Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCarnaval en drugs

Carnaval en drugs

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vind karnaval maar een marginale bedoening.
M
MyBadLifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik gebruik bijna altijd met uitgaan keta. En dus ook deze carnaval tijdens Karnaval Festival zaterdags maar ook gewoon bij de optocht in de kroegen 😂

ook flink erbij zuipen en blowen uiteraard
t
thetrustedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoihoi allemaal,

Ik ben eigenlijk benieuwd of er mensen zijn die wel eens drugs hebben gebruikt tijdens carnaval. Voornamelijk bedoel ik dan uppers, bijv 3mmc, cmc of coke. Heb dit zelf nooit gedaan maar hoor van een paar vrienden dat zij dit wel willen doen. Ik ben zelf erg benieuwd naar ervaringen en/of meningen van mensen hierover. Persoonlijk denk ik namelijk dat het met carnaval niet leuk is om helder te zijn terwijl iedereen super dronken is. Maar dit kan natuurlijk ook anders zijn! :)
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb dit weleens gedaan, maar voelt wel gek als iedereen dronken is. 😂
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik kon geen carnaval meer vieren zonder speed nadat ik dat had gedaan. Eerst net een glaasje teveel drinken om vervolgens een paar goeie lijnen te nemen.

Gevaarlijk wel... Want sindsdien kwam het na een aantal glazen alcohol, standaard uit op pep.

Andere drugs die ik wel gedaan zou hebben met carnaval zijn toch wel de amfetamines, coke of 3/4-mmc. Maar gegarandeerd icm alcohol. Zonder alcohol carnaval is lastig... Toch heel anders levelen.
t
thetrustedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Heb dit weleens gedaan, maar voelt wel gek als iedereen dronken is. 😂
Klik om te vergroten...
Ja dat is dus precies mijn ding haha. Je word er beetje nuchter en alert van maar als iedereen dronken is lijkt dat me zo kut haha
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, wij zijn van huis uit Protestants.

En in de jaren tachtig -in Tirol- waren mijn zusje en ik te jong.

Was trouwens pas nog in Keulen. Hotel was verbonden aan een karnavalsverein. Gasten hadden kostuums aan.

Het was net hallucineren zonder lysergamides.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hahaha ohhh carnaval zou ik zelf niet snel verneuken met een upper :grin:. Volgens mij kun je toch beter aangeschoten zijn.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga overmorgen naar Karnaval Festival (carnavals muziek in een hardcore/hardstyle jasje), en dan jaag ik er wel een upper doorheen hoor 😉
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gemberthee zei:
Hahaha ohhh carnaval zou ik zelf niet snel verneuken met een upper :grin:. Volgens mij kun je toch beter aangeschoten zijn.
Klik om te vergroten...
En zonde van je upper, iedereen is dan in zo'n andere stemming, dat sluit niet echt aan idd.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lemmy zei:
Vind karnaval maar een marginale bedoening.
Klik om te vergroten...

Wat 'ben' jij?

Van huis uit?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casrus zei:
Wat 'ben' jij?

Van huis uit?
Klik om te vergroten...

Een zoekende ziel.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ljuv zei:
Nee.
Klik om te vergroten...

l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lemmy zei:
Klik om te vergroten...
Ging nie over jouuuu,

Gewoon carnaval en drugs: nee. Ja svennie voor t slapen gaan hoogstens, maar gewoon Nee.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Ging nie over jouuuu,

Gewoon carnaval en drugs: nee. Ja svennie voor t slapen gaan hoogstens, maar gewoon Nee.
Klik om te vergroten...

:nomouth:

My mistake
t
thetrustedLid
01-01-2024, 00:00
#17
even om op mijn post terug te komen. heb het geprobeerd met zowel wel als geen drugs. mijn mening is dat het zonder veel leuker is, past veel meer bij carnaval! merk persoonlijk wel sinds ik
regelmatig gebruik, dat als ik niet gebruik ik gewoon veel sneller moe wordt van alleen alcohol waarmee ik vroeger langer door kon gaan van alleen alcohol. moet zeggen dat met
drugs op het meer gelijk maakt met een stapavond met drugs op, dus haalt de carnaval sfeer beetje weg….

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."