In principe alle pyros wel ja. Maar met een aantal heb (had) ik een haat/liefdeverhouding.Pyrolidines, that’s all.
Dus de absolute winnaar(s):
a-D2PV of MF-PVP
De een was nog smeriger dan de ander.
In principe alle pyros wel ja. Maar met een aantal heb (had) ik een haat/liefdeverhouding.Pyrolidines, that’s all.
Nicotine is ook een pyrrolidine. Knowledge 👈Pyrolidines
I know, included.Nicotine is ook een pyrrolidine. Knowledge 👈
A-D2PV was ergens nog wat uniek met z’n disso gevoel. MF-PVP was bunk. A-pcyp en 4-cl-pvp waren ook rampzalig.In principe alle pyros wel ja. Maar met een aantal heb (had) ik een haat/liefdeverhouding.
Dus de absolute winnaar(s):
a-D2PV of MF-PVP
De een was nog smeriger dan de ander.
A-D2PV was ergens nog wat uniek met z’n disso gevoel. MF-PVP was bunk. A-pcyp en 4-cl-pvp waren ook rampzalig.
BarbituratenZelf heb ik best wat substanties gebruikt. Door xtc misbruik (wat eigen schuld is) haat ik xtc het meeste. Word misselijk bij de gedachte. Keta geeft me vaak paniek dus ik denk deze 2. Ben benieuwd naar jullie reacties!
- Joyce
Let ff op je taalgebruik alsjeblieft?😩Mdma en wiet....bah kk troep!
Mee eensMdma en wiet....bah kk troep!
walgelijk iddSpeed
Same.Alcohol is het eerste wat in me op komt.
Af en toe een drankje vind ik heerlijk.
Maar die zuipavonden, mwah nee.
Vooral ook zo dom lullen en de vervelende kater.
Ben blij dat ik fijnere middelen heb ontdekt voor een leuk feestje 😉.
Op eenzame hoogte met stip op nummer 1: cocaïne.
Ik kan maar 1 voordeel opnoemen en dat is dat het een korte werkingsduur heeft.
Coke, leuk effect voor even maar al snel denk je aan de volgende dosis waardoor de nacht niet zo leuk is als met andere drugs. te vaak verwijderen van het feest om bij te snuiven.
Ik vind het verder ook veels te duur voor wat het is. Er zijn drugs die veel goedkoper zijn, langer werken en een fijner gevoel geven.
Coke, leuk effect voor even maar al snel denk je aan de volgende dosis waardoor de nacht niet zo leuk is als met andere drugs. te vaak verwijderen van het feest om bij te snuiven.
Ik vind het verder ook veels te duur voor wat het is. Er zijn drugs die veel goedkoper zijn, langer werken en een fijner gevoel geven.
Op eenzame hoogte met stip op nummer 1: cocaïne.
Ik kan maar 1 voordeel opnoemen en dat is dat het een korte werkingsduur heeft.
Mindless heeft nog nooit coke geprobeerd. HmmmIk zal dit spul nooit proberen, maar toch interessant om erover te lezen dat het zoveel nadelen kent. Apart om te zien/horen dat het toch heel erg verslavend kan zijn.
Inderdaad coke is lekker... het effect is niet zo uitgesproken als andere drugs, maar het is er wel. En verslavend ja. Net omdat het lijkt dat het effect minimaal is, ben je geneigd om het meer te gebruiken.Mindless heeft nog nooit coke geprobeerd. HmmmSteeds als je denkt nu weet ik alles wel komt er toch zo'n feitje om de hoek steken dat je denkt whaaaaaat
Niet proberen. Het is veel en veels te lekker, maar exact hetgene wat je probeert te zoeken in ccaine is nou juist dat wat die drug je onmogelijk gaat geven. Bij heroine praten ze wel eens over "chasing the dragon", maar ik vind dit bij cocaine net zo goed opgaan. Het is als gokken op een fruitautomaat.
The house always wins.
Je mist niks. Althans niks goeds. Oh mijn arme neus.Dan meteen nog een feitje die je waarschijnlijk niet over me weet:
Ik heb nog nooit iets gesnoven en zal dat waarschijnlijk ook nooit doen. Veel te gevoelige slijmvliezen. Ik moet vaak al niezen als ik iets te hard tegen de buitenkant van mijn neus aankom.
Het lijkt me echt een klote drug en de effecten ervan voor mij niet interessant, van wat ik ervan hoor en lees.Mindless heeft nog nooit coke geprobeerd. HmmmSteeds als je denkt nu weet ik alles wel komt er toch zo'n feitje om de hoek steken dat je denkt whaaaaaat
Niet proberen. Het is veel en veels te lekker, maar exact hetgene wat je probeert te zoeken in ccaine is nou juist dat wat die drug je onmogelijk gaat geven. Bij heroine praten ze wel eens over "chasing the dragon", maar ik vind dit bij cocaine net zo goed opgaan. Het is als gokken op een fruitautomaat.
The house always wins.
heb je autisme ? in principe krijg ik dankzij mijn adhd + pddnos bij zowel coke als speed een rustig gevoelJe mist niks, maar dat gezegd hebbende vind ik persoonlijk (ik herhaal: persoonlijk) het ‘gevaarlijke en enge karakter’ van coke juist weer zwaar, zwaar overrated. Ik word - net als van speed - van coke gewoon een beetje loom, relaxt bankhangend, en ik ga ervan lullen. Meer is het niet. Alleen dan heel erg kortdurend en nog iets ‘hangeriger’ en minder duidelijk in effect dan pep. Vind het ook totaal niet verslavend.
OT: moeilijk, ik denk opiaten / met name ocycodon (alleen maar jeuk, misselijkheid en kotsen) en GHB + phenibut (amper tot geen mentaal effect, wel duizeligheid en misselijkheid).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."