#1
Ik twijfel vaak of dingen het waard zijn om een topic van te maken. Toch doe ik het want geen idee waar ik anders dit verhaal kwijt moet.
Ik ga over het algemeen best veel naar festivals/raves hoe je het ook wil noemen. Genres als dnb techno hardcore raw psytrance, alles eig wel. Ene keer ga ik nuchter andere keer nuttig ik een substantie. En als ik dan onder invloed ben babbel ik nogal graag... En de laatste tijd is er 1 ding wat mij heel erg opvalt en dat is het volgende. "Wat heb je op?" "Nu zo'n 2.5 pil X van 200 mg en paar puntjes 3m." Of "3m, mdma, speed, ket en beetje ghb." Etc. Bizar hoge doseringen en levensgevaarlijke combinaties. Wtf
En ja ik weet natuurlijk dat hier en daar een gekkie rondloopt. Maar er zijn meer mensen die bij wijze van 3 pillen op hebben dan mensen die er 1 op hebben. Voornamelijk in de technoscene lopen echt veel mensen rond die geen flauw idee hebben wat ze in hun mik stoppen. Enigszins logisch want techno is nu mainstream en drugsgebruik word daardoor ook steeds normaler.
Ik wilde dit even delen omdat ik het zorgwekkend vind en benieuwd ben naar jullie mening/ervaring hierover.
Ik ga over het algemeen best veel naar festivals/raves hoe je het ook wil noemen. Genres als dnb techno hardcore raw psytrance, alles eig wel. Ene keer ga ik nuchter andere keer nuttig ik een substantie. En als ik dan onder invloed ben babbel ik nogal graag... En de laatste tijd is er 1 ding wat mij heel erg opvalt en dat is het volgende. "Wat heb je op?" "Nu zo'n 2.5 pil X van 200 mg en paar puntjes 3m." Of "3m, mdma, speed, ket en beetje ghb." Etc. Bizar hoge doseringen en levensgevaarlijke combinaties. Wtf
En ja ik weet natuurlijk dat hier en daar een gekkie rondloopt. Maar er zijn meer mensen die bij wijze van 3 pillen op hebben dan mensen die er 1 op hebben. Voornamelijk in de technoscene lopen echt veel mensen rond die geen flauw idee hebben wat ze in hun mik stoppen. Enigszins logisch want techno is nu mainstream en drugsgebruik word daardoor ook steeds normaler.
Ik wilde dit even delen omdat ik het zorgwekkend vind en benieuwd ben naar jullie mening/ervaring hierover.