GHB, maar dan vooral door craving, want eerst chille alcoholroes en kei sociaal en zin in feesten, maar door paar x en snel bijnemen, ondanks eerste keer, nam ik volledig flesje wat zeker vr beginner 4-5 dosissen bevatte. Ik kapte da bij m'n monster n vond da zoute vd GHB da echt nog lekker doen smaken, hierdoor zat er misschien op bepaald moment 3 à 4 dosissen in 1/4 monster, waardoor ik te veel GHB ineens binnen kreeg. Werd ik eerst lomer en lag zelfs half lam n bewegingsloos op de sofa, het verdovende nam volledig over, ik was aan de phone mé vriendin, ma was echt aant mompelen, kon geen woord meer uitspreken, de moeheid nam me ook over, zonder te kunnen slapen, door lichamelijk ongemakkelijk en vreemd gevoel, dus deze fase was al niet meteen de fijnste, maar wat daarop volgde, was misselijkheid en heavy buikkrampen en letterlijk kronkelend op de grond in mn nakie vd pijn, ik zo angstig was door de helse toestand van half verlamd/verdoofde lichaam en tegelijkertijd ook hevige buikkrampen, misselijkheid, kokhalzen en groot deel van die tijd steeds met die vriendin aan de lijn, die door het erger worden v m'n toestand, da ambulance wou bellen, mr dat wou ik echt niet, kzé dak ni wou da iemand me zo moest zien, maar dat zij dan sowieso steeds aan de lijn wou hangen...en af en toe mompelde ik iets, mr lag ik daar half lam, met giga buikkrampen en misselijkheid op de grond, tussen douche en wc, omdat ik dacht telkens te moeten overgeven, mr dat lukte ni n phone lag daar ergens, zolang ik wa mompelde n ze mij hoorde...nee dees was ff helletje, waar ik onmachtig was om recht te staan of stappen n echt half lam was en dit mé giga misselijkheid en buikkrampen, heerste ook enorm angst. Heb me over de wcpot gehangen tot ik na heel veel moeite, eindelijk 1ste x kon braken, wat opluchtend werkte en phone vd grond raapte n zé tegen bezorgde vriendin, oef dak eindelijk heb kunnen overgeven en da meteen verlichtend werkte, nog 1 à 2 x weten braken n vriendin kon geruststellen, dak giga moe was en zaligheid m'n bedje te voelen. Dus dit was puur overdosering door snel bijnemen en dus volledig wijtend aan mezelf, 1 dosis had me waarschijnlijk wel in die sociale alcoholroes laten zitten.
Maar op nr 1, sowieso O-DSMT, waar ik eerder gekend was met tramadol en na het eerst medicinale effect, later gaan gebruiken als, het best gelukzalige, zorgeloze roesmiddel.
1 tablet 50mg O-DSMT leverde mij 7-8u durende hel op, vol lichamelijk en geestelijk leed, met heftigste misselijkheid en buikkrampen ever (nog pak heviger dan bij GHB hierboven), hierdoor ineenkrimpen n kronkelen, koud zweet, onuitstaanbare jeuk over ganse lijf, alsof duizenden/miljoenen insecten onder mn huid krioelden, werd echt zwaar zot, 8 keer moeten overgeven, enorme angsten die passeren, laat deze non-stop hel stoppen smeekte ik...ik was ook volledig op n moest me kruipend nr de wc brengen om zoveelste x over te geven, wat zoveel en laatste energie uit mij zoog. Begon ik erbij te hyperventileren, puur door totale stress vh gehele lichaam en geest...ik was letterlijk ne vis opt droge, stuiptrekkend en nr adem happend. De laatste x braken...gaf geleidelijk aan verminderde misselijkheid n verminderen vd buikkrampen. Was beetje opgelucht, mr zoooo uitgeput op alle vlakken. Op aanraden hier na mijn ervaring, de vendor hierop aangesproken ivm mogelijke vervuilde batch O-DSMT, kreeg ik nogal afwimpelend standaard bericht...later werd duidelijk dat deze vendor wel bij meerderen slechte ervaringen had geleverd n de slechte afwimpelende reacties ook linkte met mijn ervaring. Als belg kon ik overige 4 tabletten niet laten testen zoals in Nederland. Dus ze wat later door de wc gespoeld.
Na dit trauma te hebben verwerkt en puur om meer duidelijkheid te willen omtrent de stof O-DSMT en de zwaar vervuilde/anders bevattende concentraties van die ene vendor, dit stofje bij ondertussen vaste vendor te hebben aangeschaft terug 50mg tabletten. En na 2u was al duidelijk, ja dit is die tramadol roes, maar ervaarde wel meer jeuk aan m'n benen en kreeg erdoor echt rusteloze benen en de roes bleek ook over, dus nog niet de helft v tramadol. En was moe, maar de jeukende benen overheerste echt om normaal te kunnen slapen, maar geen misselijkheid, beetje buikkrampen, maar doenbaar, in tegenstelling mijn rusteloze benen door de giga jeuk.
