Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc injecteren

3cmc injecteren

60 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
Gezien dat 4-CMC cytotoxic is zou ik dit middel gewoon door de plee spoelen.
Bron : https://www.researchgate.net/public...fferentiated_and_Differentiated_SH-SY5Y_Cells
S
StartedYoungStillProblemsLid
nausea zei:
Ik weet dat dit de laatste reactie is waar je op zit te wachten maar stop alsjeblieft met die troep.. Je bent je leven eigenhandig aan het verneuken, als je nu stopt ben je jezelf over een half jaar waarschijnlijk enorm dankbaar. Vul je leven op met andere dingen dan drugs, ga een instrument leren, boeken lezen, ga desnoods naar de kerk. Meer heb 'k niet toe te voegen, heb dit topic met open mond en natte oogjes zitten lezen.. Zoek alsjeblieft hulp, je kan het :redheart:
Klik om te vergroten...
Super aardig van je.. Ik leidt nu onder een wetswijziging in 2009. Dat ggz instellingen elk jaar miljarden euro’s minder krijgen als ze nodig hebben terwijl er zoveel vraag naar hulp is.. Ik las laatst in een krant iets over drugsgebruik onder jongeren in eindhoven, dat daar WEL 16 minderjarigen (14-17 jaar) wel eens een pil had gedaan. Ik kan met volle zekerheid zeggen dat ongeveer 1/6de van de 14 tot 18 jarigen in twente harddrugs hebben geprobeerd. Ik heb zelf de keiharde waarheid gezien. Letterlijk 11 - 12 jarige jongetjes die naar de dealer gingen voor miauw. toen ik die leeftijd had ging ik snoepjes halrn bij de kruidvat voor dat geld. Soma ik vraag me af waar de wereld naartoe gaat..
M
Mevrouw PløpLid
Denken dat je die drugs nodig hebt om te voelen dat je nog leeft is vooral je verslaving die spreekt.

Niemand hier gaat je erbij helpen om je lijf en je leven verder kapot te maken op deze manier. Tenminste, dat hoop ik van harte.

Zoek hulp!
S
er zijn rode vlekken rond injectieplaats gekomen, het voelt alsof er 2 bubbels in mn arm zitten en als ik mijn arm beweeg voelt hij als gwebroken. weet iemand wat dit kan zijn?
M
Mevrouw PløpLid
StartedYoungStillProblems zei:
er zijn rode vlekken rond injectieplaats gekomen, het voelt alsof er 2 bubbels in mn arm zitten en als ik mijn arm beweeg voelt hij als gwebroken. weet iemand wat dit kan zijn?
Klik om te vergroten...
Neem contact op met de huisarts(enpost), wij zijn geen artsen!
M
MoestuinierLid
Klik om te vergroten...

Een huisarts zal je hier het best mee kunnen helpen. Drugsforum kan jou helpen met druggerelateerde zaken en preventie. Met dit soort problemen heb je medische hulp nodig!
D
DirkdirkLid
Klik om te vergroten...
Klinkt een beetje alsof je per ongeluk in een drugs naald bent gevallen.
D
DirkdirkLid
Ik heb met je te doen man, volgens mij gaat het echt helemaal niet lekker met je. Hoop dat je uit de put komt.
D
DirkdirkLid
Heb je misschien een spier/pees geraakt? Ik denk dat die is gaan ontsteken.
L
Levensgenieter🌈Lid
Van spuiten kan je abcessen krijgen.

Spuit je dit in je aders? Ze kunnen inklappen door regelmatig spuiten. Soms komt dat niet meer goed.
C
ChefCurryLid
Ik schrik een beetje van je bericht man. Aub probeer te stoppen want die troep is het niet waard. Je kan het!
L
LucidLucyLid
Ik herken mezelf hier een beetje in. Ik heb ook last gehad van wat je omschrijft. Enige advies dat wijs is om te geven is om asap medische hulp in te schakelen.

Het lijkt erop dat je wat schade aan aders en mogelijk pezen en zenuwen hebt gedaan. Is het niet van het prikken dan wel van de corrosie van je middelen. 0,5g in 2,5ml is erg serieus.
Ik kan weleens foto's met je delen hoe het eruit gaat zien als je hiermee doorgaat. Maar die laat ik voor nu even op het forum bespaard.
Maar goed, alleen een arts kan hier iets zinnigs over zeggen.

