#1
Dat is simpel.
Een drugsvrij jaar.
Een drugsvrij jaar.
Lijkt me geen slecht leven om als lieveheersbeestje je leven door te brengen op de wietplant van een gastvrije tuinman 😊Bekijk bijlage 54609welkome gast op een zeer paarskleurige 'white gorilla haze'
Deze moest eigenlijk in het topic 'Maak een foto van wat je nu voor je ziet'.Bekijk bijlage 54609welkome gast op een zeer paarskleurige 'white gorilla haze'
Ik vond hem al heel diep, maar ergens wel toepasselijk.Deze moest eigenlijk in het topic 'Maak een foto van wat je nu voor je ziet'.
Ik bedoelde het in de zin van “iets om na te streven”, dus misschien is “het beste van de situatie maken” hier jouw ideaal? Misschien heb ik het ook niet “ideaal” verwoord? 😉Ik wil niet ideaal doen en ideaal zijn en het is ook niet mijn streven.
We zoeken met drugs allemaal een middenweg tussen wat gezond en verstandig is en wat prettig, plezierig, opwindend en waardevol is. Ik vond het erg leuk om te lezen hoe jij voor jezelf die afweging maakt voor verschillende middelen!ik zal wel grofweg mijn doelen en idealen delen, een soort middenweg. Dus niet het verstandigste maar ook niet het meest ingetrokken.
Dit geldt inderdaad voor mij, ik vind zelf dat ik nog in de ontdekkingsfase zit. Ondanks dat zal mijn realistische verstandige/ideale drugsjaar denk ik bescheiden zijn. Als ik vanaf nu kijk naar aankomende 12 maanden kijk, zal dit mijn lijst zijn:Het hangt er behoorlijk vanaf in welke drugsfase iemand zit. Het antwoord is anders voor iemand die aan het ontdekken is, dan voor iemand die al een hoop ervaren heeft met mogelijk zelfs periodes van overmatig gebruik (eufemisme).
Maar ookDroom jaar: elke dag gebruiken zonder consequenties.
Wordt sowieso al een hele toer om die lijst te verwerken naar een jaardienstregeling !Ben vast zat vergeten maar dit zou een beetje een idee moeten geven😉
Scherpe observatie. Als je nog aan het experimenteren bent met verschillende stoffen en combinaties dan zit je drugsjaar al snel wat voller. En na een periode van overmatig gebruik blijft het idd altijd oppassen.Het hangt er behoorlijk vanaf in welke drugsfase iemand zit. Het antwoord is anders voor iemand die aan het ontdekken is, dan voor iemand die al een hoop ervaren heeft met mogelijk zelfs periodes van overmatig gebruik (eufemisme).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."