Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWang kapot gebeten xtc

Wang kapot gebeten xtc

32 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Bekijk bijlage 53531

(Nee ik word niet gesponsord)
Klik om te vergroten...
Precies, die heb ik ook dankzij jou en werkt heel goed en verzachtend 😍

Zit standaard in de tas naar elk feest of festival 🤩
Samen met stickervellen met hartjes ❤️
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeehond zei:
Geen idee. Maar ik loop vrijwel dagelijks hard en dan is wat extra magnesium op mijn leeftijd prima. Door dagelijks magnesium te slikken bouw je een spiegel op.
Klik om te vergroten...
Hou oud ben jij dan als ik vragen mag?

On topic: een beetje spoelen met sterke drank zoals slivovic. Dat ontsmet.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeehond zei:
Precies, die heb ik ook dankzij jou en werkt heel goed en verzachtend 😍

Zit standaard in de tas naar elk feest of festival 🤩
Samen met stickervellen met hartjes 🤩
Klik om te vergroten...
Super dat 'ie bij jou ook zo bevalt! Voelt lekker aan hè, als je mond droog begint te worden.

Echt gek, had er de laatste keer 6-APB niet eens bij stilgestaan dat ik hem had staan. Maar ik zat de hele tijd fruit te eten en daardoor bleef mijn mond goed vochtig denk ik.

Edit:

Haha stickervellen met hartjes! That sounds like you! :wink: :blush:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeehond zei:
Echt heeeeeel oud, 54.
Maar voel me jong (dat zeg je alleen als je ouder bent 😅).
Klik om te vergroten...
Shit, ik begin daar ook al mee.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Hou oud ben jij dan als ik vragen mag?

On topic: een beetje spoelen met sterke drank zoals slivovic. Dat ontsmet.
Klik om te vergroten...
Echt heeeeeel oud, 54.
Maar voel me jong (dat zeg je alleen als je ouder bent 😅).

Oh ja, voor zover relevant. Pas op m’n 50e eerste xtc pilletje, dus geen ervaring vanaf jonge leeftijd.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Shit, ik begin daar ook al mee.
Klik om te vergroten...
Tegenwoordig doen ze dat al vanaf hun 30e 🤣🤣🤣🤣

Of ik zeg: leeftijd is maar een getal. Dat zei ik vroeger nooit 🤣🤣🤣
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeehond zei:
Pas op m’n 50e eerste pilletje
Klik om te vergroten...
Viagra?

Grapjuh
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#8
N3K0 zei:
Kaakschaatsen is niet perse een teken dat je teveel hebt ingenomen.
Klik om te vergroten...
Niet per se, maar kan meer nemen zorgt vaak wel voor meer kaakschaatsen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeehond zei:
Of ik zeg: leeftijd is maar een getal. Dat zei ik vroeger nooit 🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...
Aan de ene kant vind ik het een goede instelling, maar het kan ook doorschieten in uitspraken als "hij is 90 jaar jong".
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat seems to be the officer, problem? Ehh @N3K0
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Wat seems to be the officer, problem? Ehh @N3K0
Klik om te vergroten...
There is no officer!!!

90 zomers jong kan prima 😇 Hopelijk haal ik die leeftijd ook ( Naja Hopelijk word ik 200 ofzo🤣🤣)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
N3K0 zei:
There is no officer!!!

90 zomers jong kan prima 😇 Hopelijk haal ik die leeftijd ook ( Naja Hopelijk word ik 200 ofzo🤣🤣)
Klik om te vergroten...
Ik refereerde naar deze:



Wederom: niks mis met optimisme, maar kan Carlin hier ook wel goed volgen, cynische kerel dat 'ie was. :tearsofjoy:
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Super dat 'ie bij jou ook zo bevalt! Voelt lekker aan hè, als je mond droog begint te worden.
Klik om te vergroten...
Heel fijn spul en zeker als je voelt dat het even nodig is.

Mindless zei:
Echt gek, had er de laatste keer 6-APB niet eens bij stilgestaan dat ik hem had staan. Maar ik zat de hele tijd fruit te eten en daardoor bleef mijn mond goed vochtig denk ik.
Klik om te vergroten...
Ook dat herken ik zeker: het is niet altijd nodig merk ik.

Mindless zei:
Haha stickervellen met hartjes! That sounds like you! :wink: :blush:
Klik om te vergroten...
Ja, dat is gewoon goud om bij je te hebben. Leuk om bij iemand op te plakken na een leuk gesprek. En de reacties zijn altijd zo mooi.
Heerlijk om lief en aardig te zijn.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeehond zei:
Ook dat herken ik zeker: het is niet altijd nodig merk ik.
Klik om te vergroten...
Jarenlang dronk ik bij MDMA alleen elk uur een glas water en hoewel dat sowieso is aan te raden te blijven doen, leerde mijn ex me een paar jaar geleden dat je daarnaast fruit moet gaan eten. En het klopt: dat houdt je mond veel langer vochtig. En het is super lekker. Gek genoeg ben ik normaal niet zo heel erg van veel fruit eten (niet dat ik het vies vind) maar bij LSD en dus nu ook entactogenen haal ik een hele hoop in huis, experimenteer ik met nieuwe smaken: heerlijk!

Zeehond zei:
Ja, dat is gewoon goud om bij je te hebben. Leuk om bij iemand op te plakken na een leuk gesprek. En de reacties zijn altijd zo mooi.
Heerlijk om lief en aardig te zijn.
Klik om te vergroten...
Vind de garage monteur het ook oké als je je auto op komt halen, betaald en een hartje op zijn wang plakt? Of is het vooral in festival setting?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Gek genoeg ben ik normaal niet zo heel erg van veel fruit eten (niet dat ik het vies vind) maar bij LSD en dus nu ook entactogenen haal ik een hele hoop in huis, experimenteer ik met nieuwe smaken: heerlijk!
Klik om te vergroten...
Zoals je van Zeehond mag verwachten gaat bij ons altijd een bak met blauwe bessen mee :hearteyes::hearteyes::hearteyes:
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Vind de garage monteur het ook oké als je je auto op komt halen, betaald en een hartje op zijn wang plakt? Of is het vooral in festival setting?
Klik om te vergroten...
Hahaha. Die zal dat vast ook leuk vinden! Maar nee, inderdaad alleen op feesten of festivals met lieve mensjes.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeehond zei:
Zoals je van Zeehond mag verwachten gaat bij ons altijd een bak met blauwe bessen mee :hearteyes::hearteyes::hearteyes:
Klik om te vergroten...
Blauwe bessen is een standaard bij me!

Vorige keer had ik ook frambozen en watermeloen. Vooral die laatste is zooo aan te raden!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#18
De pen is van je zus zei:
Viagra?

Grapjuh
Klik om te vergroten...
Nee dat is niet nodig 🤣🤣🤣
L
LolaliteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoi allemaal ik heb afgelopen zaterdag een festival gehad waarbij ik xtc heb gebruik en mijn hele wang kapot gebeten heb. Nu 3 dagen later heb ik er nog last, van kan amper lachen het irriteert brand prikt en kan amper eten, heeft iemand er een oplossing tegen dat het sneller geneest of minder pijn doet? Alvast bedankt.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb je al pijnstillers als paracetamol geprobeerd?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."