#1
Vind karnaval maar een marginale bedoening.
Ja dat is dus precies mijn ding haha. Je word er beetje nuchter en alert van maar als iedereen dronken is lijkt dat me zo kut hahaHeb dit weleens gedaan, maar voelt wel gek als iedereen dronken is. 😂
En zonde van je upper, iedereen is dan in zo'n andere stemming, dat sluit niet echt aan idd.Hahaha ohhh carnaval zou ik zelf niet snel verneuken met een upper. Volgens mij kun je toch beter aangeschoten zijn.
Vind karnaval maar een marginale bedoening.
Wat 'ben' jij?
Van huis uit?
Ging nie over jouuuu,
Ging nie over jouuuu,
Gewoon carnaval en drugs: nee. Ja svennie voor t slapen gaan hoogstens, maar gewoon Nee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."