Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaarse en gevoelloze lichaamsdelen van 3mmc

Paarse en gevoelloze lichaamsdelen van 3mmc

56 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Brykrs zei:
Hé vriend, stap maar is een keer in een leven zonder familie en vrienden. Het is logisch dat ik zo reageer want ik heb nooit dingen geleerd. Over hoe ik met dingen om moet gaan. Ik heb helemaal niemand waar ik mee praat op 19 jarige leeftijd. Jij kan je het helemaal niet voorstellen. Fijn weekend nog.
Klik om te vergroten...
En dat kun je zegmaar wel leren in behandeling. Moet je dat alleen wel aan (kunnen) gaan.

Anyway, heb je al een nieuw wachtwoord aangevraagd voor je andere account? Dubbelaccount is namelijk nog steeds niet toegestaan.
B
BrykrsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mevrouw Pløp zei:
En dat kun je zegmaar wel leren in behandeling. Moet je dat alleen wel aan (kunnen) gaan.

Anyway, heb je al een nieuw wachtwoord aangevraagd voor je andere account? Dubbelaccount is namelijk nog steeds niet toegestaan.
Klik om te vergroten...
Ja kan er weer in. Dit account kan weg.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Brykrs zei:
Hé vriend, stap maar is een keer in een leven zonder familie en vrienden. Het is logisch dat ik zo reageer want ik heb nooit dingen geleerd. Over hoe ik met dingen om moet gaan. Ik heb helemaal niemand waar ik mee praat op 19 jarige leeftijd. Jij kan je het helemaal niet voorstellen. Fijn weekend nog.
Klik om te vergroten...
No offense maar waar had je dan heimwee naar?

Okay ja wel offense dus eigenlijk en ook geen sorry, want mensen wijzen je hier alleen op je verslaafde brein dat smoesjes bedenkt. Er zijn niet eindeloos veel manieren om met je verslaving om te gaan namelijk. En op een bepaald niveau (bijvoorbeeld als je ledenmaten aangeven je gebruik niet meer te kunnen hendelen...) is er geen zachte hand meer mogelijk.

Hoop dat je dat inziet en kritischer op jezelf durft te zijn, in plaats van op forummers met goede bedoelingen. Daarnaast hoop ik ook dat je mooie mensen leert kennen met wie je wel dingen durft te delen. Zet m op.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, helaas een bekend verschijnsel bij 3m!

Door de iets te lange verslaving van een paar jaar, is dit bij mij permanent geworden. Je ziet het vooral wanneer ik het laat hangen, zoals hier:
20230329_180249.jpg
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Brykrs zei:
Ja kan er weer in. Dit account kan weg.
Klik om te vergroten...
Top gedaan
Z
ZweefLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit is het Raynaud syndroom. Vanaf de basisschool heb ik al herinneringen van abnormale koude handen maar rond mijn pubertijd werd het erger en ben ik naar de dokter gegaan. Zij heeft toen gezegd dat het raynaud syndroom is, en 26 jaar later heb ik er nog evenveel last van. Mijn moeder heeft het ook, dit is (althans voor mij) erfelijke rotzooi.

Des de meer aandacht ik het altijd gaf des de erger het altijd leek te worden. Dus ik let er al jaren niet meer op, ik krijg soms nog wel eens de opmerking van "zweef kijk eens naar je handen" en dan zie ik mensen soms naar mij kijken of ik naar het ziekenhuis moet ( ik let wel op mijn gezondheid maar ik negeer de blauwe handen)
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zweef zei:
Dit is het Raynaud syndroom. Vanaf de basisschool heb ik al herinneringen van abnormale koude handen maar rond mijn pubertijd werd het erger en ben ik naar de dokter gegaan. Zij heeft toen gezegd dat het raynaud syndroom is, en 26 jaar later heb ik er nog evenveel last van. Mijn moeder heeft het ook, dit is (althans voor mij) erfelijke rotzooi.

