Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"HuisbaasBob zei: ik heb een kliniek geprobeerd, maar dat bleek een hinderlijke onderbreking van mijn drugsgebruik Klik om te vergroten... Hé vriend, stap maar is een keer in een leven zonder familie en vrienden. Het is logisch dat ik zo reageer want ik heb nooit dingen geleerd. Over hoe ik met dingen om moet gaan. Ik heb helemaal niemand waar ik mee praat op 19 jarige leeftijd. Jij kan je het helemaal niet voorstellen. Fijn weekend nog."
"Mevrouw Pløp zei: En dat kun je zegmaar wel leren in behandeling. Moet je dat alleen wel aan (kunnen) gaan. Anyway, heb je al een nieuw wachtwoord aangevraagd voor je andere account? Dubbelaccount is namelijk nog steeds niet toegestaan. Klik om te vergroten... Ja kan er weer in. Dit account kan weg."
"3MMC, de grootste killer qua drug is NL. Wat word dat veel gebruikt."
"Partyanimal1984 zei: Ik loop zelf al anderhalf jaar met dat spul te kloten, begon met 1 gram voor 3 dagen en dat werd al snel 3 gram voor 1 dag. Momenteel zit ik zelfs aan 5 tot 7 gr voor 2 dagen ongeveer. Ik heb het alleen alleen geprobeerd en niet gelukt om eraf te komen, dus ben bezig me op te laten nemen ook. Liever dat dan dat je jezelf een keer dood snuift omdat je geen maat meer weet te houden. Het is een heel vies verraderlijk spul, je denkt dat je controle hebt erover maar dat is al snel voorbij... daarom voor wie dit nooit gedaan heeft begin er niet aan beter Klik om te vergroten... Zit ook op 10g in 2,5 dag. Het sloopt me maar ik kan niet stoppen. Lig de hele dag op bed te gebruiken"
"Mevrouw Pløp zei: Tijd om hulp te zoeken! Klik om te vergroten... De 3mmc werkt gewoon niet meer. Komt dat doordat mijn serotonine op is?"
"Mijn benen en handen zijn compleet paars."
"PeterPostZegeld zei: ik heb nu sws alle dealers verwijders en gezegd dat ze me niet meer moeten appen of geven als ik toch probeer te kopen. Alleen een paar vrienden hebben nog de nummer van de dealers en ik heb met hun afgesproken dat ik minimaal 4 maanden tussen het gebruik moet hebben en alleen gebruik als ik uit ga naar een festival wat ik ook niet zo heel vaak doe dus ik heb wel volle vertrouwen erin. Wou zelf sww al stoppen want ik vlieg door mijn geld heen en ben fysiek en mentaal erg veel veranderd alleen is het in mn eentje niet gelukt om eraf te komen. Ik heb ook afspraak met huisarts over paar dagen en kijken wat voor advies ik van hun krijg om te minderen of af te kicken. Maar heb echt een goed gevoel erover en ben ook best trots op mezelf dat ik zover ben gegaan om dit op te lossen. Edit: wou ook nog erbij zeggen dat om mijn nog best jonge leeftijd 18 ben ik ook erg blij dat ik er nu al mee wil minderen/kappen dat ik de rest van mijn leven hopelijk niet last ervan zou hebben Klik om te vergroten... Ik heb precies hetzelfde als jij. Ben 19 jaar en ik gebruik echt GRAMMEN alleen. Zit deze week al op 16 gram. Het werkt niet eens meer maar toch blijf ik het doen in me bed. Ik heb geen vrienden meer. Dusja dan ga je afleiding zoeken. Ik hoop dat ik ook kan stoppen. Veel succes bij de huisarts en laat het ff weten hoe het is gegaan kerel. groet bryan"
"Manu76 zei: Ik vrees dat jullie geheel niet hetzelfde beleven. Jij bent echt slecht bezig en planloos volgens mij! Jij moet zo spoedig mogelijk echt hulp zoeken is mijn gedachte, maar doe je niet toch? Klik om te vergroten... Jawel, ik heb een intake gesprek bij een kliniek op 8 maart om 13:00 voor avondbehandelingen."
"Tja. Ik denk dat ik toch niet kan stoppen als ik op mijn vrije dagen niks te doen heb. Ja gamen doe ik nog wel eens wat ik leuk vind. Maar leuker als je dat natuurlijk met iemand doet. Ik heb een intake gesprek voor avondbehandelingen maar die gaan mij toch niet laten stoppen. Intern voor 5 weken naar een kliniek gaat niet. Ik heb ook gewoon werk daarnaast 4 dagen id week. Zit nu ook zwaar aan de 3cmc. Mn hele maag is van slag. Mn hartslag heel hoog. Heb nog 5 gram. Daarna ga ik proberen het niet meer te gebruiken totdat ik naar de kliniek ga voor een gesprek. Ik vermoed dit weekend ook weer een eenzaam gebruik weekend. Goed weekend ❤️"
"PeterPostZegeld zei: Beste is als je uit gaat wat vrienden maken die gaan je afleiden dat heeft me tot nu toe ook het beste geholpen. Of met familie erover hebben als je dat durft ik snap wel dat het erg eng of gevoelig kan liggen en dat je dat niet zomaar zou durven. Ik geloof wel dat je het kan. Denk maar aan je maag en hartslag. Ik heb dat gelukkig niet maar ik zou me echt zorgen maken als je zo door gaat ga je jezelf helemaal kapot snuiven dat is het echt niet waard. fijn weekend❤️ Klik om te vergroten... Ik heb geen familie meer. Ik woon op mezelf op een vakantiepark. Mn moeder is overleden en mn vader heb ik überhaupt niet gekend. Woonde altijd bij mijn tante. Maar die moest naar een tehuis omdat ze zo dement was. Toen hebben ze een huisje voor mij geregeld. Woon nu een half jaar al alleen op mn 19e"