#1
En dat kun je zegmaar wel leren in behandeling. Moet je dat alleen wel aan (kunnen) gaan.Hé vriend, stap maar is een keer in een leven zonder familie en vrienden. Het is logisch dat ik zo reageer want ik heb nooit dingen geleerd. Over hoe ik met dingen om moet gaan. Ik heb helemaal niemand waar ik mee praat op 19 jarige leeftijd. Jij kan je het helemaal niet voorstellen. Fijn weekend nog.
Anyway, heb je al een nieuw wachtwoord aangevraagd voor je andere account? Dubbelaccount is namelijk nog steeds niet toegestaan.