Dus conclusie is, dat er met 1ste keer o-dsmt, duidelijk iets heel verkeerd mee was, hetzij ferm vervuild, hetzij overgedosseerd/pil, maar als je 8 x moeten overgeven, dan wilt u lichaam iets er zwaar hard uit, koste wat koste.
Na meer dan jaar ertussen en via vaste vendor, 2de x O-DSMT, maakte meteen duidelijk dat deze O-DSMT, de propere variant was en nog meer kracht bijzette, dat 1ste x fout spul was. Maar de 2u tramadol roes weegt bij deze niet op tegen de giga jeukende benen, die me echt uren wakker hield, minimalebuikkrampen.
Dus O-DSMT is niet mijn ding, teveel lichamelijke lasten voor té korte roes.
Ook wiet vind ik totaal niets, niet persé door me slecht n ziek te voelen, maar gewoon omdat de effecten me niks of zeker té weinig zeggen en ook omdat ik moeite had met roken/inhaleren, wast te oncomfortabel n onaangenaam in gebruik, voor de effecten, waar ik nooit een klein wow gevoel ervaarde, kvond da altijd loommakende drug, n totaal ni psychedelisch (als ik later vergelijk met andere stuff) en gewoon ni wa ik wou. Later nog gevaped, zowel de Sativa als Indica, maar ondertussen waren die effecten nog miniemer ivm, ondertussen reeds andere drugservaringen zoals LSD, XTC, Magic Truffs, 4-FA, 2cb, 2FDCK, 3MeO-pct,...
Edit: enkele benzo's moet ik hier toch ook zeker melden. Namelijk eerst Zolpidem, jaren op recept gekregen, maar naar het einde toe, verloor het meer n meer zijn slaapeffect, en nam ik opt einde 20mg en later zelfs 30mg ipv 1 dosis van 10mg, maar met serieuze bijwerkingen, waaronder ferme blackouts, geheugenverlies,...en zelfs momenten bij wakker worden, dingen echt ni meer vinden, echt de dingen die hun vaste plaats hebben, waren plots zoek, nee, ik twijfelde meer n meer aan mezelf en daden, maar werd nog meer en meer fuckedup, dat er zelfs boterhammen met choco het bad versierde, ik als ne zot da mes aant zoeken, tuurlijk ni te vinden...ge twijfeld meer n meer aan jezelf...geheugen was echt gatenkaas...daar zelf tegen arts wa uitgelegd n gezegd, ge moet mij gene zolpidem meer voorschrijven.
Maar in de plaats verder op de rc markt gestort en had ik wel 8 soorten benzo rc's waar ik vooral aan Etizolam en Flualprazolam verslaafd geraakte en benzo's mixte, ik wou 1 keer slapen zonder benzo, maar wtf, lukte totaal niet, bij sluiten ogen, constant geflitst afgewisseld met mensen/schimmen die in m'n hoofd doolden en brabbelde, maakte me über onrustig tot onhoudbaar en ik na 2u moedeloos toch 1 Etizolam nam en binnen halfu merkte ik al merkbare rust en de slaap volgde. Maar maakte me er ferm v bewust, dat ik momenteel ni meer kon slapen zonder benzo en anderhalve week zonder benzo's, maar ook zonder enige slaap, ondanks uitgeput n doodmoe, dat ogen toevallen, maar eens ik mij legde in de sofa en ogen sloot, wast een en al geflitst, schimmen en totale onrust int kopke, was real hell, m'n geluk was dat ik na anderhalve week afspraak had met m'n psychiater, daar m'n verhaal gedaan en schreef mij dan terug Seroquel en Mirtazapine voor (nam dit jaren voorheen al meerdere periodes, dagelijkse tegen m'n manisch depressieve karakter), maar nu dus om eerst en vooral nog eens door te slapen, zonder benzo's. En eerste x terug seroquel 100mg, na halfuur voelde ik mijn al kei loom n ik snel bed in en met gemak klokje rond geslapen en oké voelde mij ni uitgeslapen n nog kei loom, mr eeh u lichaam n geest bb nog is na anderhalve week zonder slaap, echte rust gehad, dit nog 2 x gedaan, dus zo m'n lichaam toch terug veel rust gegeven en ben ik overgeschakeld naar mirtazapine 30mg op vaste tijdstippen rond 22u en stond dan 's ochtends rond 8u op, creëerde zo terug een bio en slaapritme, dit 5 dagen gedaan en daarna niet meer dagelijks, verlaagde de mirtazapine dan ook nr 15mg en zo kon ik ook terug slapen zonder iets en dat terug opgebouwde bio-slaapritme, laat zien hoe zot belangrijk da is, want de mirtazapine verminderde meer n meer n sliep terug omdat ik uit mezelf rond zelfde tijd echt moe werd en dan ook na 6-8u opstond en ik ook genoeg vaste slaap had.
Dus ook sindsdien benzo onafhankelijk geworden, bij werkweken, vaak enkel 1x int weekend of anders vb na stim. Maar toch ook door persoonlijke hel gegaan en eigenlijk moet deze op 1 staan omdat het hier om langere n meerdere periodes gaat n ook echt verslaving was en bij de benzo rc's net vroeg genoeg ingegrepen. Want echt slapende duivel, die door benzo's gewekt wordt.