ik ga morgen de huisarts bellen dankjulliewel ❤️
Super aardig van je.. Ik leidt nu onder een wetswijziging in 2009. Dat ggz instellingen elk jaar miljarden euro’s minder krijgen als ze nodig hebben terwijl er zoveel vraag naar hulp is.. Ik las laatst in een krant iets over drugsgebruik onder jongeren in eindhoven, dat daar WEL 16 minderjarigen (14-17 jaar) wel eens een pil had gedaan. Ik kan met volle zekerheid zeggen dat ongeveer 1/6de van de 14 tot 18 jarigen in twente harddrugs hebben geprobeerd. Ik heb zelf de keiharde waarheid gezien. Letterlijk 11 - 12 jarige jongetjes die naar de dealer gingen voor miauw. toen ik die leeftijd had ging ik snoepjes halrn bij de kruidvat voor dat geld. Soma ik vraag me af waar de wereld naartoe gaat..Ik weet dat dit de laatste reactie is waar je op zit te wachten maar stop alsjeblieft met die troep.. Je bent je leven eigenhandig aan het verneuken, als je nu stopt ben je jezelf over een half jaar waarschijnlijk enorm dankbaar. Vul je leven op met andere dingen dan drugs, ga een instrument leren, boeken lezen, ga desnoods naar de kerk. Meer heb 'k niet toe te voegen, heb dit topic met open mond en natte oogjes zitten lezen.. Zoek alsjeblieft hulp, je kan het![]()
Neem contact op met de huisarts(enpost), wij zijn geen artsen!er zijn rode vlekken rond injectieplaats gekomen, het voelt alsof er 2 bubbels in mn arm zitten en als ik mijn arm beweeg voelt hij als gwebroken. weet iemand wat dit kan zijn?
er zijn rode vlekken rond injectieplaats gekomen, het voelt alsof er 2 bubbels in mn arm zitten en als ik mijn arm beweeg voelt hij als gwebroken. weet iemand wat dit kan zijn?
Klinkt een beetje alsof je per ongeluk in een drugs naald bent gevallen.er zijn rode vlekken rond injectieplaats gekomen, het voelt alsof er 2 bubbels in mn arm zitten en als ik mijn arm beweeg voelt hij als gwebroken. weet iemand wat dit kan zijn?
hor kan ik je bereiken?
Was benieuwd naar het antwoord van de huisarts mocht je het willen delen tenminste! Blijft natuurlijk privé dus snap het als je dat liever privé houd.ik ga morgen de huisarts bellen dankjulliewel ❤️
huisarts heeft morgen (vrijdag) pas tijd, ik zal de uitslag bekend maken als ik die hebWas benieuwd naar het antwoord van de huisarts mocht je het willen delen tenminste! Blijft natuurlijk privé dus snap het als je dat liever privé houd.
Succes in ieder geval, de dosis en route van inname zijn zorgelijk. Fijn dat je contact opneemt met iemand die goede tips heeft!
Is er iemand die je in kunt lichten of die je kan helpen? Ik wil je geen negatieve gevoelens geven, maar dit ga je niet lang volhouden vriend! (als in, je letterlijke einde kan dichtbij zijn op deze manier)huisarts heeft morgen (vrijdag) pas tijd, ik zal de uitslag bekend maken als ik die heb
huisarts heeft morgen (vrijdag) pas tijd, ik zal de uitslag bekend maken als ik die heb
Hij verward inhoud met gewicht waarschijnlijk.Heus wel. Je kan een halve gram zelfs in 1ml water oplossen. En hoe minder water hoe sneller hij inkickt.
Ligt aan de substantie natuurlijk. En nog een aantal factoren die we voor het gemak even vergeten.Heus wel. Je kan een halve gram zelfs in 1ml water oplossen. En hoe minder water hoe sneller hij inkickt.
Kan alleszins uit eigen ervaring bevestigen dat 600mg 3-mmc volledig oplosbaar is in water. Uiteraard een achterlijke dosis.Ligt aan de substantie natuurlijk. En nog een aantal factoren die we voor het gemak even vergeten.
Maar idd een halve gram 3cmc op 1ml klinkt reëel. En voor pluggen werkt het dan sneller in. (Nu niet een halve gram pluggen, slecht idee. Da's echt een mega dosis)
Voor spuiten zou ik echt heel erg oppassen met zulke bizar sterke oplossingen. Kans is groot dat het zwaar corrosief is en je weefsel sloopt. Naast de grote risico's op OD.
Serieus? Ik heb dat een keer geprobeerd in een glas (iets van 100mg) en ik bleef maar roeren maar er loste niks op hoor.Kan alleszins uit eigen ervaring bevestigen dat 600mg 3-mmc volledig oplosbaar is in water.
Ik neem een klein dopje, doe er kristallen in en dan spuit ik 1ml water in het dopje. Daarna crush ik alles en draai het dopje wat in rondjes. Het is slimmer om eerst water toe te voegen alleer je alles plet omdat het dan direct absorbeert.Serieus? Ik heb dat een keer geprobeerd in een glas (iets van 100mg) en ik bleef maar roeren maar er loste niks op hoor.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."