Des de meer aandacht ik het altijd gaf des de erger het altijd leek te worden. Dus ik let er al jaren niet meer op, ik krijg soms nog wel eens de opmerking van "zweef kijk eens naar je handen" en dan zie ik mensen soms naar mij kijken of ik naar het ziekenhuis moet ( ik let wel op mijn gezondheid maar ik negeer de blauwe handen)
Klik om te vergroten...
Maar wat hier benoemd word is paarse handen door vasoconstrictie door drugsgebruik🙈
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is Raynaud niet ook kenmerkend door ook vaak juist hele bleke vingers
Z
ZweefLid
01-01-2024, 00:00
#9
klopt
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Brykrs zei:
Nee ben er alweer uit.
Klik om te vergroten...
Waarom ben je er alweer uit?
B
BrykrsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Omdat ik helemaal in paniek ben geraakt daar. Ik heb me afgemeld en ben weg gegaan. Ga nu straks voor avondbehandelingen. 2x per week. Ik trok het niet slapen op een onbekende plek met onbekende mensen.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Brykrs zei:
Omdat ik helemaal in paniek ben geraakt daar. Ik heb me afgemeld en ben weg gegaan. Ga nu straks voor avondbehandelingen. 2x per week. Ik trok het niet slapen op een onbekende plek met onbekende mensen.
Klik om te vergroten...
Had je geen eigen kamer? Het is ook net zo spannend voor de andere mensen!
B
BrykrsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Harry In De Warrie zei:
Had je geen eigen kamer? Het is ook net zo spannend voor de andere mensen!
Klik om te vergroten...
Ja maar ik heb ontzettende heimwee naar mn eigen omgeving. Kan ik niks aan doen. Dus ik heb intake voor avondbehandelingen
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#14
Part time clean
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
Brykrs zei:
Ja maar ik heb ontzettende heimwee naar mn eigen omgeving. Kan ik niks aan doen. Dus ik heb intake voor avondbehandelingen
Klik om te vergroten...
Daar heb ik geen enkel vertrouwen in als ik nu zie hoe het met je gaat.
By the way: dit weet je zelf ook.

Heimwee naar drugs had je.

Die kliniek was je kans.
Denk daar nog maar eens goed over na.

Ik kan er ook niks aan doen dat de waarheid hard is.
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeehond zei:
Daar heb ik geen enkel vertrouwen in als ik nu zie hoe het met je gaat.
By the way: dit weet je zelf ook.

Heimwee naar drugs had je.

Die kliniek was je kans.
Denk daar nog maar eens goed over na.

Ik kan er ook niks aan doen dat de waarheid hard is.
Klik om te vergroten...
Precies.
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Brykrs zei:
Ja maar ik heb ontzettende heimwee naar mn eigen omgeving. Kan ik niks aan doen. Dus ik heb intake voor avondbehandelingen
Klik om te vergroten...
Je moet er zelf ook voor gaan. Anders heeft het geen zin.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
@Bryex en @Brykrs hetzelfde account? Dat is niet toegestaan. Je mag weer inloggen op je vorige account.

Verder eens met @Zeehond, je gaat dit niet in je eentje redden. Jij bent de enige die de stappen kan maken om jezelf een gelukkiger toekomst te geven en dat verdien je ook. Maar dat ga je alleen redden door ervoor te gaan af te kicken en alle hulp te accepteren.

En ja, op de moeilijke momenten zul je ontzettend heimwee hebben naar huis. En dat zijn juist de momenten waarop je NIET naar huis zou moeten gaan/kunnen/mogen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heimwee naar huis is je drugsmindset die smoesjes maakt om naar huis te gaan en weer te gebruiken. Gewoon door die zure appel heen bijten als je echt wil stoppen met gebruik. Vasoconstrictie is geen lachertje en kan schade toebrengen aan je lichaam.
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb ook al een keer of 7 in een kliniek gezeten en ik moet weer terug over 3 maanden om de diazepam af te bouwen en daarna een neuro psycholigisch onderzoek te laten doen. Gaat ook weer 7 a 8 weken duren als ik zo in kan schatten. Je zit daar nou eenmaal niet voor je lol, maar om je verslavingspatroon te doorbreken. Heimwee kan je hebben, maar ja het leven gaat niet alleen maar over rozen. En zorg dat je ambulante begeleiding hebt als je uit de kliniek komt. kliniek is voor de detox, het traject er na is het belangrijkste. Dat moet je gewoon goed geregeld hebben. Anders gaat het niet lukken.

En zoals @PsyTekz zegt: Gewoon door de zure appel heenbijten. Je zit daar niet voor je zweetvoeten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."