Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaarse en gevoelloze lichaamsdelen van 3mmc

Paarse en gevoelloze lichaamsdelen van 3mmc

56 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeehond zei:
Daar heb ik geen enkel vertrouwen in als ik nu zie hoe het met je gaat.
By the way: dit weet je zelf ook.

Heimwee naar drugs had je.

Die kliniek was je kans.
Denk daar nog maar eens goed over na.

Ik kan er ook niks aan doen dat de waarheid hard is.
Klik om te vergroten...
Precies.
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Brykrs zei:
Ja maar ik heb ontzettende heimwee naar mn eigen omgeving. Kan ik niks aan doen. Dus ik heb intake voor avondbehandelingen
Klik om te vergroten...
Je moet er zelf ook voor gaan. Anders heeft het geen zin.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Bryex en @Brykrs hetzelfde account? Dat is niet toegestaan. Je mag weer inloggen op je vorige account.

Verder eens met @Zeehond, je gaat dit niet in je eentje redden. Jij bent de enige die de stappen kan maken om jezelf een gelukkiger toekomst te geven en dat verdien je ook. Maar dat ga je alleen redden door ervoor te gaan af te kicken en alle hulp te accepteren.

En ja, op de moeilijke momenten zul je ontzettend heimwee hebben naar huis. En dat zijn juist de momenten waarop je NIET naar huis zou moeten gaan/kunnen/mogen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heimwee naar huis is je drugsmindset die smoesjes maakt om naar huis te gaan en weer te gebruiken. Gewoon door die zure appel heen bijten als je echt wil stoppen met gebruik. Vasoconstrictie is geen lachertje en kan schade toebrengen aan je lichaam.
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ook al een keer of 7 in een kliniek gezeten en ik moet weer terug over 3 maanden om de diazepam af te bouwen en daarna een neuro psycholigisch onderzoek te laten doen. Gaat ook weer 7 a 8 weken duren als ik zo in kan schatten. Je zit daar nou eenmaal niet voor je lol, maar om je verslavingspatroon te doorbreken. Heimwee kan je hebben, maar ja het leven gaat niet alleen maar over rozen. En zorg dat je ambulante begeleiding hebt als je uit de kliniek komt. kliniek is voor de detox, het traject er na is het belangrijkste. Dat moet je gewoon goed geregeld hebben. Anders gaat het niet lukken.

En zoals @PsyTekz zegt: Gewoon door de zure appel heenbijten. Je zit daar niet voor je zweetvoeten.
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik krijg vaak oranje,paars blauwe vlekken vanaf net boven mijn pols tot mn knokkels na sommige stims. Maar ook als ik het gewoon koud heb zonder middelen.
20230305_111436.jpg
B
BrykrsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
@Bryex en @Brykrs hetzelfde account? Dat is niet toegestaan. Je mag weer inloggen op je vorige account.

Verder eens met @Zeehond, je gaat dit niet in je eentje redden. Jij bent de enige die de stappen kan maken om jezelf een gelukkiger toekomst te geven en dat verdien je ook. Maar dat ga je alleen redden door ervoor te gaan af te kicken en alle hulp te accepteren.

En ja, op de moeilijke momenten zul je ontzettend heimwee hebben naar huis. En dat zijn juist de momenten waarop je NIET naar huis zou moeten gaan/kunnen/mogen.
Klik om te vergroten...
Kan niet meer inloggen op dat account. Idk waarom
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb een kliniek geprobeerd, maar dat bleek een hinderlijke onderbreking van mijn drugsgebruik
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit is er ook een om eens goed over na te denken:

Je hebt hulp nodig, en dat lijkt misschien gezichtsverlies, maar dat is het echt niet, geloof me. Een van de eerste lessen die ik leerde bij een opname was: Hulp vragen, stapje voor stapje dus niet alles tegelijk aanpakken, anders is de berg niet te overzien. En van dag tot dag. Vermijd gelegenheden als feesten, festivals, verjaardagen waar veel wordt gebruikt etc. Vermijd contact met andere verslaafden, hoe kut dat ook is, maar is zo belangrijk vooral het eerste jaar. Ik heb al mijn gebruikersvrienden in 2018 op de hoogte gesteld (die net zoveel zopen als ik, maar net deden of er geen probleem was), dat ik ging stoppen met alcohol. Van niemand heb ik een bericht teruggehad. En van wie ik het niet had verwacht, die dus geen verslaving hadden, zijn nu m'n beste vrienden. Je komt er direct achter wie je echte vrienden zijn. Dus ik heb binnen no time heel veel mensen leren kennen die me begrijpen, me nooit laten vallen, en altijd vragen als ik word uitgenodigd voor een verjaardag: "Vind je het ok als sommigen wat biertjes drinken? Of voel je je vandaag niet sterk genoeg?". En daar houden ze zich gewoon aan. Die mensen moet je gaan opzoeken en ook dat gaat je zoveel meer plezier opleveren. Als laatst heb ik een ander telefoonnummer aangevraagd, zodat oude vrienden me niet meer kunnen bereiken.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
JackAss69 zei:
Ik krijg vaak oranje,paars blauwe vlekken vanaf net boven mijn pols tot mn knokkels na sommige stims. Maar ook als ik het gewoon koud heb zonder middelen.
Bekijk bijlage 49708
Klik om te vergroten...

