed niveau te houden. Ik moet zeggen dat ik me meer en meer weer "mezelf" voel, zonder onderdrukt te zijn door de meds. Momenteel is de ritalin aan de beurt, maar ook hier wil ik minstens een 6-tal maanden voor uittrekken om dit af te bouwen. Ik word sowieso iedere 3 maanden medisch uitgebreid gechecked, waardoor de bloed- en urinewaarden goed opgevolgd kunnen worden en hierdoor bepaalde supplementen eventueel bijgesteld kunnen worden."
"Mevrouw Pløp zei: Als dit de laatste tijd vaker gebeurt gebruik je misschien gewoon te vaak en te veel? Less is more, en zorg dat je voldoende lange pauzes neemt. Zorg dat je gezond eet, probeer een gezond slaapritme aan te houden en je maag en darmen zo min mogelijk te belasten. En als het niet lukt minder/minder vaak te gebruiken is het misschien tijd om hulp te zoeken Klik om te vergroten... Ik merk de laatste tijd inderdaad dat de weekenden dat ik niets gepland heb (die de laatste tijd toch vaker voorvallen dan anders) sneller geneigd ben om eens een paar lijntjes 3C en 2F te pakken om een beetje af te kunnen schakelen. Zeker omdat de mentale kater goed te doen is in de week erop ligt hier best wel wat risico om het nÃet te doen in de weekenden. Probleem is ook dat ik momenteel nog een voorraadje heb liggen wat het gemakkelijker maakt om in 't weekend toch nog ff wat te pakken. Voldoende lange pauzes heb ik vaker gelezen, maar wat is dat in het geval van deze RC's? Doordat ik het mentaal namelijk totaal niet moeilijk heb achteraf vind ik dit dus moeilijk in te schatten. Iets wat bijv. met XTC wel heel goed is aan te voelen."
"Helleuw! Vrijdagavond na het werk weer iets te gek gedaan.. de nacht begonnen met capsule 6-apb (succinate) 100mg, in de loop van de nacht nog eens 70mg en tegen de vroege ochtend nog eens 100mg. Daarbij nog in 't verloop afwisselend lijntjes 2F-DCK, 3-CMC en nog een klein beetje keta gepakt. Nou merk ik de laatste tijd dat ik, als ik er klaar mee ben, moeilijk tot niet in slaap val, en als ik eenmaal in slaap val (meestal door totale uitputting) ik na een 2-tal uurtjes weer klaarwakker (maar nog steeds gebroken van vermoeidheid) ben. Dit gebeurd de laatste tijd dus vaker en word telkens heviger. Wat er nu de laatste tijd ook bijgekomen is, is dat ik de dag na gebruik tot 3-4 dagen nadien ontzettende last heb van steken in de maagstreek die op hun beurt weer vervelende darmkrampen veroorzaken. Dokter heeft me nu omeprazol voorgeschreven die gelukkig vanaf dag 2 redelijk z'n werk begint te doen. Nu ben ik benieuwd of iemand nog extra tips/maatregelen tegen deze vervelende bijwerkingen heeft? Voldoende rust pakken tussen het gebruik sowieso, I know, ik werk eraan 😅 Maar ben vooral benieuwd hoe jullie dit soort bijwerkingen op het moment zelf oplossen."
"MR_CHIP zei: vind je het heel gek? Klik om te vergroten... Nee vind ik niet, maar dat is ook niet wat ik vraag 😅 Ik weet waar ik mee bezig ben, en ik weet dat dit niet erg verstandig is, ben ik me volledig van op de hoogte 😉"
"nóg wakker hier"
"32 uur (1 dag & 8 uur) na eerste dosis: Vrij goed geslapen (8 volle uren zonder onderbreking) in combinatie met een halfje diazepam en een half uurtje mindfulness voor het slapen gaan. Ik voel me weer redelijk goed, nog wel altijd licht verkrampt gevoel in de kaken/spieren en druk op m'n borstkas. Hopen dat het de komende dagen alleen maar betert, of toch op z'n minst blijft zoals het nu is. Ik merkte dat ik gisteren totaal geen behoefte had om iets te doen in huis, vandaag toch al wat dingen kunnen doen en qua mood ook al wat positiever."
"Cardboard zei: Hardnekkige kater joh. NAC of Alfa Liponzuur en magnesium supplementen zouden nog wat kunnen helpen voor je lichaam om te herstellen. Magnesium kan ook wat ondersteunen bij slaap en spier(ont)spanning. Klik om te vergroten... Best wel, al moet ik zeggen dat ik buiten het niet in m'n ritme komen (waar ik vaak last van heb, ook als ik niets vooraf gedaan heb) al weer redelijk op pijl ben momenteel 😅 Dit zijn de supplementen dat ik sowieso dagelijks pak: 's ochtends: - 5-HTP (150mg) - Green Tea extract - Maca extract - Passiflora extract (enkel doordeweeks) - Omega-3 - MultiVit&Min 's middags: - 5-HTP (150mg) - Magnesium - Passiflora extract (enkel doordeweeks) 's avonds: - 5-HTP (150mg) - GABA plus melatonine - Magnesium nacht"