#1
Precies, die heb ik ook dankzij jou en werkt heel goed en verzachtend 😍
Zit standaard in de tas naar elk feest of festival 🤩
Samen met stickervellen met hartjes ❤️
Precies, die heb ik ook dankzij jou en werkt heel goed en verzachtend 😍
Hou oud ben jij dan als ik vragen mag?Geen idee. Maar ik loop vrijwel dagelijks hard en dan is wat extra magnesium op mijn leeftijd prima. Door dagelijks magnesium te slikken bouw je een spiegel op.
Super dat 'ie bij jou ook zo bevalt! Voelt lekker aan hè, als je mond droog begint te worden.Precies, die heb ik ook dankzij jou en werkt heel goed en verzachtend 😍
Zit standaard in de tas naar elk feest of festival 🤩
Samen met stickervellen met hartjes 🤩
Shit, ik begin daar ook al mee.Echt heeeeeel oud, 54.
Maar voel me jong (dat zeg je alleen als je ouder bent 😅).
Echt heeeeeel oud, 54.Hou oud ben jij dan als ik vragen mag?
On topic: een beetje spoelen met sterke drank zoals slivovic. Dat ontsmet.
Tegenwoordig doen ze dat al vanaf hun 30e 🤣🤣🤣🤣Shit, ik begin daar ook al mee.
Niet per se, maar kan meer nemen zorgt vaak wel voor meer kaakschaatsen.Kaakschaatsen is niet perse een teken dat je teveel hebt ingenomen.
Aan de ene kant vind ik het een goede instelling, maar het kan ook doorschieten in uitspraken als "hij is 90 jaar jong".Of ik zeg: leeftijd is maar een getal. Dat zei ik vroeger nooit 🤣🤣🤣
There is no officer!!!Wat seems to be the officer, problem? Ehh @N3K0
Ik refereerde naar deze:There is no officer!!!
90 zomers jong kan prima 😇 Hopelijk haal ik die leeftijd ook ( Naja Hopelijk word ik 200 ofzo🤣🤣)
Heel fijn spul en zeker als je voelt dat het even nodig is.Super dat 'ie bij jou ook zo bevalt! Voelt lekker aan hè, als je mond droog begint te worden.
Ook dat herken ik zeker: het is niet altijd nodig merk ik.Echt gek, had er de laatste keer 6-APB niet eens bij stilgestaan dat ik hem had staan. Maar ik zat de hele tijd fruit te eten en daardoor bleef mijn mond goed vochtig denk ik.
Ja, dat is gewoon goud om bij je te hebben. Leuk om bij iemand op te plakken na een leuk gesprek. En de reacties zijn altijd zo mooi.Haha stickervellen met hartjes! That sounds like you!![]()
![]()
Jarenlang dronk ik bij MDMA alleen elk uur een glas water en hoewel dat sowieso is aan te raden te blijven doen, leerde mijn ex me een paar jaar geleden dat je daarnaast fruit moet gaan eten. En het klopt: dat houdt je mond veel langer vochtig. En het is super lekker. Gek genoeg ben ik normaal niet zo heel erg van veel fruit eten (niet dat ik het vies vind) maar bij LSD en dus nu ook entactogenen haal ik een hele hoop in huis, experimenteer ik met nieuwe smaken: heerlijk!Ook dat herken ik zeker: het is niet altijd nodig merk ik.
Vind de garage monteur het ook oké als je je auto op komt halen, betaald en een hartje op zijn wang plakt? Of is het vooral in festival setting?Ja, dat is gewoon goud om bij je te hebben. Leuk om bij iemand op te plakken na een leuk gesprek. En de reacties zijn altijd zo mooi.
Heerlijk om lief en aardig te zijn.
Zoals je van Zeehond mag verwachten gaat bij ons altijd een bak met blauwe bessen meeGek genoeg ben ik normaal niet zo heel erg van veel fruit eten (niet dat ik het vies vind) maar bij LSD en dus nu ook entactogenen haal ik een hele hoop in huis, experimenteer ik met nieuwe smaken: heerlijk!
Hahaha. Die zal dat vast ook leuk vinden! Maar nee, inderdaad alleen op feesten of festivals met lieve mensjes.Vind de garage monteur het ook oké als je je auto op komt halen, betaald en een hartje op zijn wang plakt? Of is het vooral in festival setting?
Blauwe bessen is een standaard bij me!Zoals je van Zeehond mag verwachten gaat bij ons altijd een bak met blauwe bessen mee![]()
Nee dat is niet nodig 🤣🤣🤣Viagra?
Grapjuh
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."