Als je toch zo nodig moet gebruiken. Probeer andere ROA's te hanteren. Slikken en pluggen zijn prima alternatieven om je neus en aders te besparen.
En pluggen werkt bijna net zo goed als spuiten.

En met zulke hoeveelheden is het echt tijd om het tij te keren man. Ik kan je nog wel wat klinieken aanraden. Sommigen werken met hele korte wachttijden, zeker in zulke serieuze situaties.
S
LucidLucy zei:
Ik herken mezelf hier een beetje in. Ik heb ook last gehad van wat je omschrijft. Enige advies dat wijs is om te geven is om asap medische hulp in te schakelen.

Het lijkt erop dat je wat schade aan aders en mogelijk pezen en zenuwen hebt gedaan. Is het niet van het prikken dan wel van de corrosie van je middelen. 0,5g in 2,5ml is erg serieus.
Ik kan weleens foto's met je delen hoe het eruit gaat zien als je hiermee doorgaat. Maar die laat ik voor nu even op het forum bespaard.
Maar goed, alleen een arts kan hier iets zinnigs over zeggen.

Als je toch zo nodig moet gebruiken. Probeer andere ROA's te hanteren. Slikken en pluggen zijn prima alternatieven om je neus en aders te besparen.
En pluggen werkt bijna net zo goed als spuiten.

En met zulke hoeveelheden is het echt tijd om het tij te keren man. Ik kan je nog wel wat klinieken aanraden. Sommigen werken met hele korte wachttijden, zeker in zulke serieuze situaties.
Klik om te vergroten...
hor kan ik je bereiken?
L
Levensgenieter🌈Lid
Je
hor kan ik je bereiken?
Klik om te vergroten...

Je kan haar een privé bericht sturen.
T
TijdloosLid
ik ga morgen de huisarts bellen dankjulliewel ❤️
Klik om te vergroten...
Was benieuwd naar het antwoord van de huisarts mocht je het willen delen tenminste! Blijft natuurlijk privé dus snap het als je dat liever privé houd.

Succes in ieder geval, de dosis en route van inname zijn zorgelijk. Fijn dat je contact opneemt met iemand die goede tips heeft!
S
Tijdloos zei:
Was benieuwd naar het antwoord van de huisarts mocht je het willen delen tenminste! Blijft natuurlijk privé dus snap het als je dat liever privé houd.

Succes in ieder geval, de dosis en route van inname zijn zorgelijk. Fijn dat je contact opneemt met iemand die goede tips heeft!
Klik om te vergroten...
huisarts heeft morgen (vrijdag) pas tijd, ik zal de uitslag bekend maken als ik die heb
b
bossenaar567Lid
huisarts heeft morgen (vrijdag) pas tijd, ik zal de uitslag bekend maken als ik die heb
Klik om te vergroten...
Is er iemand die je in kunt lichten of die je kan helpen? Ik wil je geen negatieve gevoelens geven, maar dit ga je niet lang volhouden vriend! (als in, je letterlijke einde kan dichtbij zijn op deze manier)

Zoek hulp! De zon schijnt altijd achter de wolken.
M
MoestuinierLid
Klik om te vergroten...

Wat was het verdict bij je arts?
N
Nihilist88Lid
Mijn eerste indruk bij het zien passeren van zulke buitenproportionele dosissen, 6/7 gram? 😱 Maar dan werd het verder alleen maar meer fucked up. Je snuift letterlijk je neus kapot, maar ook je nog jonge hersenen n je ganse lijf. Ga je zelf op zeer onverantwoorde wijze oplossingen maken om te injecteren😱 Goed dat je ondertussen langs de huisarts bent geweest. @StartedYoungStillProblems weet je al iets meer? Neem ook goede vrienden en familie in vertrouwen, waar je dit leed (want dat is dit toch wel), mee kan delen en zodat je er niet alleen vr staat.
Sterkte en STOP sowieso met dat injecteren n de rest van je jonge lijf nr de maan te helpen.
L
LucidLucyLid
Lichamelijke ontsteking of bacteriële ontsteking?
Anyway ik moet niet voor dokter gaan spelen. Maar ben wel benieuwd.

Houd de boel goed in de gaten. Als de plekken rood en warm worden, zeker snel actie ondernemen. Bacteriële infecties kunnen snel verergeren en kunnen serieuze gevolgen hebben.

Heb je het met de huisarts ook gehad over eventuele verslavingszorg?
Lijkt me toch dat de arts daar niet aan voorbij gaat?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."