Mijn armen hebben er nog nooit zo uitgezien. Wel enigzins in de buurt. Mijn benen daarintegen zien er soms nog steeds zo uit.

Stoppen met drugs heeft het wel verbeterd. Stoppen met roken gaf bij mij nog wel het meeste effect denk ik. Maar de doorbloeding in mijn benen is echt slecht gewoon. Nou zal het injecteren en een paar gecollapste aders daar niet positief aan bij hebben gedragen.

Maar ook voordat ik begon met roken, drinken en drugs had ik hier al weleens last van. Vaak is dit ook een relatief onschuldige reactie op kou.

En dan heb je ook nog zoiets als het fenomeen van Raynoud. Maar dat ziet er nog veel extremer uit dan dit volgens mij.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
JackAss69 zei:
Ik krijg vaak oranje,paars blauwe vlekken vanaf net boven mijn pols tot mn knokkels na sommige stims. Maar ook als ik het gewoon koud heb zonder middelen.
Bekijk bijlage 49708
Klik om te vergroten...
Dat ziet er niet gezond uit.
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Dat ziet er niet gezond uit.
Klik om te vergroten...
Haha nee hè. Maar ik heb dit al vanaf ik kind ben.🤔😆
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
mrorange zei:
Dat bedoelde ik ook met voorbeeld Alzheimer.
Klik om te vergroten...
Soms lees ik te snel. Of te selectief 🤣

Zie het nu pas haha
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#14
JackAss69 zei:
Ik krijg vaak oranje,paars blauwe vlekken vanaf net boven mijn pols tot mn knokkels na sommige stims. Maar ook als ik het gewoon koud heb zonder middelen.
Bekijk bijlage 49708
Klik om te vergroten...
Die plekken maakt niet uit, weet ik van mijn arts! Maar dat je zo oranje bent, dat zou ik toch is laten na kijken.
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Speedboot1993 zei:
Die plekken maakt niet uit, weet ik van mijn arts! Maar dat je zo oranje bent, dat zou ik toch is laten na kijken.
Klik om te vergroten...
O lees net dat je het al van kinds af aan hebt. Dan maakt het zeker niks uit haha
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Speedboot1993 zei:
O lees net dat je het al van kinds af aan hebt. Dan maakt het zeker niks uit haha
Klik om te vergroten...
Ja klopt haha, m'n ma noemt het geappelde huid ofzo. Maar kan daar niks over vinden.
B
BrykrsLid
01-01-2024, 00:00
#17
JackAss69 zei:
Ik krijg vaak oranje,paars blauwe vlekken vanaf net boven mijn pols tot mn knokkels na sommige stims. Maar ook als ik het gewoon koud heb zonder middelen.
Bekijk bijlage 49708
Klik om te vergroten...
Joune zijn nog veel erger van die van mij. Damn.
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#18
PsyTekz zei:
Heb dit 1 keer gehad met versneden pep. Best paranoia van geworden. Maar als je het al sinds kind hebt, nooit aan gedacht om eens te laten onderzoeken?
Klik om te vergroten...
Nee heb er geen last van ofzo😅
B
BrykrsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Brykrs zei:
Joune zijn nog veel erger van die van mij. Damn.
Klik om te vergroten...
JackAss69 zei:
Ja klopt haha, m'n ma noemt het geappelde huid ofzo. Maar kan daar niks over vinden.
Klik om te vergroten...
Heb jij het ook op je knieën?
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Brykrs zei:
Heb jij het ook op je knieën?
Klik om te vergroten...
Nee niet echt. Maar ik heb wel gewoon gevoel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."