Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat vind je de beste drugs combinatie?

Wat vind je de beste drugs combinatie?

127 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
W
WolcukerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Junk Deluxe zei:
Wolcuker zei:
Junk Deluxe zei:
MDMA+speed zou ik wel eens willen doen maar zou niet echt weten wat het geeft
verneukt de speed het mdma gevoel niet?
Klik om te vergroten...


Als je veel MDMA gebruikt is 't zeeeeer handig, lekker chill voelen van de speed, en dan na paar uurtjes slaat de MDMA in, vond wel dat MDMA gevoel beetje minder was :(
Klik om te vergroten...
dan schrap ik deze combo maar :tongueout:, voor half werk wil ik niet gaan :$
Klik om te vergroten...


Kan natuurlijk ook aan mij liggen, MDMA sloeg pas in na 3 uur, ontbijt, lunch en avondeten + kunnen uitslapen, wie weet knalt die bij jou harder :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je moet het andersom doen, MDMA innemen en als het zo'n beetje begint uit te werken een lijntje speed/bommetje nemen.
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#3
OnderDeEik zei:
MDMA + Ketamine
Ketamine + lachgas
MDMA + Lachgas

MDMA + Ketamine + lachgas nog niet geprobeerd, het zou zomaar een winner kunnen zijn.

Oh, en bij mij kan je er van uit gaan dat er standaard ook een jointje bij zit :P
Klik om te vergroten...

Nu kan ik wel zeggen dat er standaard ook een jointje bij zit maar moet vermelden dat ik LSD + lekkere hash (afghaan :hearteyes: ) zeker ook noemenswaardig vind. Vooral tijdens het naspacen echt verschrikkelijk genieten, het lijkt echt je tripje nog wat te koesteren. :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eerst mescaline gedaan, ergens 5-6 uur in de trip LSD gedropt. Hele smooth overgang, een magische, openbarende mescalinetrip die vervolgens keihard wordt geanalyseerd door de LSD.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
GHB is beter om uit te spacen, nou ja, als je geen leeg hoofd zoekt tenminste..

Maar upper/downer-combo's zijn het best, en dan vooral deze met niet nader te noemen uppers die dopamine vrijmaken en niet nader te noemen downers die dat ook doen of onderdrukken, al dan niet door de combinatie van beide. Upper/upper vind ik enkel fijn als het sigaretten zijn of zoiets als speed na MDMA, maar dat is geen echt combigebruik. Downer/downer-combinaties zijn kut en word je te lam en leeg van.

Edit: Uit verveling toch ff lijstje maken.

1. Basecoke + GHB
2. Basecoke + Wiet
3. Speed + GHB (+ N2O)
4. Coke + Morfine
5. Coke + Alcohol
6. Speed + Wiet
7. Coke + Wiet
8. MDMA + Speed (Speed na MDMA, geen echte combi)
9. Ketamine + N2O

Nog te doen:

1. Coke HCl + GHB
2. MDMA + GHB

Verder niks eigenlijk. Uppers en dan downers (GHB, Alcohol of Wiet) erbij nog altijd het chillst. Verschilt ook een beetje per upper wat er het best bij past, zo vind ik wiet bij MDMA of alcohol bij speed niks.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lekker strak aan de pep 's ochtends in het park blowen als de zon opkomt :hearteyes:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vindt me maar saai, maar ik vind cola nog steeds het lekkerste ter wereld met jointjes!

donc: caffeine en marijuana.


En voor als het wat meer mag zijn: waterflesjesbodempjemdmapoeder (een nieuw woord uitgevonden!) en als die opkomt een shiva :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pep + thc is wel fijn.
Pep + alcohol is ook fijn.
Pep + alcohol + thc is ook wel fijn.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
Coke/alcohol/THC
Klik om te vergroten...
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox zei:
Pep + thc is wel fijn.
Klik om te vergroten...

Fijn, sure! Om vaak te doen? nah. Afscheid nemen op speed is al niet fijn, als er nog 'n dikke laag thcpara overzit staat heel 't station in rep en roer door het gebrul bij een afscheid :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Irezz zei:
KoxBox zei:
Pep + thc is wel fijn.
Klik om te vergroten...

Fijn, sure! Om vaak te doen? nah ye.
Klik om te vergroten...

:grin:

Irezz zei:
Afscheid nemen op speed is al niet fijn
Klik om te vergroten...

Zeg maar gewoon ronduit kut. :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
Irezz zei:
KoxBox zei:
Pep + thc is wel fijn.
Klik om te vergroten...

Fijn, sure! Om vaak te doen? nah ye.
Klik om te vergroten...

:grin:

Irezz zei:
Afscheid nemen op speed is al niet fijn
Klik om te vergroten...

Zeg maar gewoon ronduit kut. :P
Klik om te vergroten...
Inderdaad ja. :grin:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja, nadat m'n lief wegwas gisteren had ik 4 brieven en 5 uur tijd nodig om weer blij te zijn :rolleyes:

Iedereen altijd welkom, maar er wordt niet weggegaan voor 8 uur na een laatste eventuele lijn! :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
THC werkt wel beter though vind ik. GHB, dat is zowiezo een ramp. :grin:
D
DeenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Irezz zei:
Deen zei:
keta,g,pillen,bier en pep
Klik om te vergroten...

Tegelijk? Hebben jullie Denen wel een maag of heb ik iets gemist? ;p
Klik om te vergroten...

Ja absoluut, moet er wel bij zeggen dat de berghain/bar25 van zaterdag tot maandag morgen open blijft dus het niet ff snel nakke pakke, geetje klappe en aan het bier:) Er zat wel degelijk beleid in, maar wij berlijners hebben een stevige maag:)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
DrippTone zei:
En een combi die ik binnenkort graag wil maken:
Bromo Dragonfly + lsd + 2c-I + mdma + ketamine + thc + n2o.
Klik om te vergroten...

Dit weekend gedaan, viel slecht. Heb de 2c-I en de bromo nasaal gedaan net na de piek van de acid, omdat het zo uit kwam. Dat was me iets teveel, zeker voor op een festival.

Misschien eind van de zomer nog eens proberen en dan een andere volgorde en zeker oraal. :P
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Aangezien niemand 'm nog genoemd heeft zeg ik 't wel eventjes:

Kratom en Cannabis :tearsofjoy:!
c
cocken_weed_boyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Skippy zei:
Ik heb het liefst :

LSD / XTC

PADDO'S / MDMA

MDMA / POPPERS

COCAINE / POPPERS

en uiteraard overal een dikke joint bij :wink:

Poppers zijn echt relax, geeft je echt een kick , is eigenlijk overal wel lekker bij.
Klik om te vergroten...

Poppers :tongueout: das voor homo's :d da pakkekik ni ze :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Coke/alcohol/THC
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb persoonlijk meerdere 'beste combinaties', afhankelijk van de situatie.

Alcohol, coke, nicotine. (Of GHB ipv alcohol)
LSD, lachgas, ketamine.
Alcohol, wiet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."