#1
3mmc en 4mmc
dain zei:Wiet, er is geen enkele reden om het elke avond te doen, waarom doe ik het dan toch weer wel. Ook rook ik niet gewoon, dus is de tabak in de joints toch wel aan het opstapelen naar een kutnicotine verslaving.
Andere dingen hou ik altijd heel mooi tijd en grens mee.
Fronske zei:Ik gebruik de laatste tijd om negativiteit weg te drukken, in plaats van om positiviteit intenser te maken. Dus op het moment misbruik ik bijna alles (wiet, benzos, ghb, tramadol, speed, ...).

Ach ja, natuurlijkAngramar Temenos zei:Myth, Paradox of Anwylæth
spacelord zei:10 joints (ong 1.5 g/dag)
W.F.L. zei:spacelord zei:10 joints (ong 1.5 g/dag)
jointjes dan :P

W.F.L. zei:spacelord zei:10 joints (ong 1.5 g/dag)
jointjes dan :P
Petrovic zei:Waar ligt de grens.
DamienDope zei:Op dit moment misbruik ik cannabis, want ik heb veel vrije tijd en weinig te doen. Zodra de vakantie voorbij is, ga ik weer minderen.

25tolife zei:DamienDope zei:Op dit moment misbruik ik cannabis, want ik heb veel vrije tijd en weinig te doen. Zodra de vakantie voorbij is, ga ik weer minderen.
Haha ken het, helaas duurt mijn "vakantie" te lang om het zo te noemen... Resultaat 8 jaren dagelijks cannabis dagelijks![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."